JULY BOOK HAUL

Κανονικά θα έπρεπε να μελετούσα Criticism of Literature και φυσικά να είχα τελειώσει την ποίηση του T.S. Elliot για την εξεταστική της σχολής μου. Αντί αυτού, καταβρόχθισα οχτώ μυθιστορήματα αυτό το μήνα, ανακαλύπτοντας το θαύμα των e-books στο καινούριο μου tablet. Πάνω από όλα προτεραιότητες σε αυτή τη ζωή! Τι διάβασα λοιπόν:

9780385390095-400-0818454  «We are liars. We are beautiful and privileged.
We are cracked and broken.»

Το We Were Liars είναι ένα βιβλίο-μυστήριο των διακοσίων σελίδων. Σε ένα ιδιωτικό νησί μίας αρκετά πλούσιας οικογένειας συμβαίνει ένα τραγικό ατύχημα, το οποίο αλλάζει τα πάντα. Η αλήθεια αποκαλύπτεται στο τέλος και μέχρι τότε ψάχνεις να βρεις τι έχει γίνει από σπασμένα κομμάτια μιας διαταραγμένης αφήγησης και από αναμνήσεις και συμπεριφορές ανθρώπων που λένε ψέμματα. Ένα πραγματικό παραμύθι τραγωδίας με γραφή ξεχωριστή, πανέμορφη και γεμάτη γρίφους. Η αλήθεια είναι πως αν δεν είχα καταλάβει τι γινόταν από την αρχή, θα το απολάμβανα πολύ περισσότερο.

9780142419403

«Is it possible for home to be a person and not a place?»

Το Anna and the French Kiss είναι το πιο ζεστό, γλυκό, ήρεμο και χαριτωμένο βιβλίο που έχω διαβάσει ποτέ! Το απέφευγα περίπου δύο χρόνια γιατί με αποθάρρυνε ο γελοίος τίτλος του, αλλά τελικά έκανα λάθος. Είναι μια ιστορία που λαμβάνει χώρα στο Παρίσι και κάθε φορά σε μεταφέρει στα ρομαντικά και ζεστά χρώματα του. Είναι πολύ καλύτερο από ότι περίμενα και σκοπεύω να το διαβάζω κάθε φορά που αισθάνομαι πως λείπει η μαγεία ή η ασφάλεια από τη ζωή μου.

18476759 «Old bones should be left alone.»

Το Hidden Child ή αλλιώς στην ελληνική μετάφραση, Το Παιδί από την Γερμανία, αποτελεί το πέμπτο βιβλίο της σουηδικής αστυνομικής σειράς της Lackberg. Δεν είναι τόσο καλό όσο το πρώτο, αλλά δεν παύει να μου κεντρίζει το ενδιαφέρον. Ένας φόνος φέρνει στο φως θαμμένα μυστικά πολλών περασμένων χρόνων, φτάνοντας στην εποχή του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου και στις σκοτεινές αρχές της Γερμανίας και των Ναζί. Τα κεφάλαια που μιλούν για το παρελθόν και την ιστορία είναι πραγματικά εξαιρετικά. Η γραφή στο σύνολο της όμως μου φάνηκε ιδιαίτερα παιδιάστικη και βιαστική.

372154

«Love means never having to say you’re sorry.»

Το Love Story γράφτηκε το ’70 και πούλησε εκατομμύρια αντίτυπα. Είναι μονάχα 120 σελίδες, δεμένες σε μία μικροσκοπική έκδοση, από αυτές που το καθιστούν κλασσικό. Το τελείωσα μέσα σε δύο ώρες και ένιωσα πως είναι από εκείνα τα βιβλία που σε κάνουν να σκέφτεσαι για τη ζωή, το θάνατο και τους ανθρώπους γύρω σου. Δεν είναι κάτι διαφορετικό, αλλά είναι συμπαθητικό. Δεν μιλά για βαθιές έννοιες, αλλά κατά κάποιον τρόπο σε κάνει να τις συλλογιστείς. Είναι η γνωστή ιστορία girl meets boy, boy loves girl, αλλά με ένα σπαρακτικό τέλος. Ήταν έξυπνο, αστείο, ξεκάθαρα ρομαντικό και με απίστευτους διαλόγους.

