July Favorites

11756605_10206407030390332_1334172600_n

Αυτό το μήνα ταξίδεψα μακριά με τα posts της Μαρίας από Ρωσία και Κίνα: TravelStoriesFromyWorld. Μπορείς να τα ψάξεις όλα χρησιμοποιώντας το #MyTranSiberianDream, και να ζήσεις την εμπειρία της: δύο βδομάδες ταξίδι μέσα στο τρένο.

Είδα σχεδόν όλο το The Office, το οποίο είναι κορυφή στις κωμικές σειρές της τηλεόρασης, και τα 9 επεισόδια του Dates, μία μοντέρνα και ψαγμένη σειρά από τον δημιουργό του Skins.

Το καλύτερο βιβλίο που διάβασα ήταν φυσικά το NW, η καλύτερη ταινία που είδα το Far From the Madding Crowd και αγαπημένο μου μουσικό κομμάτι έγινε το opening theme της από τον Craig Armstrong. 

Πήρα το «Μαγεμένο Δάσος» της Johanna Basford, μία νέα μόδα anti-stress για ενήλικες, κι έχω ήδη αρχίσει να το χρωματίζω! Και βασικά δεν κάνω τίποτα άλλο τον τελευταίο καιρό, από το να ασχολούμαι με τις ξυλομπογιές μου:

11798110_700195700080059_1090965486_n

11823744_700195586746737_1134543954_n

11824161_700195603413402_806925991_n

Η φίλη μου η Κ. άρχισε ένα beauty blog, στο οποίο μιλά για τα αγαπημένα της προϊόντα. Κάθε φορά που ετοιμάζομαι να αγοράσω κάτι, είναι η πρώτη που ρωτάω τη γνώμη της και σκέφτηκα να σας τη συστήσω σε περίπτωση που θέλετε να την συμβουλευτείτε για το οτιδήποτε: brokenheartsare4assholes. Στα αγαπημένα μπαίνει το πιο πρόσφατο post της: July Haul [Summer Essentials].

Το on line περιοδικό στο οποίο γράφω, Savoir Ville, κυκλοφόρησε το πρώτο του έντυπο τεύχος!

10505470_839523432822576_3596527098542140234_n

Είδα αυτό το βίντεο και διάβασα αυτό το σκιτσάκι που με έβαλαν σε σκέψεις για την κοινωνία και τον εαυτό μου.

Αυτό που σημάδεψε το φετινό μήνα είναι το γεγονός ότι έγινα νονά! Στις 18 Ιουλίου βάφτισα τη μπεμπού μας:

11793270_700195810080048_1673080324_n

Τα προσκλητήρια και οι μπομπονιέρες ήταν από το Χαμόγελο του Παιδιού και την εκπληκτική τούρτα από κάτω έφτιαξε η φίλη μου η Χ. για την εορταστική μέρα:

11733456_573030882836378_1852250765_n

Τέλος για το βίντεο του μήνα έχω τη σειρά που δημιουργεί η Emily Diana Ruth κάθε Ιούλιο τα τελευταία τρία χρόνια με τίτλο «Letters to July». Αποτελείται από 30 διαφορετικά βίντεο (που κρατούν λιγότερο από ένα λεπτό) και τα γυρίζουν αρκετοί γνωστοί (και μη) youtubers που μιλούν για τις εμπειρίες τους τον συγκεκριμένο μήνα. Θυμίζει καμβά σκέψεων και προβληματισμών της γενιάς των 20 κάτι. Φέτος το αγαπημένο μου ήταν αυτό:

14 thoughts on “July Favorites

  1. Ελένη δεν έχω λόγια! Ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Νομίζω ήταν τα καλύτερα Favorites σου έως τώρα. Ένας γεμάτος μήνας με τόσο όμορφα πράγματα!
    Have fun! :*

  2. Συγχαρητήρια! Πόσο όμορφο αυτό που τα πράγματα ήταν από το Χαμόγελο του παιδιού 🙂
    Τι ωραίο το «Μαγεμένο Δάσος» της Johanna Basford. Δεν είχα ιδέα για το συγκεκριμένο βιβλίο. Εξαιρετικά ενδιαφέρον…. Ένα από τα καλύτερα Favorites μου έδωσες πηγή για πολλές σκέψεις και ιδέες!

