Ένα χειμωνιάτικο Book Haul

Ήταν η πρώτη φορά που μπόρεσα να κάνω μία σύγκριση με τις προηγούμενες αγορές μου στο Book Haul Φθινοπώρου. Για αρχή, παρατήρησα ότι αγοράζω γύρω στα τέσσερα βιβλία το μήνα και διαβάζω περίπου τρία, τουλάχιστον τους καλούς μήνες. Αυτό σημαίνει ότι έχω ήδη μαζέψει αρκετά βιβλία που μένουν αδιάβαστα, αλλά αυτό συνήθως αλλάζει το καλοκαίρι που έχω άπλετο ελεύθερο χρόνο. Παρακάτω μάζεψα όλα τα βιβλία που αγόρασα τους τελευταίους τρεις μήνες και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα με δύο συγκεκριμένα: το Παγωμένες Σκιές και με την Κλέφτρα των Βιβλίων.

tumblr_ly0l5dVmsR1r15imso1_500

Fiction

Παγωμένες Σκιές της Ruta Sepetys. Ανήκει στα πέντε καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει σε όλη μου τη ζωή. Μιλά για την εισβολή του Στάλιν στη Λιθουανία και τα στρατόπεδα εργασίας που στέλνονταν οι αντιστασιακοί, όλα αυτά μέσα από τις εμπειρίες και τα μάτια ενός δεκαπεντάχρονου κοριτσιού.
Θαυμαστός Καινούριος Κόσμος του Aldous Huxley. Από τα πρώτα δυσουτοπικά μυθιστόρημα, το οποίο ολοκληρώνει τη νοητή τριλογία μου των βιβλίων: 1984 και Φαρενάιτ 451
Η Κλέφτρα των Βιβλίων του Markus Zusak. Το περίμενα πόσο καιρό και αρνούμαι να δω την ταινία πριν το διαβάσω! Η ιστορία μίας κοπέλας στην Γερμανία των Ναζί και η προσπάθεια της να σώσει τα βιβλία από τη φωτιά. Αφηγητής αυτής της γλυκιάς ιστορίας είναι ο ίδιος ο θάνατος.
O Βιβλιοπώλης της Καμπούλ της Asne Seierstad. Διάβασα το οπισθόφυλλο και με συγκίνησε, το αγόρασα αμέσως μετά. H ιστορία ενός Αφγανού βιβλιοπώλη που έκρυβε τα «απαγορευμένα» βιβλία από τις αρχές για να τα χαρίσει στους ανθρώπους. Η δημοσιογράφος Asne Seierstad πέρασε έναν ολόκληρο χρόνο στο Αφγανιστάν προσπαθώντας να φέρει στο φως αυτή την ιστορία.
Half of a Yellow Sun της Chimamanda Ngozi Adichie. Η συγκεκριμένη συγγραφέας μου κίνησε το ενδιαφέρον από τις ομιλίες της στο TED. Ήθελα πολύ να διαβάσω ένα έργο δικό της, να μάθω κάτι παραπάνω για εκείνη και αυτά που αντιπροσωπεύει.

Ya Novels

Το Τσίρκο της Νύχτας της Erin Morgenstern. Ένα βιβλίο γεμάτο μαγεία και illusionists.
The Fiery Heart της Richelle Mead. Το χριστουγεννιάτικο δώρο μου: τo τέταρτο και -κατά τη γνώμη μου- καλύτερο βιβλίο της σειράς Bloodlines. Αλχημιστές, βρικόλακες και παλιοί, γνώριμοι χαρακτήρες από τη σειρά Vampire Academy συνεχίζουν να με συναρπάζουν.
Out of the Easy της Ruta Sepetys. Μόλις έμαθα πως η συγγραφέας του βιβλίου Παγωμένες Σκιές κυκλοφόρησε φέτος το καινούριο της βιβλίο, το παρήγγειλα χωρίς δεύτερη σκέψη. Δεν ξέρω καν τι υπόθεση έχει, είμαι σίγουρη ότι θα είναι πανέμορφο.

Παιδικά

Το Σπίτι της Ομίχλης (Coraline) του Neil GaimanΓια πολύ καιρό ήθελα να διαβάσω ένα βιβλίο από τον πολυβραβευμένο συγγραφέα της φαντασίας. Έτυχε να πάρω το συγκεκριμένο, στο bazaar βιβλίου που έγινε στη Κοτζιά, με μόνο 3.50€.

Why-Youre-Missing-out-if-You-Havent-Watched-Coraline
Coraline
Σχολιάστε

