Συγγραφείς που θέλω να γνωρίσω

3d752832720a6b32a6e9b0838ae2a509

Chimamanda Ngozi Adichie. 
Μου έμαθε για τη Νιγηρία και τους ανθρώπους της πατρίδας της. Μου έδειξε ότι οι προκαταλήψεις είναι τόσο επικίνδυνες όσο ο πόλεμος. Πήρε πτυχία και κέρδισε υποτροφίες από το Yale, το Harvard, το Hopkins και το Princeton κι επέλεξε τελικά να επιστρέψει στη χώρα της και να διδάξει. Έχει γράψει τρία μυθιστορήματα (εσύ να διαβάσεις το Half of a Yellow Sun) κι έχει μιλήσει δύο φορές στο TED, από όπου την ανακάλυψα και τη θαύμασα: The Danger of a Single Story και We Should All Be Feminists.

robertosaviano1

Roberto Saviano.
Ξεσκέπασε τη μεγαλύτερη οργάνωση Ιταλικής μαφίας στο βιβλίο του «Γόμμορα», αφού δούλευε μαζί τους για μήνες. Πλέον δεν βγαίνει από το σπίτι του χωρίς αστυνομική προστασία και δουλεύει αποκλειστικά με εφημερίδες της χώρας του. Διάβασε αν θες «Το Αντίθετο του Θανάτου», μία νουβέλα 80 σελίδων που θα σε μεταφέρει στη Νάπολη και στα σοκάκια θανάτου των κατοίκων της.

oliverjeffers-web

Oliver Jeffers.
Τα σχέδια των παιδικών βιβλίων που γράφει και δημιουργεί είναι ότι πιο όμορφο υπάρχει στον κόσμο. Οι ιστορίες του είναι μαγικές και συγκινητικές. Θα ήθελα να τον γνωρίσω και να εξερευνήσω το χάος που κυριαρχεί στο μυαλό του.

hungarian-wolves-header1

Maggie Stiefvater.
Ίσως είναι η πιο συμπαθητική και ταλαντούχα συγγραφέας στον κόσμο των ya βιβλίων. Είναι αστεία, τρελή και η γραφή της είναι σκέτη μαγεία! Όταν διάβαζα τη τριλογία «Ρίγος» ήμουν κλεισμένη στο δωμάτιο μου για μέρες, οι χαρακτήρες του μου μίλησαν με έναν τρόπο που δεν το είχε καταφέρει κανένα βιβλίο πιο πριν.

Lena Dunham Book Launch...LONDON, ENGLAND - OCTOBER 31:  Caitlin Moran and Lena Dunham pose ahead of the only UK event to launch Lena Dunham's autobiography 'Not That Kind Of Girl' at the Southbank Centre's Royal Festival Hall on October 31, 2014 in London, England.  (Photo by Stuart C. Wilson/Getty Images)

Η Caitlin Moran με την Lena Dunham.
Δύο ατρόμητες, ξεκαρδιστικές και ακομπλεξάριστες γυναίκες. Η επιτομή του φεμινισμού που έχει γνωρίσει η τηλεόραση τα τελευταία χρόνια. Μπορεί να μην είναι εξαιρετικές συγγραφείς, αλλά είπαν τις ιστορίες τους με το καλύτερο τρόπο που μπορούσαν. Πεθαίνω να τις γνωρίσω και να τις ακούσω να μου περιγράφουν τη «τσαλακωμένη» ζωή τους.

Le-bonheur-est-dans-le-crime_article_landscape_pm_v8

Emily St Mandel.
Η γυναίκα που έγραψε το Station Eleven. Φαίνεται κομψή και ήσυχη, αλλά κρύβει μέσα της μία εντυπωσιακή ικανότητα να φαντάζεται και να γράφει τρομακτικές και ανθρώπινες ιστορίες. Θέλω να συζητάω μαζί της μέχρι το ξημέρωμα.

sp11528_0

Alice Walker.
Το βιβλίο της, The Color Purple, είναι από τα πιο όμορφα βιβλία που έχω διαβάσει στη ζωή μου και ίσως αυτό με τη μεγαλύτερη επιρροή πάνω μου. Οι ιστορίες της εστιάζονται στις Αφροαμερικάνες και καταθέτουν ενάντια κοινωνιών ρατσιστικών, σεξιστικών και συχνά βίαιων. Η ίδια η συγγραφέας στα 70 της είναι πλέον δραστήρια ακτιβίστρια ανθρώπινων δικαιωμάτων αλλά και περιβαλλοντικών θεμάτων.

