Δώρα Γιορτής

Την Πέμπτη που μας πέρασε είχα την γιορτή μου και υποδέχτηκα υπέροχα δώρα, κάποια από τα οποία ήταν και βιβλία φυσικά.

9781408836439_SΤο αγόρι μου, μου έφερε την Εποχή των Οστών (εκδόσεις: Platypus). Πρώτη φορά είχα ακούσει γι’αυτό το βιβλίο από την Rosianna, από εκεί και έπειτα το έβλεπα παντού! Πήρε μεγάλο hype και προωθούταν από την εκδοτική ως η επόμενη σειρά που θα αντικαταστήσει τα Θανάσιμα Εργαλεία. Είναι ένα βιβλίο φαντασίας, με υπερφυσικά όντα σε έναν καλοστημένα μαγικό κόσμο. Η συγγραφέας του είναι μόλις 22 χρονών, είναι γλυκύτατη και μπορείς να την ακολουθήσεις στο blog της: Samantha Shannon.

 

 

9781447247500_SΔύο φίλες μου, μου πήραν δώρο το  The Good Luck of Right Now. Ένα περίεργο, αστείο και συγκινητικό βιβλίο, από αυτά ακριβώς που μ’αρέσουν! Είναι από τον ίδιο συγγραφέα που έχει γράψει το Silver Linings Playbook, το οποίο είχε μεταφερθεί με τεράστια επιτυχία στην μεγάλη οθόνη με τίτλο: «Οδηγός Αισιοδοξίας». Το συγκεκριμένο μυθιστόρημα που έχω τώρα στα χέρια μου είναι μία τρυφερή ιστορία για την οικογένεια, την φιλία και τη θλίψη.

 

 

Μου έφεραν επίσης αυτό το φανταστικό και τόσο εύκολο βιβλίο συνταγών. Ξέρουν πως δεν τα καταφέρνω καθόλου καλά στην κουζίνα και σίγουρα συνταγές με ελάχιστα υλικά και πεντανόστιμα αποτελέσματα θα με βοηθήσουν. Είναι πραγματικά το πρώτο βιβλίο συνταγών που απολαμβάνω τόσο πολύ!

9786180103571

Τέλος, δύο καλοί μου φίλοι μου δώρισαν ένα movie journal, να κρατάω σημειώσεις για τις αγαπημένες μου ταινίες-κάτι που κάνω πολύ συχνά- σαν το προσωπικό μου φορητό letterboxd!

passion-journal-film-fullsize-3

Σχολιάστε

