DEADLY CLASS

Ένα σκοτεινό, βίαιο και εθιστικό graphic novel.

deadly-class-01

Ο Markus ζει μόνος του στους δρόμους της Αμερικής των ’80s, περικυκλωμένος από άστεγους και ναρκομανείς. Μέχρι που τον εντοπίζουν οι μαθητές της Dominion Academy, μίας μυστικής σχολής που εκπαιδεύει τους ικανότερους assassins του κόσμου. Και κατά πως φαίνεται, εκείνος πληρεί όλες τις απαιτήσεις τους.

deadly-class-3

Μία ιστορία γεμάτη αναφορές των ’80s και 90s, με την punk μουσική, τα rave party και την gangsta σκηνή σε φόντο της πλοκής. Αναφορές που ίδιοι οι δημιουργοί γνωρίζουν πολύ καλά, καθώς έχουν επηρεαστεί από τις δικές τους εμπειρίες, τις οποίες όπως παραδέχονται και οι ίδιοι στην εισαγωγή του τεύχους, με προφανή τρόμο αποφάσισαν να ξαναεπισκεφτούν. Έχει ιδιαίτερη εξέλιξη και αξέχαστους χαρακτήρες, καθώς ολόκληρο το σχολείο χωρίζεται σε κλίκες μαφίας:

deadly-class-cliques

Το σχέδιο μ’άρεσε αρκετά, αλλά αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν η ακολουθία χρωμάτων που παρουσίαζαν οι σελίδες: σκοτεινά μπλε και μαύρα σκίτσα, εναλλάσσονταν με κίτρινο και ροζ φόντο. Το art είναι ξεκάθαρα υπέροχο!

DC-page-650

Deadly-Class-006-000

deadly-class1

Η Image Comics συνεχίζει να με εκπλήσσει με τα έργα που αναλαμβάνει να εκδώσει και παραμένει κατά τη γνώμη μου μία ισχυρή παρουσία στον κόσμο των graphic novels. Ως τώρα έχει κυκλοφορήσει το Deadly Class Volume 1, το οποίο περιέχει τα έξι πρώτα τεύχη της σειράς. Μπορείς να το παραγγείλεις από το εξωτερικό ή να το βρεις στο κατάστημα της Jemma (στον Πειραιά), από όπου το αγόρασα κι εγώ.

13 thoughts on “DEADLY CLASS

  1. Ααα! Εντάξει τα κατάφερες, θα βάλω και άλλα πράγματα στην λίστα για αγορές του μήνα 😛
    Έχω πολύ καιρό να διαβάσω κάποιο καλό Graphic novel, νομίζω μάλλον ήρθε η ώρα!
    Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!

    1. Είναι! Πραγματικά το προτείνω συνεχώς τον τελευταίο καιρό. Είναι μεγάλο για graphic novel και κοστίζει μονάχα 10€. Ποιά άλλα έχεις διαβάσει για να σου δώσω προτάσεις! Εγώ έκανα συμφωνία με τον εαυτό μου να μην ξαναγοράσω βιβλίο μέχρι να ολοκληρώσω όλα τα αδιάβαστα που έχω αφήσει, έτσι αν είναι να ξοδέψω χρήματα, θα πηγαίνουν αποκλειστικά σε graphic novels πλέον! 😉
      Για πες, τι άλλα έχουν οι αγορές του μήνα σου?? 🙂

      1. Εμπιστεύομαι την γνώμη σου θα το πάρω σίγουρα 🙂
        Έχω διαβάσει πολλά, από τα καλά και σχετικά πιο πρόσφατα ήταν το Saga του Brian K. Vaughan.Το προτείνω ανεπιφύλαχτα αν δεν το έχεις διαβάσει! Το Maus του Art Spiegelman το Fables και το Blankets.Το κακό με τα Graphic Novel είναι ότι πολλά τα βρίσκεις δύσκολα στην Ελλάδα.Και ειδικά αν δεν είσαι από Αθήνα (Εμείς οι φουκαριάρηδες οι Βόρειο Ελλαδίτης!) Οι αγορές περιλαμβάνουν σίγουρα Isla and the Happily Ever After & το Reckoning της Lili St. Crow. Καλά κάνεις! Πρέπει να ξεκινήσουμε μαζί να το κάνουμε αυτό 😉 Έχω πάρα πολλά βιβλία τον υπολ. και πρέπει επιτέλους να τα διαβάσω!

