10 + 1 Random Facts About Me

Βλέπω ότι γινόμαστε συνεχώς όλο και περισσότεροι στην ελληνική (bookish και μη) βλογκόσφαιρα και σκέφτηκα έναν καινούριο τρόπο να συστηθούμε και να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον! Θα σας πω 10 τυχαία πράγματα για ‘μένα και περιμένω να διαβάσω τις δικές σας λίστες αντίστοιχα, για να σας γνωρίσω καλύτερα (είναι από εκείνα τα posts που πραγματικά μου φτιάχνουν τη διάθεση). Αφήστε μου comment με το δικό σας, για να το κάνω pinback σε αυτό, ώστε να φαίνονται όλοι 🙂

tumblr_nnj6p9PnLR1tfbwbyo1_500

  1. Δεν μ’αρέσουν τα burgers, η πίτσα και η μπύρα. Όποτε το λέω στους φίλους μου, πιστεύουν ότι τους κοροϊδεύω, αλλά αλήθεια, δεν τρελαίνομαι για κανένα από τα από πάνω τρία πραγματάκια.
  2. Έχω διαβάσει 346 βιβλία. (Να ‘ναι καλά το goodreads που κρατά λογαριασμό).
  3. Έχω έναν μικρότερο αδερφό, ο οποίος είναι διάνυα, αλλά δεν του το λέμε για να μην παίρνει αέρα (περισσότερο απ’ότι έχει πάρει ήδη δηλαδή).
  4. Η μαμά μου όταν ήμουν μικρή είχε δικό της βιβλιοπωλείο.
  5. Θέλω να ταξιδεύω τουλάχιστον 3 φορές το χρόνο στο εξωτερικό, αλλά δεν θα μπορούσα ποτέ να ζήσω μόνιμα έξω.
  6. Δεν μπορώ με τίποτα να «διαβάσω» τη θερμοκρασία μου στο θερμόμετρο. Απλά δεν μπορώ!
  7. Έχω τρέλα με όλα τα ζώα. Τα πάντα. Αν μπορούσα θα είχα στο διαμέρισμα μου σκυλιά, γατάκια, χελωνίτσες, πουλάκια, ψαράκια. Βασικά και φαλαινίτσες αν μπορούσα, θα τις είχα!
  8. Δεν αντέχω τους ανθρώπους που λένε συνεχώς ότι βαριούνται.
  9. Η αγαπημένη μου πόλη είναι το Λονδίνο.
  10. Δεν είμαι καθόλου μα καθόλου καλή στη μαγειρική.
  11. Αγαπώ τα social media. Και πιστεύω πως όλοι όσοι τα κατακρίνουν ή νομίζουν πως είναι «το κακό» της νέας γενιάς, δεν έχουν καταλάβει, πόσο μάλλον σκεφτεί, την αξία του ίντερνετ.

*Header image από εδώ.

Διάβασε την λίστα τους και γνώρισε κι άλλους bloggers:

Της Φανής της Φάνηκε Ωραίο!
Style Rive Gauche
Metaphrasi
Ποτέ ποτέ την Κυριακή
BrokenHeartsAre4Assholes
Life is Art
Ιστορίες Συγγραφικής Τρέλας
Η Τεχνοκράτισσα
Garden of Stories
Cherry Book Reviews

37 thoughts on “10 + 1 Random Facts About Me

  1. Τέλειο ποστ! 🙂 Πράγματι, είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος για να γνωριστούμε καλύτερα. Θα προσπαθήσω να φτιάξω τη δική μου λίστα σήμερα και θα στην ποστάρω κατά το βραδάκι. Φιλάκια 😀

  2. Υπέροχη τροφή για σκέψη!Μόλις τελειώσω και με την πραγματική τροφή ( η οποία παρεπιπτόντος θα είναι pizza!) θα ξεκινήσω να τα γράφω 🙂

  3. Το πρώτο με άφησε άφωνη! (Θα καταλάβεις γιατί όταν διαβάσεις το δικό μου post). Για το δεύτερο σε θαύμασα μα και σε ζήλεψα (για ‘μένα δεν μετράει κανείς βιβλία άρα είναι αδύνατον να ξέρω πόσα βιβλία έχω διαβάσει στη ζωή μου! Σνιφ!).

    Η δικιά μου λίστα είναι εδώ: https://tisfanistisfanikeoraio.wordpress.com/2015/08/26/%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-10-1-random-facts-about-me/

    1. Χαχα τώρα διάβασα το post σου και καταλαβαίνω την έκπληξη για το no1:p Ρε αλήθεια δεν είμαι περίεργη με το φαγητό, απλά δεν μ’αρέσει η γεύση της πίτσας… Κάνε κι εσύ λογαριασμό στο Goodreads!! Θα ανακαλύψεις πολλά καινούρια βιβλία και θα συνειδητοποιήσεις ότι έχεις διαβάσει πολλά περισσότερα απ’όσα νομίζεις… (Θα προσθέσω το link σου στο post 😉 )

      1. Μην αγχώνεσαι! Στο θέμα φαγητό δεν παίζομαι, οπότε όλοι οι άνθρωποι μοιάζουν – κι ας μην είναι – πιο περίεργοι στο φαγητό από ‘ μένα! 😛

