Overtheplace: Ρώμη

Χτες γύρισα από το ταξίδι μου στην πρωτεύουσα της Ιταλίας. Εδώ και τρία χρόνια μαθαίνω την γλώσσα και σκέφτηκα πως είχε έρθει ο καιρός να επισκεφτώ τη Ρώμη και να δω από κοντά τους ανθρώπους και τα σοκάκια της.

Το αγαπημένο μου μνημείο έγινε αμέσως το Monumento Nazionale a Vittorio Emanuele II. Στην κορυφή του είχε δύο άρματα από τέσσερα άλογα το καθένα, τα οποία οδηγούσαν δύο γυναίκες με πελώρια φτερά, η Ενότητα και η Ελευθερία. Από όπου κι αν κοίταζες τον ουρανό στη Ρώμη, έβλεπες τα άλογα να πετούν στα σύννεφα. Ήταν μαγεία.

DSC02043

Από κοντά καταφέραμε να τα φτάσουμε από το Roma dal Cielo, όπου ανεβήκαμε με ασανσέρ στην κορυφή του κτιρίου και είχαμε αυτή τη θέα:

DSC02041Επισκεφτήκαμε σχεδόν όλες τις πλατείες, την Navona με τα τρομαχτικά αγάλματα, την Spagna με τα καλλιτεχνικά σοκάκια και την Piazza del Popolo, την πιο εντυπωσιακή πλατεία που έχω αντικρίσει και όπως λένε, την πιο συμμετρική πλατεία της Ρώμης. Με δύο πελώρια αγάλματα αντίθετα το ένα με το άλλο, που φάνταζαν έτοιμα για πόλεμο, τον πελώριο αιγυπτιακό οβελίσκο ακριβώς στη μέση και τις «δίδυμες» εκκλησίες στο πίσω μέρος.

10615994_370596006430018_8188118853508429566_nΣτην ίδια πλατεία ήταν κρυμμένο το μουσείο Leonardo Da Vinci, στο οποίο είχαν κατασκευάσει βάσει των σχεδίων του, απομιμήσεις των εφευρέσεων του. Μπορούσες να αγγίξεις σχεδόν τα πάντα και να μάθεις πως λειτουργούν. Είδα ένα φορητό πιάνο, μια βαλλίστρα, τροχούς, το Μυστικό Δείπνο και αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο απ’όλα: τη στολή δύτη που είχε τελειοποιήσει.

DSC02053Ένα ολόκληρο πρωινό αφιερώσαμε στο Κολοσσαίο και την Αρχαία Αγορά της Ρώμης.

10346591_370595666430052_4268222621630828805_n

Οι Ιταλοί ήταν εξυπηρετικότατοι και τα φαγητά τους ήταν πεντανόστιμα, ιδιαίτερα τα αλλαντικά τα οποία εγώ προσωπικά δεν ακουμπάω, αλλά εκεί μου φάνηκαν αρκετά ελαφριά. Στο Campo de Fiori μάλιστα έφαγα το καλύτερο hot dog που έχω δοκιμάσει ποτέ! Δεν χόρταινα τα παγωτά τους, με καλύτερη γεύση από όλα το frutti di bosco (φρούτα του δάσους) με ένα σκούρο μοβ χρώμα που βλέποντας το μου έτρεχαν τα σάλια. Ψώνια ήταν αρκετά δύσκολο να κάνουμε στο κέντρο της Ρώμης, καθώς ήταν όλα πανάκριβα, γι’αυτό φύγαμε από το κέντρο με το μετρό και κατεβήκαμε στη στάση EUR fermi, όπου βρίσκεται το τεράστιο εμπορικό κέντρο Euroma2. Είχε πολλά μαγαζιά ξένα και ιταλικά, ένα τεράστιο βιβλιοπωλείο, το οποίο επισκέφτηκα για αρκετή ώρα και ένα ιαπωνικό εστιατόριο, στο οποίο δοκίμασα για πρώτη φορά στη ζωή μου σούσι. Εκτός από τα ψώνια όμως αυτή η μέρα στα προάστια της Ρώμης ήταν ανάσα οξυγόνου. Έβλεπες παντού απέραντο πράσινο και μπορούσες να χαλαρώσεις στο γρασίδι γύρω από τη λίμνη.

10617668_536872013079096_1680011039_nΉταν τέσσερις μέρες γεμάτες περπάτημα και για μένα άξιζε που είδαμε ένα κομμάτι της Ρώμης. Το μοναδικό μου παράπονο ίσως είναι πως τελικά μοιάζουμε πολύ σαν λαοί, το ξέρω πως ακούγεται χαζό, άλλα ένιωσα πως δεν έφυγα ποτέ από την Ελλάδα. Στην Γερμανία και την Αγγλία που έχω ταξιδέψει ήταν ολοκληρωτικά ένας άλλος κόσμος από τον δικό μου. Εκτός από αυτή τη μικρή λεπτομέρεια, μπορώ να πω πως το απόλαυσα όσο περισσότερο μπορούσα!

 

 

4 thoughts on “Overtheplace: Ρώμη

  1. Ζηλεύω! Υπέροχες διακοπές και φαίνεται πως πέρασες πολύ ωραία! 🙂
    Η Ρώμη είναι πανέμορφη, ένα ολόκληρο μουσείο μόνη της!
    Χε, που να πας νότια Ιταλία (Νάπολη-Σικελία) εκεί θα νομίζεις πραγματικά πως δεν έφυγες ποτέ από Ελλάδα… Τρομαχτικά ίδιες!

    1. Ωχ ναι ε? Νότιοι λαοί παιδί μου!! 😉
      Πολύ όμορφη η Ρώμη, αλλά σου λέω περίμενα τελείως διαφορετικά πράγματα. Εγώ φταίω, το επόμενο ταξίδι θα είναι τουλάχιστον τέσσερις ώρες με αεροπλάνο :p

Σχολιάστε

