Dear TV, 2014

Σίγουρα δεν είναι οι καλύτερες σειρές που παίζονται αυτή τη στιγμή στην τηλεόραση, είναι όμως αυτές που θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις μέσα στην πληθώρα τόσων άλλων. Μία πιο άρτια και αναλυτική λίστα έχει κάνει η Έλενα στο blog της: Top 10 Tv Shows of 2014, είναι φοβερές όλες όσες αναφέρει! Παρακάτω η δική μου λίστα με τις 5 αγαπημένες μου σειρές για φέτος:

GirlsHBO
5. GIRLS

Η Lena Dunham είναι ένα από τα κυρίαρχα πρόσωπα του ’14, παρακολούθησα αρκετές ομιλίες της στο youtube και διάβασα το βιβλίο της που κυκλοφόρησε πριν από λίγους μήνες. Σίγουρα έχω κάποια θέματα μαζί της, αλλά δεν μπορώ παρά να παραδεχτώ πως η σειρά της είναι ότι πιο ειλικρινές και αυθεντικό έχει δείξει η τηλεόραση για τις γυναίκες.

SHAMELESS
4. SHAMELESS

Η τέταρτη σεζόν πήρε την υπόθεση σε πολύ σκοτεινά μονοπάτια. Η απουσία του Justin Chawtin λειτούργησε περίεργα για τη σειρά, αλλά ανέδειξε -πέρα από την πάντα εκπληκτική Emmy Rossum- δύο ακόμη χαρακτήρες που παραδέχτηκα στην υποκριτική τους: τον Jeremy White, στο πρόσωπο και τη συμπεριφορά  του οποίου βλέπω τον Lip να ωριμάζει και τον Noel Fisher, ο οποίος κράτησε ολόκληρη τη σεζόν μέχρι και το τελευταίο πανέμορφο επεισόδιο.

ORPHAN BLACK
3. ORPHAN BLACK

Η εθιστική sci-fi σειρά που έχει γίνει η αγαπημένη cult επιλογή των κριτικών. Μόνο αγάπη για την Tatiana Maslany!

BROOKLYN NINE-NINE
2. BROOKLYN NINE-NINE

H καλύτερη κωμική σειρά τηλεόρασης εδώ και χρόνια.

TRUE DETECTIVE
1. TRUE DETECTIVE

Σε όσες λίστες και να δεις φέτος, θα βρίσκεται πάντα το True Detective. Υπάρχει λόγος.

5 thoughts on “Dear TV, 2014

  1. Πολύ ωραίες και οι πέντε επιλογές 🙂
    Το Girls το έχω αφήσει στην δεύτερη σεζόν και πρέπει κάποια στιγμή να το συνεχίσω! Το True Dedective πραγματικά ότι καλύτερο έχουμε δει εδώ και πολλά χρόνια στην τηλεόραση ενώ και τα Orphan Black & Shameless εξίσου εξαιρετικά με το δεύτερο να έχει κάνει την καλύτερη σεζόν του!

    1. Σ’ευχαριστώ πολύ! Σαν και τη δική σου λίστα βέβαια, τίποτα!!*_*
      H δεύτερη σεζόν του Girls κι εμένα με είχε κουράσει, ήταν ιδιαίτερα σκοτεινή και μελαγχολική. Η τρίτη όμως είναι πολύ καλύτερη! Σε αγγίζει όπως η πρώτη. 🙂 Η περσινή σεζόν του Shameless η αλήθεια είναι πως δεν μου άρεσε τόσο….με έπιανε ένα πνίξιμο κάθε φορά. Αλλά παραδέχτηκα όλους τους ηθοποιούς, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχει περισσότερη αναγνώριση αυτή η σειρά! Είναι στο σύνολο της εξαιρετική! ^^

      1. Χαίρομαι γτ την δεύτερη σεζόν την παίδευα αρκετό καιρό! Ισχύει αλλά έβαλε τις βάζεις για την καταπληκτική 4 σεζόν 😉 Είναι κρίμα αλλά γενικά έχω παρατηρήσει ότι σειρές αυτού του στυλ/είδους δεν έχουν την ανταπόκριση που τους αξίζει.

  2. Ωραία η λίστα σου αν και τα μισά δεν τα έχω δει! 😛

    To Girls το κατάπια μέσα σε λίγες μέρες και περιμένω εναγωνίως την επόμενη σαιζόν!
    Το true detective ανέβασε τον πήχη πάρα πολύ. Απίστευτα πολύ. Σε σημείο που για βδομάδες, ό, τι και να έβλεπα, το θεωρούσα τελείως χλιαρό.

    Εγώ στις δικές μου σίγουρα βάζω Downton Abbey, Fargo, Good Wife, House of cards. Επίσης, είδα την πρώτη μου anime σειρά, Attack on Titan, η οποία με εξέπληξε!!!

    1. Ναι το Girls είναι υπέροχο! Χάζευα τη συνέντευξη της Dunham στο New Yorker, κρατάει πολύ, αλλά είναι φοβερά ενδιαφέρουσα, αν δεν βαριέσαι να την δεις 🙂

      Το True Detective θα επιστρέψει το καλοκαίρι, yayyy! ΤΟ Downton Abbey το παρακολούθησα μέχρι και την τέταρτη σεζόν, αλλά με απογοήτευσε στη συγκεκριμένη και δεν είδα την πέμπτη :3 Πρέπει να δω το House of Cards, το έχω καθυστερήσει πολύ! Αξίζει το Fargo? Έχω ακούσει καλά λόγια… Δώσε μία ευκαιρία στο Orphan Black που αναφέρω:) Το Attack on Titan είναι ΚΟΡΥΦΗ! Είμαι εθισμένη σε αυτό το anime *_*

Σχολιάστε

