Ένα βιβλιοπωλείο στη Ρώμη

Κάθε φορά που κάνω ταξίδια, είτε είναι εγχώρια είτε στο εξωτερικό,  ψάχνω μικρά, ανεξάρτητα βιβλιοπωλεία.  Με μαγεύει το πόσο διαφορετικά μπορεί να είναι και το πόσο χαρακτήρα μπορεί να διαθέτουν. Στη Ρώμη λοιπόν ανακάλυψα τυχαία ένα μικροσκοπικό βιβλιοπωλείο με ένα παταράκι, όπου πέρασα μία ώρα από το χρόνο μου και αγόρασα τα πρώτα μου βιβλία στα ιταλικά, γραμμένα αποκλειστικά από Ιταλούς συγγραφείς.

wpid-img_20140819_223453

Καθώς προσπαθούσα να διαλέξω τα βιβλία, για τα οποία δεν ήξερα τίποτα παραπάνω από αυτό που δήλωνε το εξώφυλλο τους, παρατήρησα μία κοπέλα πιο δίπλα μου να διαβάζει μόνη της σε μία καρέκλα του βιβλιοπωλείου. Ήταν περίπου στην ηλικία μου, γύρω στα 22, και φορούσε ένα πανέμορφο λευκό φόρεμα. Διστακτικά την ρώτησα τι θα μου πρότεινε να διαβάσω κι αν ήταν τελικά καλές οι επιλογές που κρατούσα στα χέρια μου. Εκείνη ενθουσιάστηκε με την ερώτηση μου κι άρχισε να ψάχνει μανιωδώς τα ράφια. Με ρώτησε τι μου αρέσει να διαβάζω, πήρε από τα χέρια μου δυο βιβλία που κατά τη γνώμη της θα με έπλητταν από την ανία και μου έδωσε με σιγουριά και περηφάνια το Novecento, έναν θεατρικό μονόλογο και το Non Avevo Capito Niente, ένα μυθιστόρημα που διαβάζει πιστά κάθε χρόνο στη ζωή της. Τώρα κάθε φορά που θα ανοίγω αυτά τα βιβλία, θα σκέφτομαι τον ενθουσιασμό ενός πραγματικού βιβλιόφιλου.

Αυτό που δεν ήξερα για το μικρό αυτό βιβλιοπωλείο ήταν πως είχε ακόμη ένα -πολύ μεγαλύτερο- κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Euroma2, το οποίο επισκέφτηκα τυχαία την επόμενη μέρα. Μπαίνοντας, αντίκρισα αυτό:

image

Το Λάθος Αστέρι του John Green είχε ταξιδέψει και στην Ιταλία.

image

Ο Καβάφης μεταφρασμένος στα ιταλικά σε μια υπέροχη έκδοση:

image

Η ομορφότερη παιδική γωνιά που έχω δει σε βιβλιοπωλείο:

image

Με την «μαγική» πόρτα να αναγράφει: Θα πρέπει πάντα να εξηγούμε τον κόσμο…..στους μεγάλους.

image

image image

Και τέλος, δύο παραμύθια που με μάγεψαν με το σχέδιο τους. Αγόρασα τελικά το Una Storia Randaggia (Μια Ιστορία Άγρια), του οποίου η εικονογράφηση θυμίζει πίνακες ζωγραφικής.

image

Το βιβλιοπωλείο ονομάζεται Arion και σίγουρα αξίζει μια επίσκεψη. Και όσοι δεν μιλούν ιταλικά, μπορούν απλά να περάσουν από το Anglo-American Bookshop, το οποίο βρίσκεται στο κέντρο της Ρώμης και πουλάει αποκλειστικά αγγλικά βιβλία, παρουσιάζοντας άρτια συλλογή για όλα τα γούστα. 🙂

2 thoughts on “Ένα βιβλιοπωλείο στη Ρώμη

  1. Τι ομορφότερο από το να έχεις χρόνο να ταξιδεύεις και στα ταξίδια σου να ανακαλύπτεις μικρά όμορφα βιβλιοπωλεία. Και εγώ έχω την ίδια ακριβώς συνήθεια! Καλό φθινόπωρο!

Σχολιάστε