    1. Αν μπεις στη σελίδα μου στο instagram, θα δεις μόνο σκίτσα από το «Μαγεμένο Δάσος», έχω εθιστεί! 😀 Είναι πολύ ξεκούραστη και δημιουργική απασχόληση, πραγματικά με ηρεμεί… Ναι ήταν πολύ καλή κίνηση που οι γονείς της μπέμπας πήγαν στο Χαμόγελο του Παιδιού, είχε πάρα πολύ ωραία πράγματα και ένιωσαν ότι τα λεφτά τους τουλάχιστον πάνε για καλό σκοπό.

  3. Τα letters to July λατρεύω!Εξαιρετική δουλεια!Οσο για το NW το βρηκα μεταφρασμένο για ελαχιστα λεφτα και θυμήθηκα την καλη σου κριτικη και το γεγονος οτι αγαπω Αγγλια.

      1. ναι!5 ευρω..!Και εγραφε 17 απο μεσα..Αλλα απο τις πρωτες προτάσεις καταλαβα οτι η γραφη θελει πληρη αφοσιωση!Πηρα και το ‘Ενα καποιο τελος’ του Μπαρνς,παλι στα 5!

        1. Έλα ρε! Που τα βρήκες τόσο οικονομικά…? Το έχω διαβάσει αυτό του Barnes, έχει πολύ ωραία γραφή και είναι αρκετά μικρό (σε μία μέρα το έχεις τελειώσει), απλά δεν είναι καθόλου το στυλ μου το mens’-middle-life-crises στόρυ, αλλά είναι καλό, I’ll give it that!

    1. Ευχαριστώ!! ^^ Α δεν το γνώριζα το Make a Wish, ευτυχώς που μου το είπες να το έχω στο νου μου, θέλω πολύ να στηρίζω τέτοιες οργανώσεις όποτε μου δίνεται η ευκαιρία 🙂

      1. Ναι ειχα πάρει απο κει για το γάμο μου, ηταν υπέροχες και οι εθελόντριες που τις έφτιαχναν εξαιρετικά γλυκιές κυρίες! 🙂

        καλα περιττό να σου πω οτι είμαι συνεχώς στο YouTube και παρακολουθώ τεχνικές και χρώματα απο άτομα που ζωγραφίζουν τα βιβλία της Μπασφορντ! Καρα-εθίστηκα!!!παω σήμερα public να αγοράσω ενα απο αυτα! Ξερεις αν έχουν τα βιβλιοπωλεία και τις αγγλικες εκδόσεις (τέλειο δώρο που θέλω να κανω και στην Ελβετίδα κουμπάρα μου…) 🙂

        Πολυ ωραίο επισης κ το βιντεάκι στο τελος με την κοπέλα που θα αφήσει το σπιτι των εφηβικών της χρόνων…(letters to July). Εννοείται λάτρεψα κ τις λευκές εσπαντρίγιες διπλα στο γραπτό (μπράβο σας) τεύχος πλέον του s.v. Που μπορώ να τις βρω; 🙂

        1. Στο public σίγουρα θα βρεις και στα αγγλικά τα βιβλία της Basford, είναι το «Secret Garden» και το «Enchanted Forest». Επειδή έχουν γίνει πολύ της μόδας θα βρεις κι άλλα coloring books άλλων artists που είναι εξίσου καλά 🙂 Συνήθως τα έχουν στο section με τα hobbies. Δυστυχώς δεν γνωρίζω που μπορείς να βρεις τις εσπαντρίγιες:/ Χαίρομαι που σ’αρέσανε όλα 😀

Σχολιάστε