        1. Αααα δεν ξέρεις πόσο καιρό ψάχνω το Saga! Στο public λέει πως είναι «καταργημένο» και στο Jemma, από όπου αγοράζω τα περισσότερα comics μου, τους έχει εξαντληθεί! Είναι στο wishlist μου πολύυυυ καιρό!! Είναι όντως τόσο καλό ε?:(
          Έχω διαβάσει το Blankets (ατελείωτη αγάπη) και το Fables, το οποίο δεν με τρέλανε, αλλά μπορεί να φτιάχνει στα επόμενα βέβαια! To Maus το έχω στα χέρια μου, είναι το επόμενο που θα διαβάσω 😉
          Χμμμ θα σου έλεγα να ρίξεις μια ματιά στο Chew, το I Kill Giants και το Lost at Sea. Είναι από τα αγαπημένα μου graphic novels.. Έχεις απόλυτο δίκιο λέγοντας ότι τα βρίσκεις δύσκολα στην Ελλάδα! Εμένα ευτυχώς το Jemma είναι δίπλα στο σπίτι μου, αλλά νομίζω μπορείς να κάνεις on line παραγγελίες στο site τους και να στα φέρουν ταχυδρομικώς εκεί που μένεις 🙂
          Το πιστεύεις πως στο εξωτερικό έχουν δανειστικές βιβλιοθήκες αποκλειστικά για graphic novels? Pff!! Την σειρά Strange Angels της Lili St.Crow δεν την είχα ξανακούσει, είναι καλή? Have fun με το Isla and the Happily Ever After ^_^

          1. Το Saga είναι μια υπέροχη σειρά! Θα το λατρέψεις! Δεν το ήξερα το κατάστημα θα ρίξω μια ματιά στο Site του!Εγώ αγοράζω συχνά από το play.com και το Γερμανικό Amazon. Γενικά στο εξωτερικό πουλάν τρελά τα Comics!Καλά για εμάς τους πιο »Βιβλιοφάγους» η Ελλάδα(όσο κ να την αγαπώ) δεν είναι η χώρα που έπρεπε να γεννηθούμε.Μια Αγγλία θα ήταν ότι πρέπει! To Fables είναι περίεργη σειρά. Ένα τεύχος είναι υπερβολικά πολύ καλό και το επόμενο πατάτα…Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις! Το I Kill Giants το έχω διαβάσει κ το έχω λατρέψει και το Chew το έχω είδη στην Λίστα. Από το Strange Angels είχα διαβάσει το πρώτο πριν αρκετά χρόνια, δεν θυμάμαι πολλά πράγματα, θυμάμαι όμως σαν αίσθηση πως μου είχε αρέσει πολύ!

            1. Δεν το ήξερα το play.com. Θα το κοιτάξω 🙂 Αν και νομίζω πια, το πιο χρήσιμο είναι το bookdepository. Ναι μωρέ η αγορά της Ελλάδας είναι μηδαμινή σε σχέση με του εξωτερικού, γι’αυτό και δεν γίνονται οι ίδιες κινήσεις στο χώρο των βιβλίων με αυτές της Αγγλίας. Τουλάχιστον έχουμε δικό μας comic-dom, κάτι είναι κι αυτό :p Χαίρομαι που υπάρχει κάποιος που ξέρει το I Kill Giants:D Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!

              1. Εγώ είχα βρει την υγειά μου με το Γερμανικό Amazon γιατί είχε δωρεάν αποστολή για Ελλάδα (Τώρα το σταμάτησαν 😥 ) και τα είχε όλα πολύ φθηνά!!!
                Χε, ναι μπορείς να πεις πως κάτι είναι και αυτό 🙂 Οο ναι το I kill giants είναι κορυφή!

  2. Παράθεμα: July Reads – Over the Place

Σχολιάστε

