ΤΟ ΠΡΩΤΟ BOOK HAUL ΤΟΥ 2015!

Σου έχει τύχει να μην έχεις όρεξη για τίποτα και να μην βρίσκεις κάτι να σε συναρπάζει και να σε εμπνέει; Κάπως έτσι αισθανόμουν πριν πιάσω το συγκεκριμένο graphic novel στα χέρια μου. Έχει ένα από τα πιο εντυπωσιακά sci-fi story-lines που έχω διαβάσει στη ζωή μου, με χαρακτήρες και κόσμους που δεν έχω συναντήσει πουθενά αλλού! Με ενθουσίασε τόσο που για μέρες δεν μπορούσα να διαβάσω οτιδήποτε άλλο και έκανα αμέσως το εξώφυλλο του desktop backround στον υπολογιστή μου. Ορίστε το artwork:

everythingwillgowrong

♦♦

StationelevenUKHC

Το βιβλίο ανοίγει με μία παράσταση του KIng Lear στο θέατρο: κοινό και ηθοποιοί εκστασιασμένοι και συγκινημένοι από την υπερβατική υποκριτική του πρωταγωνιστή. Μέχρι που πέφτει αναίσθητος και άκαμπτος στη σκηνή. Το πρώτο κρούσμα της πανδημίας που αφάνισε τα 3/4 του πλανήτη. Είκοσι χρόνια μετά, στα ερείπια του ξεχασμένου πολιτισμού, ένα καραβάνι ηθοποιών ταξιδεύει από πόλη σε πόλη ανεβάζοντας έργα του Shakespeare για τους εναπομείναντες επιζώντες. Ένα sci-fi στόρυ απίστευτα εθιστικό, στα πρόθυρα αφάνισης της ανθρωπότητας και του πολιτισμού που κάποτε γνωρίσαμε. Πολύ όμορφη γραφή, με μία πληθώρα χαρακτήρων που αυτή τη στιγμή λατρεύω.

♦♦

41rP-gHIH2L

Η Dorothy Parker είναι από τις λίγες γυναικείες μορφές που έχουν μείνει στην ιστορία για τη «σατυρική τους εξυπνάδα». Έγραφε κριτικές για το New Yorker, σενάρια για το Hollywood και ποίηση για τις γυναίκες. Ήταν αριστερή και αντιφασιστική, την εποχή που κάτι τέτοιο ήταν επικίνδυνο. Η αγαπημένη μου σκηνοθέτρια Amy Sherman-Palladino, η οποία έχει δημιουργήσει το Gilmore Girls και το Bunheads, ονόμασε την εταιρεία της: Dorothy Parker Drank Here Productions, προς τιμήν της. Δεν χρειάζομαι λοιπόν κάτι άλλο για να την αγαπήσω. Ορίστε το πιο γνωστό ποίημα της:

Resumé

Razors pain you;
Rivers are damp;
Acids stain you;
And drugs cause cramp.
Guns aren’t lawful;
Nooses give;
Gas smells awful;
You might as well live.

♦♦

A_Monster_Calls

Για το «Τέρας Έρχεται» του Patrick Ness είχα γράψει εδώ. Η ιδέα και η εικονογράφηση αυτού του βιβλίου με στοίχειωναν μέχρι και που έκλεισα την τελευταία του σελίδα. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί παιδικό, αν και είναι αρκετά σκοτεινό.Αποτελεί ένα από τα αγαπημένα μου βιβλία των τελευταίων χρόνων.

♦♦

{31B2E322-C341-44BB-A969-F3AFB8F89EA3}Img400

Το μοναδικό απ’όσα αναφέρω σε αυτό το post, που δεν έχω διαβάσει ακόμη . Θεωρείται κλασσικό και διδάσκεται στα σχολεία της Αμερικής. Εξιστορεί τη ζωή της Esperanza Cordero, μίας κοπέλας που μεγαλώνει στην βίαιη, αλλά πανέμορφη Λατινική πλευρά του Σικάγο. Μου το είχε προτείνει μία φίλη μου, της οποίας το γούστο εμπιστεύομαι απόλυτα,  κι έτσι μόλις το είδα, δεν το σκέφτηκα δεύτερη φορά!

10 thoughts on “ΤΟ ΠΡΩΤΟ BOOK HAUL ΤΟΥ 2015!

  1. Χαίρομαι τόσο που συμμερίζεσαι τον ίδιο ενθουσιασμό με εμένα για το Saga!!!!
    Η συνέχειες του είναι ακόμα καλύτερες! To station eleven φαίνεται πάρα πολύ ενδιαφέρον, σου άρεσε κιόλας θα το έχω στα υπόψιν μου σίγουρα!
    Υ.Γ Πολύ ωραία η νέα εικόνα του Blog 😉

    1. Σ’ευχαριστώ πολύ! Ήθελα να κάνω μία αλλαγή και μ’άρεσε πιο πολύ έτσι το theme…
      Καλά με το Saga τρελάθηκα, είναι απίστευτο! Δεν μπορείς να φανταστείς πως περιμένω για τα άλλα τρία! Το Station Eleven το διαβάζω τώρα, είμαι κάπου στη μέση και είναι φοβερά ανατρεπτικό ως τώρα, πολύ καλό! Θα σ’αρέσει σίγουρα 🙂 (αλλά θα σου πω μόλις το τελειώσω 😉 )

  2. Αμαν, το saga φαινεται υπέροχο!! Το ίδιο και το station eleven. Για το τέρας σου είπα, δεν έχω λόγια…. πολύ κλάμα μιλάμε…

    1. Το Saga είναι εκπληκτικό! Δεν έχω σταματήσει να μιλάω γι’αυτή τη σειρά! (Έχουν βγει 4 volumes ως τώρα.) Και το Station Eleven είναι ένα πολύ καλό post-apocalyptic στόρυ, βασικά το καλύτερο σε αυτό το είδος! (Απ’ότι έχω διαβάσει τουλάχιστον:p) Μου το είπες για το Τέρας και χάρηκα πάρα πολύ 😀

  3. Αχ, σταμάτα να με γεμίζεις νέες προτάσεις! Πφφφφ…. Όλα θέλω να τα διαβάσω!
    Για το station eleven πρωτοδιάβασα χτες, σε μια λίστα με τα καλύτερα του 2014. Ενδιαφέρον πολύ!

    Υ.Γ. Κι εσύ άλλαξες λουκ! Άι λάικ! 🙂

    1. Thank you! ❤
      Τώρα φτάνω στο τέλος του Station Eleven, χτες το βράδυ κοιμήθηκα στις 5 το πρωί γιατί δεν μπορούσα να το αφήσω από τα χέρια μου. Είναι πολύ παράξενο βιβλίο, ανήκει στο post-apocalyptic genre, αλλά είναι πολύ παραπάνω απ΄αυτό. Είναι ανθρώπινο και απελπιστικά ρεαλιστικό. Θα γράψω full review γιατί είναι πολλά αυτά που σκέφτομαι. Στο συνιστώ ανεπιφύλαχτα, ειδικά στο hardcover edition, που είναι πανέμορφο! 🙂

Σχολιάστε