Τέλος διάβασα ένα ακόμη βιβλίο της Jenny Han, To All the Boys I’ve Loved Before, το οποίο φυσικά ήταν τόσο γλυκό όσο ένα ζαχαρωτό, αλλά δεν αξίζει κάποια παραπάνω αναφορά, όχι σε σχέση με την υπέροχη τριλογία της, το The Summer I Turned Pretty. Πατώντας στη φωτογραφία παρακάτω μπορείς να μεταφερθείς στο review των βιβλίων που είχα γράψει.

Summer-2

9 thoughts on “JULY BOOK HAUL

  1. Το Anna and the French Kiss είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία! Χαίρομαι που σου άρεσε….
    Να διαβάσεις και το Lola and the Boy Next Door εξίσου καλό!
    Το We Were Liars φαίνεται πολύ ενδιαφέρον αν και έχω ακούσει ανάμικτες κριτικές, το έχω βάλει στην λίστα κάποια στιγμή θα το διαβάσω!

    1. Το We Were Liars είναι αρκετά καλογραμμένο, αλλά παίζει τεράστιο ρόλο αν έχεις καταλάβει από νωρίς ή όχι το τέλος. Όταν ήμουν σίγουρη πια, το έτρεχα για να δω αν όντως έχω δίκιο. Δεν ξέρω πραγματικά τι να σου πω, αν στο προτείνω ή όχι. Στο Goodreads πάντως του έβαλα τρία αστεράκια.
      Για πες μου λίγο για το Lola and the Boy Next Door, είναι διαφορετική ιστορία τελείως..? Γτ θεωρείται #2 του French Kiss? Χρειάζομαι τα φώτα σου!! :p

      1. Θα δω! Θα πάρω αν είναι και άλλες γνώμες και θα καταλήξω 😉
        Στο Lola and the Boy Next Door θα διαβάσεις μια διαφορετική ιστορία. Έχει ακριβώς το ίδιο οικόπεδο με το Anna and the French Kiss αλλά τοποθετείτε σε ένα εντελώς άλλο μέρος με δύο διαφορετικούς χαρακτήρες! Τώρα μέσα σε αυτό θα ξανά δεις όμως κάποια στιγμή την Anna και τον Etienne!

  2. mmmm ωραία όλα φαίνονται, ειδικά για καλοκαίρι και χαλαρές καταστάσεις! Ακόμα να διαβάσω το We were liars, θα σου πω όταν το διαβάσω 🙂

  3. Καλά κάνεις, αν δεν κόλλησες με τη Λάκμπεργκ δεν υπάρχει λόγος να διαβάσεις και τα υπόλοιπα, θεωρώ ότι η πορεία της είναι κατιούσα 🙂 Έχεις διαβάσει το Κορίτσι που εξαφανίστηκε, της Φλυν; Αν όχι, να το πάρεις, είναι τέλειο! Επίσης πολύ ωραίο αστυνομικο (οχι σειρά αλλά.. χορταστικό) είναι το Τελευταίο Αίνιγμα της Μαρίσα Πεσλ. Καλό ήταν και το καινούριο της Ρόουλινγκ μετο ψευδ. Ρόμπερτ Γκάλμπρεϊθ), το Το Κάλεσμα του Κούκου καθώς τώρα βγήκε και το δεύτερο της σειράς (στα αγγλικά προς το παρόν)! Αυτά προς το παρόν!!!!
    Καλό διάβασμα!!

    1. Το έχω διαβάσει Το Κορίτσι που Εξαφανίστηκε, βασικά έχω διαβάσει όλα τα βιβλία της Flynn, και νομίζω τα Αιχμηρά Αντικείμενα είναι το καλύτερο της! Το Τελευταίο Αίνιγμα δεν το έχω ξανακούσει, θα το ψάξω τώρα αμέσως 😀 Μάλλον θα διαβάσω το Κάλεσμα του Κούκου, που το έχω ήδη κιόλας, μου ‘δωσες ιδέα!! Σ’ευχαριστώ πολύυυυ!!

  4. 🙂 Ναι πες μου τη γνώμη σου! Επίσης διάβασα το Σ/Κ το Η αλήθεια για την υπόθεση Χάρρυ Κέμπερτ και μου άρεσε αρκετά! Ψάξε το Τελευταίο Αίνιγμα, είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει πολύ 🙂

Σχολιάστε

