Bookish Resolutions 2015

IMG_6391

Περισσότερα non-fiction βιβλία από γυναίκες.

Ανυπομονώ να διαβάσω περισσότερη Caitlin Moran γιατί την λάτρεψα, κυρίως περιμένω το καινούριο της βιβλίο How to Build a Girl. Ακόμη έχω στη λίστα μου δύο βιβλία με essays, για τα οποία έχω ακούσει εξαίσια λόγια: το Bad Feminist της Roxane Gay και το Everyday Sexism της Laura Bates. Τέλος, με παροτρύνουν συνεχώς να διαβάσω άρθρα της Bell Hooks για την ποπ-κουλτούρα και τις προκαταλήψεις των δύο φύλων. Food for thought people!

tumblr_nbm9wr1KIC1sils3lo1_500

Περισσότερα παιδικά.

Oπωσδήποτε το βραβευμένο με National Book Award παιδικό βιβλίο ποίησης Brown Girl Dreaming της Jacqueline Woodson! Και οτιδήποτε άλλο προτείνει αυτό το υπέροχο blog γεμάτο με φωτογραφίες παραμυθιών: Bookworm.

tumblr_n0y3mdj2om1s8wym8o2_500

Περισσότερα Graphic Novels.

Συγκεκριμένα, το Seconds του Bryan Lee O’Malley (αγαπημένος από το Lost at Sea), το Morning Glories του Nick Spencer που το συναντώ σε όλες τις λίστες των graphic novels, το Saga του Brian K. Vaughan, το οποίο κυνηγάω μήνες τώρα και είναι εξαντλημένο από παντού! Και το Runaways του ίδιου καλλιτέχνη, που μου το περιέγραψαν ως το «παιδί» του Skins και του Community!

tumblr_n4upa0gbTj1sa4ajqo1_500

Και το φετινό Wishlist 5 βιβλίων:

 ΚΑΛΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ!

13 thoughts on “Bookish Resolutions 2015

  1. Από τα βιβλία που έγραψες ότι θα ήθελες να διαβάσεις έχω διαβάσει μόνο το «Το τέρας έρχεται» και μπορώ να σου με βεβαιότητα ότι είναι εξαιρετικό, με υπέροχο σχέδιο! Από graphic novels έχω το «Το μπλε είναι το πιο ζεστό χρώμα» που έγινε και ταινία. Το graphic novel το λάτρεψα, την ταινία όχι και τόσο αλλά τέλος πάντων. Εφόσον όμως σου αρέσουν τα graphic novel, θα σου πρότεινα να διαβάσεις και κάποιο manga, εντάξει εγώ τα λατρεύω όπως και ό,τι έχει να κάνει με την Ιαπωνία, αλλά πέρα από το κόλλημά μου, θεωρώ ότι οι Ιάπωνες κάνουν εξαιρετική δουλειά σε αυτόν τον τομέα. Αν το αποφασίσεις ποτέ και χρειάζεσαι βοήθεια, εδώ είμαι εγώ 😀

    1. Το «Τέρας Έρχεται» το κρατάω αυτή τη στιγμή στα χέρια μου 😀 Το έχω υπόψιν το «Το μπλε είναι το πιο ζεστό χρώμα» και σίγουρα θα το διαβάσω ΠΡΙΝ δω την ταινία, για να μην μου χαλάσει τπτ… Κι ο αδερφός μου έχει κόλλημα με την Ιαπωνία! Με έχει βάλει να διαβάσω Naruto, One Piece, Claymore, Rurouni Kenshin και Death Note. Φυσικά δεν έχω τελειώσει τίποτα από όοολα αυτά, αλλά έχω 15 τεύχη από τη σειρά Vampire Knight που διάβαζα πιο μικρή και μ’άρεσε πολύ 🙂 Εννοείται αν έχεις προτάσεις για manga, στείλε! Μπορώ να τα διαβάζω κι on line 😉

      1. Κι εγώ έχω το vampire knight 😀 Θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα το Orange. Είναι αρκετά μικρούλι και έχει τελειώσει κιόλας, επομένως δε θα περιμένεις πότε θα βγει νέο chapter. Σου στέλνω και ένα link για να διαβάσεις πληροφορίες http://myanimelist.net/manga/35573/Orange

          1. Ναιιιι! Πολύ θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σου. Εγώ το λατρεύω! Έχω ρίξει πολύ κλάμα διαβάζοντάς το…

              1. Όχι, δεν έχει βγει άλλο. Δυστυχώς δεν ξέρουμε αν η mangaka θα το συνεχίσει γιατί παλαιότερα είχε πει ότι θα σταματήσει να σχεδιάζει manga, αλλά από τότε έβγαλε άλλα 7 chapter. Ελπίζω να συνεχίσει.

  2. Κι εγώ έχω ήδη παραγγείλει το Brown Girl Dreaming, δεν έχει έρθει ακόμα αλλά ανυπομονώ, γιατί το έχω βάλει εδώ και λίγο καιρό στο μάτι… 🙂
    Περισσότερα graphic novels, αυτό είναι καλό resolution και για μένα! Μ’ αρέσει πολύ η σειρά της Μarvel για το Oz, έχω φτάσει μέχρι το πέμπτο βιβλίο και θέλω να συνεχίσω, πρέπει να έχουν βγει δυο-τρια ακόμα… http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_1?url=search-alias%3Daps&field-keywords=marvel%20oz&sprefix=marvel+oz%2Caps
    Βλέπω το τιμάς κι εσύ πολύ το Book Depository… τους ίδιους σελιδοδείκτες έχουμε! ;D

    1. Δεν την ήξερα τη σειρά Oz!! Ίσως σ’αρέσει και η σειρά Fables της Vertigo. Αν διαβάσεις πρώτη το Brown Girl Dreaming να μου πεις, έχω την αίσθηση ότι θα είναι υπέροχο 🙂 Δεν είναι δική μου η φωτογραφία με τους σελιδοδείκτες, αλλά έχω παρόμοιους κι εγώ 😉

  3. Πόσο ωραίο φαίνεται το Brown Girl Dreaming! Το θέλω και εγώ…! Και το Runaways!
    Το Τέρας Έρχεται είναι καταπληκτικό! Γενικά ο Patrick Ness γράφει εξαιρετικά και έχει φανταστικές ιδέες μέσα στο κεφάλι του! Όσο για τα Graphic Novel πρέπει να διαβάσεις σίγουρα τα Saga (μόλις τα βρεις) και το Seconds!

    1. Το βρήκα επιτέλους το Saga! Παρήγγειλα το πρώτο τεύχος, αν και κάτι μου λέει πως έπρεπε να τα παραγγείλω και τα τρία:p Το Seconds περιμένω να βγει σε paperback*_* Το Runaways το είδα να το προτείνει μία booktuber που γενικά εμπιστεύομαι πολύ:

      To τελείωσα το Τέρας Έρχεται, θα είναι από τα αγαπημένα μου του 2015 ^^

      1. Περιμένω εντυπώσεις όταν το τελειώσεις! Είναι εθιστική σειρά αυτό είναι το μόνο σίγουρο! Το πρώτο είναι πιο εισαγωγικό, από το δεύτερο και μετά δεν θα μπορείς να σταματήσεις να διαβάζεις!
        Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο! Είναι ξεχωριστό βιβλίο! Διάβασε και τα άλλα του Patrick Ness τότε. Είναι καταπληκτικός συγγραφέας! Πάω να δω το βίντεο 😉

Σχολιάστε

