Τι βλέπω όταν κάνω διάλειμμα από το διάβασμα

Ο μόνος τρόπος για να αντέξω το άγχος της εξεταστικής είναι να μην σκέφτομαι, να γεμίζω το κεφάλι μου με κάτι πιο ευχάριστο. Όχι με βιβλία (έχω της σχολής), όχι με ταινίες (πολύ μεγάλες), αλλά με επεισόδια σειρών. Να λοιπόν τι παρακολούθησα:

How to Get Away with Murder (2014)
Γενικότερα βαριέμαι πολύ τις αστυνομικές/δικαστικές σειρές αυτοτελών επεισοδίων, η συγκεκριμένη όμως είναι τρομερά γρήγορη, με ιδιαίτερη σκηνοθεσία και φυσικά με  την αδίστακτη και υπέροχη Viola Davis.

GETTING-AWAY-MURDER_612x380

The 100 (2014)
Ένα πολύ καλοστημένο sci-fi θρίλερ, άκρως εθιστικό. Έχω γράψει περισσότερα εδώ.

The 100 - Episode 2.05 - Human Trials - Promotional Photos

Les Revenants (2012)
Μακάβρια, creepy και αρκετά ενδιαφέρουσα. Πρώτη φορά παρακολουθώ γαλλική τηλεόραση και αν και διαφορετική απ’ότι έχω συνηθίσει, μπορώ να πω ότι μ’αρέσει πολύ…

Les-revenants_portrait_w858

Eye Candy (2015)
Πραγματικά έχει μηδενική λογική! Είναι χειρότερη απ’ότι περίμενες από το Mtv, και ακριβώς γι’αυτό την βλέπω. Από τις σειρές που τις απολαμβάνεις για το πόσο κακές είναι.

Victoria Justice as Lindy Sampson and Kiersey Clemons as Sophia in 'Eye Candy.'

Parenthood (2010)
Το επέλεξα επειδή ανέλαβε να το φέρει στην τηλεόραση ο άνθρωπος που έγραψε το Friday Night Lights (ίσως την αγαπημένη μου σειρά όλων των εποχών) κι επειδή παίζει η Lauren Graham από το Gilmore Girls (τη δεύτερη αγαπημένη μου σειρά όλων των εποχών). Είναι τόσο καλό όσο περίμενα! Όμορφο και ήσυχο.

parenthood-season-4-episode-11-what-to-my-wondering-eyes-2-550x366_51b767a5e087c31184d48d8b

*Οι φωτογραφίες οδηγούν στο imdb.

6 thoughts on “Τι βλέπω όταν κάνω διάλειμμα από το διάβασμα

  1. Ξεκίνησες και το les revenants? Περίεργη σειρά αλλά όμορφη!
    Το Parenthood είναι από τις καλύτερες στο είδος του. Τώρα βλέπω την τελευταία σεζόν του και πραγματικά σκέφτομαι πόσο πολύ θα μου λείψει! Από το Eye Candy είδα τον πιλότο του…. Αρκετά κακό θα το έλεγα….

    1. Αλήθεια βλέπεις το Parenthood?! Δεν έχω γνωρίσει κανέναν που το παρακολουθεί! Είναι σαν το FNL, δεν έχουν καθόλου απήχηση στο ελληνικό κοινό…Πολύ όμορφη πάντως! Εγώ είμαι ακόμη στην πρώτη σεζόν κι ως τώρα έχω τις καλύτερες εντυπώσεις 🙂
      Καλό το Revenants, αρέσει στη μαμά μου κ το βλέπουμε μαζί, αλλά δεν ξέρω αν θα το έβλεπα μόνη μου:p Ακόμη γελάω με το Eye Candy, πραγματικά διασκεδάζω τρελά με αυτή τη σειρά! :p

      1. Και εγώ μόνο εμένα ήξερα 😛 Έχει σχεδόν ένα χρόνο που την ξεκίνησα και την έχω λατρέψει! Είδη βλέπω την 6 σεζόν. Πολύ ανθρώπινη σειρά συνέχισε την! Δυστυχώς ισχύει! Όσο για Friday Night Lights είναι από τις πιο υποτιμημένες σειρές. Πάντως νομίζω πως δεν έχω δει πιο τραγικό cast από του Eye Candy ούτε στα Κυπριακά του Αντ1 τέτοιο πράγμα! Θα δω πάντως και το δεύτερο επεισόδιο…..

        1. Χαχαχαχα όντως! Και μ’αρέσει τόπο πολύ η Victoria Justice! Δεν πειράζει μωρέ, κι εγώ θα συνεχίσω να το βλέπω..! Μόλις τελειώσω το Parenthood νομίζω θα ξαναδώ FNL 😉

Σχολιάστε

