Book Haul Φθινοπώρου

Όλο το καλοκαίρι ήμουν σε book ban, δεν θα αγόραζα κανένα καινούριο βιβλίο ωσότου τελείωνα τα αδιάβαστα στο ράφι μου. Το αποτέλεσμα ήταν αναπάντεχα ικανοποιητικό, αφού ανακάλυψα κάπου καταχωνιασμένα το Bell Jar (Γυάλινος Κώδων) της Sylvia Plath και το The Glass Menagerie (Γυάλινος Κόσμος) του Tennessee Williams. M’άρεσαν τόσο πολύ και μετάνιωσα που δεν είχα την αντίστοιχη διάθεση να τα διαβάσω παλιότερα. Καθώς και αρκετά αστυνομικά από την βιβλιοθήκη των γονιών μου: όλη τη σειρά της Lackberg Παγωμένη Πριγκίπισσα και δύο βιβλία της πολυσυζητημένης Gylian Flynn, Αιχμηρά Αντικείμενα και Σκοτεινός Τόπος. Τα βρήκα όλα υπέροχα. Τελειώνοντας τα όμως, ήρθε ο Σεπτέμβρης και με άφησε χωρίς βιβλία. Αποφάσισα πως είχε έρθει η ώρα να απελευθερωθώ από το book buying ban και να αρχίσω να αγοράζω όλα όσα ήθελα τόσο καιρό. Σε αυτό το σημείο πρέπει να ειπωθεί πως δεν έχω κανένα όριο όσον αφορά τα βιβλία και πως μπορώ πολύ εύκολα να ξοδέψω το μισό μισθό μου μπαίνοντας στα public. Και χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, παρακάτω θα παρουσιάσω όλα τα βιβλία που αγόρασα αυτό το φθινόπωρο, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι τα έχω διαβάσει ακόμη όλα…

tumblr_mqxgs7rbLE1sxikqto1_500

Σύγχρονη Λογοτεχνία

Ένα Κάποιο Τέλος, του Julian Barnes. Είναι μόνο 200 σελίδες και κέρδισε το Man Booker Prize το 2011. Μία μικρή, συγκινητική βαθιά ιστορία που αξίζει να έχεις διαβάσει.
Μ’αγαπάει, Δεν μ’αγαπάειτης Alice Munro. Η υπέροχη Καναδική λογοτεχνία των μικρών ιστοριών που βραβεύτηκε φέτος με το Νόμπελ Λογοτεχνίας. Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι μία εορταστική ανθολογία εννιά διαφορετικών διηγημάτων της Alice Munro. Καθημερινοί, απλοί χαρακτήρες και ανθρώπινες ιστορίες. Όμορφες λέξεις που περιγράφουν την ψυχολογία και τις σκέψεις τους. Το προτείνω ανεπιφύλαχτα σε όλους. *το βρήκα σε προσφορά με 10.19€ εδώ.
Ο Χιονάνθρωπος, του Jo Nesbo. Λένε ότι είναι το καλύτερο και πιο σκοτεινό βιβλίο από ολόκληρη τη σειρά των αστυνομικών του Nesbo. Εδώ και λίγο καιρό έχω αρχίσει και εκτιμώ την αστυνομική λογοτεχνία και σε συνδυασμό με την σειρά Killing, έχω μπει στη διάθεση για χιονισμένα τοπία και άλυτα εγκλήματα.
Bed Time Storiesμία ανθολογία με μικρές ιστορίες των 30 σελίδων από συγγραφείς όπως: ο  Neil Gaiman, η Ursula LeGuin, o Haruki Murakami, o Hawthorne και ο Irving. Από τις απίστευτες εκδόσεις: Everyman’s pocket classics. Ίσως η καλύτερη αγορά του μήνα!

Classics

Ένα Δέντρο Μεγαλώνει στο Brooklynτης Betty Smith. Στην ύφεση της Αμερικής το 1920, ένα κορίτσι μεγαλώνει δύσκολα στις γειτονιές του φτωχού Brooklyn. Γράφτηκε πριν πενήντα χρόνια και διδάσκεται πλέον στα σχολεία της Αμερικής. Νομίζω ότι θα μπει στο ράφι πλάι πλάι με το γλυκό αριστούργημα Όταν Σκοτώνουν Τα Κοτσύφια.
To Άλικο Γράμμα, του Nathaniel Hawthorne. Ένα ακόμη κλασσικό, τοποθετημένο στην  κοινωνία των Πουριτανών του 17ου αιώνα. Το βιβλίο που προκάλεσε και άλλαξε για πάντα τις κοινωνικές συμβάσεις παρουσιάζοντας τις τραγικές συνέπειες της σύγκρουσης ιδιωτικής και δημόσιας ζωής, την υποκρισία των συντηρητικών πουριτανών και τη δυστυχία που φέρνουν οι προκαταλήψεις. Ακόμη και παλιό, η γραφή του Hawthorne το κάνει εύκολο και φοβερά ενδιαφέρον ανάγνωσμα. *στα αγγλικά μπορείς να το βρεις μόνο με 2,50€ από τις εκδόσεις penguin classics.
The Color Purple, της Alice Walker.  Η Αμερική του ’70, ο ρατσισμός του Νότου και οι μαύροι στις φυτείες. Μια δυνατή φωνή και μία σκληρή ιστορία. Πιθανόν το καλύτερο βιβλίο που διάβασα τη χρονιά του ’13.

