Γιατί διαβάζω βιβλία.

Γιατί είναι πανέμορφα.

img_4273

Γιατί από μέσα μπορεί να είναι κάπως έτσι:

Processed with VSCOcam with c1 presetΗ’ έτσι:

tumblr_n3cx2uh1891sfexd7o1_500Γιατί μπορεί να κρύβουν σκίτσα και εικόνες:

tumblr_n1t54gr1HI1s3lf4oo1_500Και μερικές φορές μπορεί να με τρομάζουν:

tumblr_ncl3crjrqz1rzq72so1_500Γιατί μπορεί η πρώτη τους σελίδα να είναι ότι πιο παράξενο έχω διαβάσει:

tumblr_lnvs1mKsnC1qh14c3o1_500

Γιατί με κάνουν πιο σοφή:

tumblr_m2ldyeT8Hk1r7i9vto1_500Γιατί γνωρίζω ανθρώπους σαν εκείνη:

tumblr_n4w2g30jJ91qm2bz4o1_500

Γιατί με κάνουν να μην φοβάμαι τίποτα:

tumblr_n5s495bDUN1sn3kz0o1_500

Και να ελπίζω για τα πάντα:

tumblr_mezb39IJ4P1r7i9vto1_500

Γιατί κάποια βιβλία άλλαξαν τον κόσμο:

tumblr_lvg0cgDidF1r7s3poo1_500Κάποια τον δημιούργησαν:

tumblr_m20wufy7sL1r7i9vto1_500Και άλλα άφησαν ιστορία:

tumblr_n611kaznDr1r8ob38o1_500Γιατί κάποιες ιστορίες με έσπασαν:

tumblr_m2dq4l7PuV1qgbguro1_500

Και κάποιες με ένωσαν:

tumblr_n154xks8uM1tt6fg3o1_500Γιατί οι καλύτεροι στίχοι έχουν γραφτεί:

tumblr_n3ddp7oSES1r7i9vto1_500

Κι έπειτα έγιναν μουσική κι η μουσική γράφτηκε στους τοίχους:

tumblr_lr5e8l8jTg1qc0airo1_400

Γιατί από τα παραμύθια έμαθα τις μεγαλύτερες αλήθειες:

tumblr_m1gsk3w37I1qiexqao1_500

Και τα παραμύθια γέννησαν τους μεγαλύτερους ήρωες:

tumblr_m3l01vVKom1r1w674o1_500

Και γιατί, όσο κι αν κάποιοι με λένε παράλογη, εγώ θα κάνω αυτό:

tumblr_m0ty4txX3R1qfm7mwo1_500Γιατί χωρίς τις ιστορίες δεν σκεφτόμαστε, δεν καταλαβαίνουμε, δεν νιώθουμε.

*Αυτό τον καιρό διαβάζω ένα από τα πιο όμορφα βιβλία που έχω συναντήσει, το The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society, το οποίο μου θύμισε την αγάπη μου για τα βιβλία. Όποιος επιθυμεί να μάθει από ποιο βιβλίο προέρχεται κάποιο quote από τα από- πάνω, μπορεί ελεύθερα να ρωτήσει στα comments 🙂

 

16 thoughts on “Γιατί διαβάζω βιβλία.

  1. Τώρα αν σου πω ότι με συγκίνησες θα το πιστέψεις; Διαβάζοντας αυτό το ποστ πραγματικά συγκινήθηκα… Βρήκα πολλά πράγματα που σκέφτομαι κι εγώ πολλές φορές και θέλω να πω σε φίλους και γνωστούς που μου λένε, «Αμάν πια όλα σου τα λεφτά στα βιβλία τα ξοδεύεις». Όντως το κάνω. Όπως γράφεις κι εσύ στο τέλος τα δίνω πρώτα για βιβλία και ότι περισσέψει για ρούχα και κάποια άλλη διασκέδαση.

  2. Πραγματικά, τέλεια ανάρτηση!!! Ένιωσα πως είσαι μέσα στο μυαλό μου… Όλα τα βιβλία που διάλεξες, και το τέλος για αποκορύφωμα. Κι εμένα δεν με νοιάζει να στερήσω απ’ τον εαυτό μου οτιδήποτε άλλο -εκτός απ’ τα βιβλία. Είναι πολλοί αυτοί που το θεωρούν παράλογο, αλλά ποιος νοιάζεται; 😉

    1. Ακριβώς! Σημασία έχει τι σε γεμίζει, κι αν τα βιβλία κάνουν έστω και λίγο καλύτερο τον κόσμο σου/μας τότε αυτό είναι που έχει σημασία. Σ’ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια 🙂

  3. Υπέροχο! Υπέροχο Post! Είναι για να το κορνιζάρω κάπως στο δωμάτιο μ!
    Και όσο υπερβολικό και αν ακούγεται επίσης με συγκίνησες!
    Αν να χαθείς πρωί πρωί Έκλαιγα διαβάζοντας το σαν μωρό…..
    Μου έκλεψες την καρδιά! 🙂

  4. Εντάξει!!! αυτό το ποστ είναι ό,τι ωραιότερο έχεις γράψει (και έχεις γράψει πολλά ωραία). Με τόσα λίγα λόγια λέει τόσα πολλά πράγματα γι’ αυτή την αθεράπευτη αγάπη της λέξης, της σελίδας και της ανάγνωσης και γι’ αυτό πιστέυω μας άγγιξε τόσο πολύ και μας συγκίνησε όλους όσοι το διαβάσαμε!!! Να είσαι καλά και να διαβάζεις με τόση αγάπη πάντα!!!!

    1. Το είπες πολύ όμορφα «γι’ αυτή την αθεράπευτη αγάπη της λέξης, της σελίδας και της ανάγνωσης»! Σ’ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια ❤

  5. Εξαιρετικό ποστ!Σε ευχαριστούμε πολύ!!!!Εγώ ήθελα να ρωτήσω ποιά είναι τα δυο βιβλία που σε ένωσαν και σε έσπασαν, γιατί νομίζω μπερδεύτηκα λίγο! ;))
    Υπέροχο πάντως να συναντά κανείς μέσω της ανάρτησής σου μια συντροφιά ανθρώπων που χαίρεται πάνω από όλα το διάβασμα στις μέρες μας!Και όχι, δεν είναι παράλογο!!Μας έχουν μάθει τόσο πολύ να καταναλώνουμε τα πάντα γύρω μας και να ξοδεύουμε για όλα εκτός από την πνευματική τροφή, οπότε το λογικό πια μοιάζει…τρελό, ενώ φυσικά είναι ακριβώς το αντίθετο!Πάω να «τριγυρίσω» τώρα και σε άλλες αναρτησούλες του μπλογκ! :))

    1. Σ’ευχαριστώ πολύ!! 😀 Τα quotes είναι από την «Κοτσυφόκισσα» και το «Ρίγος». Αγαπημένα βιβλία και τα δύο, τα είχα διαβάσει πιο μικρή και μου έχουν μείνει….

  6. Είστε η ιδανική παρέα ευχαριστω που σας βρήκα, θεωρουσα τον εαυτό μου παράλογο που έχω μανία να αγοράζω συνέχεια βιβλία …..

Σχολιάστε

