Φθινόπωρο

Το φθινόπωρο ονειρεύομαι ταξίδια στο Άμστερνταμ και στο βροχερό Λονδίνο.

Σκεπάζομαι με την ζακέτα μου και φτιάχνω τον πρώτο γαλλικό καφέ του χειμώνα.
Η’ κερνάω τους φίλους μου κούπες τσάι με γεύση μήλο-κανέλα.

Βλέπω την βροχή και φοράω τις καινούριες μου γαλότσες, έτοιμη να χρησιμοποιήσω την κατακόκκινη ομπρέλα μου.

Το φθινόπωρο μου κάνουν παρέα τα βιβλία, εκείνα που διαβάζεις κάτω από την κουβέρτα τα απογεύματα της Κυριακής. Μιλώ με τις φίλες μου για τα πιο απλά όπως το Sense of an Ending κι για ‘κείνα τα πιο σημαντικά, όπως το Color Purple.

To σινεμά είναι από τις αγάπες που μου λείπουν τα καλοκαίρια. Τρέχω τελευταία στιγμή και χώνομαι σε κάποια αίθουσα στις νύχτες πρεμιέρας. Μία γιορτή που φέρνουν μονάχα οι μέρες του φθινοπώρου.

Πάντα αυτή την εποχή σκέφτομαι πως τα σχολεία ξεκινούν και για ένα περίεργο λόγο, νιώθω πως και για μένα η χρονιά ξεκινά τον Σεπτέμβρη. Κι αυτό με κάνει να θέλω να φεύγω τα Σάββατα, να τρέχω στην θάλασσα ανέτοιμη να αποχαιρετήσω το καλοκαίρι.

Γιατί τo φθινόπωρο φέρνει μαθήματα, κίτρινα φύλλα και τα πρώτα πουλόβερ. Σε γλυκαίνει για κάποιον χειμώνα, αλλά σε ταξιδεύει μακριά από τα καλοκαίρια…

tumblr_nd39vrJyeY1s2pz5ko1_500

One thought on “Φθινόπωρο

Σχολιάστε