Ya Novels

It’s Κind of a Funny Storyτου Ned Vizzini. Ένα ιδιαίτερο βιβλίο, με ένα χαρισματικό παιδί που κλείνεται σε ψυχιατρική κλινική παρουσιάζοντας συμπτώματα κατάθλιψης. Ο συγγραφέας καταγράφει τη ζωή του στο άσυλο και τους υπέροχους ανθρώπους που γνωρίζει εκεί. Είδα αυτό το βίντεο και παρήγγειλα αμέσως το βιβλίο.
Blood Red Roadτης Moira Young. Δυστοπικό εφηβικό μυθιστόρημα με αρκετά βραβεία στην πλάτη του. Πολλοί μιλούν για το διάδοχο των Αγώνων Πείνας. Αναμένεται να κυκλοφορήσει μεταφρασμένο από τις εκδόσεις Platypus την άνοιξη του’14.

Παιδικά

Winnie the Witchτης Valerie Thomas. Μία συλλογή έξι βιβλίων της Winnie the Witch σε ένα όμορφα δεμένο hardcover. Το αγαπημένο μου παιδικό βιβλίο τώρα πια μεταφράζεται ως «Μάρα η Μάγισσα» και κυκλοφορεί και σε μορφή activity book για τα παιδιά που μαθαίνουν αγγλικά. Οι μαθητές μου το λατρεύουν! Έχει φανταστικό και απίστευτα λεπτομερές σχέδιο με μία ξεκαρδιστική υπόθεση. Η αρχική τιμή του ήταν 24€, αλλά το public το έχει στα web offers, 16.66€ και δεν μπόρεσα να του αντισταθώ!

Winnie the Witch illustration
Η μάγισσα Winnie και ο γάτος της Wilbur
9 thoughts on “Book Haul Φθινοπώρου

  1. Πόσο αληθινό αυτό το κόμικ για το βιβλιοπωλείο…ταυτίστηκα! Υπέροχο το «Ένα Κάποιο Τέλος» του Julian Barnes, με έψησες τρελά με τις Bed Time Stories, ενώ κάποια στιγμή έχω σκοπό και γω να διαβάσω Munro και να δω αν όντως άξιζε να πάρει το Νόμπελ αντί του λατρεμένου Μουρακάμι! Για να δούμε…

    1. Έχεις δίκιο για τον Μουρακάμι κι εγώ περίμενα οτι θα βραβευόταν. Με την Alice Munro θα μάθει τουλάχιστον ο κόσμος λίγα πράγματα για την Καναδική Λογοτεχνία (που λατρεύω). Αν αποφασίσεις να την διαβάσεις, σου προτείνω το «Progress of Love», έχει πολύ όμορφα διηγήματα και θα την συμπαθήσεις. Το Bed Time Stories κι εμένα με ενθουσίασε! Είναι γαλάζιο hardcover με γαλάζια κορδέλα για σελιδοδείκτη, πολύ όμορφες εκδόσεις! Έχει κυκλοφορήσει ακόμη το: Love Stories, Ghost Stories, New York Stories και διάφορα άλλα. Διάλεξα το συγκεκριμένο για τους συγγραφείς φυσικά:) αλλά δεν το έχω τελειώσει ακόμη… Εσύ τι αγορές βιβλίων έκανες..? Πλησιάζουν και γιορτές και είναι καιρός για δώρα^^

      1. Χμμ για να πω την αλήθεια δεν κατέχω πολλά από Καναδούς συγγραφείς…μόνο η Margaret Atwood μου έρχεται στο μυαλό αυτή τη στιγμή! Θα παραγγείλω αυτές τις μέρες το «Progress of Love» αν είναι…όταν το διαβάσω θα σου πω εντυπώσεις! 🙂

        Για το «Bed Time Stories» που λες, πόσο μετράει η αισθητική ενός βιβλίου όμως….άπειρες φορές έχω πάρει βιβλία απλά και μόνο επειδή μου έμεινε στο μάτι το εξώφυλλο, ενώ έχει τύχει να αγοράσω δεύτερη φορά βιβλίο επειδή μου άρεσε περισσότερο η έκδοση! Ιδίως αυτή η Penguin που βγάζει τρεις την ώρα designάτες επανεκδόσεις, μας έχει καταστρέψει! :p

        Bιβλιαράκια που διάβασα τελευταία και μου άρεσαν πολύ είναι το «Toby’s Room» της Pat Barker και το «Under the Skin» του Michel Faber. Ενδιαφέρον επίσης βρήκα και το «Asleep» της Banana Yoshimoto, ιδίως αν σου αρέσει το στυλ γραφής του Μουρακάμι.