Μόλις σας γνώρισα ανθρώπους που εκτιμώ αφάνταστα και ονειρεύομαι κάποια στιγμή να συναντήσω. Σκέφτηκα να μετατρέψω αυτό το post σε tag, και να γνωρίσω τους αγαπημένους συγγραφείς των:

Bookworm
Metaphrasi
Eternal Sunshine of the Spotless Library
Akylina
A world of my own
Cherrybookreviews
Life + Arts
Garden of Stories.
Cocooning Cat

Ανυπομονώ για τις απαντήσεις σας 🙂

19 thoughts on “Συγγραφείς που θέλω να γνωρίσω

  1. Τι υπέροχο ποστ! Μ’αρέσουν πολύ οι επιλογές σου! Το ‘Station Eleven’ δεν το εχω διαβάσει ακόμα, και όλοι μιλάνε γι’αυτό με λατρεία – η συγγραφέας του πάντως φαίνεται αξιολάτρευτη!

    Σ’ ευχαριστώ πολύ και για το tag! 😀 Θα ετοιμάσω κι εγώ το ποστ μου λίαν συντόμως 😉

    1. Σ’ευχαριστώ πολύ! Είναι ίσως το καλύτερο βιβλίο που έχω διαβάσει φέτος, ειλικρινά τη θαυμάζω την Emily Mandel ❤ Θα περιμένω να διαβάσω το αφιέρωμα σου 🙂

  2. Πολύ ενδιαφέροντες απαντήσεις! Και δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο για την Maggie Stiefvater. Το Ρίγος ήταν μια τόσο όμορφη και άκρως λυρική σειρά βιβλίων. Πρέπει να δεις και την Ιταλική σειρά gomorra που είναι βασισμένη στο βιβλίο του Roberto Saviano. Πραγματικά πολύ καλή!
    Υ.Γ Σ’ευχαριστώ για το Tag! Μόλις βρω χρόνο θα ετοιμάσω και το δικό μου 😉

    1. Την έχω δει την ταινία, πράγματι πολύ καλή 😉 Είχα προσπαθήσει να διαβάσω και το βιβλίο, αλλά ήταν πολύ περίεργο για μένα, ένιωθα να διαβάζω τεράστια εφημερίδα… Χαίρομαι που σ’άρεσε το «Ρίγος», είναι λίγοι εκείνοι που το εκτιμούν (η αλήθεια είναι ότι δεν ακούω πολύ καλά λόγια). Θα περιμένω να διαβάσω το post σου! ^^

  3. Πολύ ωραίο άρθρο, μπράβο!!! Σε ευχαριστώ για το tag και θα χαρώ πολύ να αποπειραθώ να σας «συστήσω» κάποιους από τους αγαπημένους μου συγγραφείς. Αν και τώρα που το σκέφτομαι πολλοί από αυτούς που θα διάλεγα έχουν μεταβεί ήδη σε τόπο χλοερό… Αφορμή για άλλο ποστ αυτό «Συγγραφείς που θα ήθελα αλλά δεν πρόλαβα να γνωρίσω» 🙂

    1. Το σκέφτηκα κι εγώ, να μιλήσω ας πούμε για Sylvia Plath, Arthur Miller… αλλά είπα να μείνω στους «καινούριους» για να ανακαλύψουμε μαζί μοντέρνα διαμαντάκια. Είναι πολύ καλή ιδέα πάντως το post που προτείνεις, λες να το κάνουμε Vol.2?
      Ανυπομονώ να διαβάσω το αφιέρωμα σου 😀

Σχολιάστε