        1. Ούτε εγώ ήξερα πολλά από Καναδική Λογοτεχνία, μέχρι που παρακολούθησα στη σχολή μου το μάθημα: «Καναδική Λογοτεχνία και Συγκριτική». Εκεί ανακάλυψα την Alice Munro, την Mavis Gallant και την Margaret Atwood όπως είπες κ εσύ. Μ’άρεσαν πάρα πολύ! Βέβαια, να μου πεις πως θα σου φανεί:)

          Ισχύει αυτό με τα εξώφυλλα! Η Penguins κατά τη γνώμη μου έχει φέρει φοβερές καινοτομίες στις εκδόσεις, πραγματικά δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα! Είναι κορυφή. Δεν είχα ξανακούσει κάποιο από τα βιβλία που μου έγραψες! Καλύτερα, μαθαίνω καινούρια:D Τι παίζει ακριβώς με το Toby’s Room, διάβασα την περιγραφή αλλά δεν πρόδιδε πολλά… Το «Under the Skin» μου φάνηκε απίστευτα creepy, μου ήρθε στο μυαλό αμέσως μία φίλη μου που θα τρελαθεί! Της Yoshimoto σκεφτόμουν να διαβάσω πρώτα το Kitchen, τι λες εσύ?

          1. Τώρα πρόσεξα πως είσαι και συ παιδί της Αγγλικής Φιλολογίας! Ήσουν στο ΑΠΘ ή Αθήνα; Γιατί όσο ήμουν στην σχολή δε θυμάμαι να είχαμε τέτοιο μάθημα…εξού και τα κενά στην Καναδική λογοτεχνία που πρέπει να αναπληρώσω χεχε!

            Το «Toby’s Room» εξελίσσεται την εποχή του Α Παγκοσμίου Πολέμου όταν μία νεαρή ζωγράφος θρηνεί το θάνατο του στρατιώτη αδερφού της και προσπαθεί να μάθει τι ακριβώς του συνέβη. Το «Under the Skin» είναι όντως πολύ μυστήριο, στην αρχή κυρίως που ακόμα δεν ξέρεις τι παίζει με την πρωταγωνίστρια. Μου άρεσε πολύ και μάλιστα είναι να βγει και ταινία (της οποίας το trailer είναι ακόμα πιο creepy!). Aπό Yoshimoto και γω θέλω να διαβάσω το Kitchen…θεωρείται το καλύτερό της οπότε μάλλον είναι προτιμότερο να ξεκινήσεις απ’αυτό!

            1. Άντε ρε συ! Αθήνα είμαι εγώ, πότε τελείωσες? Η Καναδική είναι μάθημα επιλογής, στη λογοτεχνική κατεύθυνση. Πολύ ενδιαφέρον:) Όντως creepy το trailer, παίζει και η Scarlett Johansson..! Αλλά μάλλον με ψήνει πιο πολύ να διαβάσω το Toby’s Room, μ’αρέσει έτσι όπως το περιέγραψες.

  2. Πολύ καλές επιλογές! Από Munro εγώ θέλω να ξεκινήσω το Πάρα πολλή ευτυχία αλλά δεν τα έχω καταφέρει ακόμα 🙂

    Το Βlood Red Road όπως σου έγραψα το βρήκα εξαιρετικό ενώ έχω διαβάσει και όλο το Νέσμπο (ναι, ο Χιονάνθρωπος είναι το καλύτερο συμφωνώ)

    Καλό διάβασμα λοιπόν 🙂

    1. Έχεις διαβάσει όλα τα βιβλία του Nesbo? Ουάου! Μου φαίνονται πολλά και γι’αυτό δεν αποφασίζω να τα αρχίσω ακόμη…Σίγουρα το Snowman θα το διαβάσω όμως, γιατί έχω μπει στο αντίστοιχο κλίμα τώρα που μπήκε για τα καλά ο χειμώνας:) Να μου πεις πως θα σου φανεί όταν διαβάσεις το «Πολύ Ευτυχία», ήμουν ανάμεσα σ’αυτό και το «Μ’αγαπάει, δεν μ’αγαπάει;».

      Για πες μου, ποιές ήταν οι δικές σου χειμερινές αγορές?:D

Σχολιάστε