        Για το Goodreads έχω ακούσει αλλά δεν έχω ιδέα πως λειτουργεί! Θα μπω να κάνω την έρευνα μου 😉

        1. Απλά κάνεις sign up και προσθέτεις τα βιβλία που έχεις διαβάσει. Μπορείς να φτιάξεις λίστες ή και να κάνεις reviews/ratings σε ότι έχεις διαβάσει. Είναι εθιστικό! Στείλε μου αν χρειάζεσαι βοήθεια 😉

          1. Γράφτηκα χθες το βράδυ κι άρχισα να βρίσκω και να βαθμολογώ βιβλία που έχω διαβάσει. Είναι λίγο μπελαλίδικο το να βρεις μερικά βιβλία και μου φάνηκε παράξενο π.χ. τ’ ότι πατώντας το όνομα ενός συγγραφέα δε σου βγάζει τα άπαντα του, κι έτσι πρέπει μετά να κάνεις ειδικό ψάξιμο για ένα και μόνο βιβλίο. Νομίζω θα μου πάρει λίγο χρόνο να εξοικειωθώ αλλά θα τα καταφέρω 🙂 Αν θες εν το μεταξύ μπορούμε να γίνουμε φίλες εκεί 😉

            1. Ναι αμέ, στείλε μου link εδώ να σε κάνω add! Είναι λίγο μπερδεμένο και έχει τρελές ελλείψεις στην ελληνική λογοτεχνία, αλλά υπάρχει αυτό το group: https://www.goodreads.com/group/show/36194-it-all-sounds-greek-to-me το οποίο προσθέτει συνεχώς καινούριους τίτλους αν σ’ενδιαφέρει. Είναι χρήσιμο εργαλείο πάντως για να κρατάς αρχείο και να ανακαλύπτεις καινούρια βιβλία. 🙂

  4. Πολύ ωραία ιδέα η λίστα, ήδη έμαθα μερικά πολύ ενδιαφέροντα blogs! Αν ανακαλύψεις ποτέ το γιατί δεν τρελαίνεσαι για τα μπέργκερ πες το μας, γιατί εγώ δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτά. Θα με σώσεις!

    1. Χαχαχα νομίζω πως απλά τα έχω βαρεθεί επειδή είναι της μόδας κι έχουν ανοίξει ΠΑΝΤΟΥ μπεργκεράδικα στον Πειραιά που μένω… :p Διάβασα τη λίστα σου, τη βάζω στο post 😉 Ελπίζω να σ’αρέσει ο κόσμος που θα βρεις εδώ!

      1. Σε ευχαριστώ και πάλι! Και στο κέντρο που μένω εγώ τα μπεργκεραδικα είναι περισσότερα και από τις λακκούβες. Είναι όμως γαστρονομικός έρωτας, πως να το κάνουμε!

  5. Πόσο σε νιώθω στο 6! Δεν ξέρεις τι προσπάθεια έχω κάνει τόσα χρόνια! Θεωρούσα ανώτερα όντα όσους μπορούσαν να διαβάζουν την θερμοκρασία τους στο θερμόμετρο. Επίσης όσον αφορά το 11 δεν θα μπορούσες να με βρεις παραπάνω σύμφωνη! Μ’αρέσουν πολύ τα τύπου «λίστα» posts και σε λίγες ώρες θα σου στείλω και το δικό μου!

  6. Πόσο όμορφο ποστ! Γέλασα πολύ με το θερμόμετρο και τον αδερφό σου. Ενώ συμφωνώ απόλυτα με το 11.
    Και δεν μπορώ να πιστεύσω με τπτ το No1?! Αν δεν ήταν τόσο ανθυγιεινα θα μπορούσα να τρέφομαι μόνο με αυτά μαζί με καλή μπύρα… Ευτυχία!
    Έτοιμοι και οι δική μου λίστα: http://el-bktv.blogspot.gr/2015/08/10-1-random-facts-about-me.html

    1. Ω τέλεια, πάω να την βάλω! Χαχαχα ναι άσε, ο μικρός έχει ξεφύγει! Τον πήρανε και για μεταπτυχιακό με υποτροφία, οπότε καταλαβαίνεις, δεν μαζεύεται τώρα :p Ρε συ δεν μ’αρέσει η γεύση τους, τι να κάνω….!

    1. Τέλεια! Προσπάθησα να γράψω σχόλιο στην ανάρτηση σου αλλά για κάποιο λόγο δεν μου εμφανίζει το comment section, θα ξαναπροσπαθήσω σε λίγο:/

      1. Ωχ, πρέπει να έχω κάνει βλακεία με τις ρυθμίσεις. Πάω μια στιγμή να το τσεκάρω! 🙂 Χίλια thanks που μου το επεσήμανες,.. κι ότι είχε αρχίσει να με παίρνει από κάτω που κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί μου!! 😛

      2. Το διόρθωσα!! 🙂 (πόσο μισώ τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες,… πόσο μισώ τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες!!!). Σόρρυ για την ταλαιπωρία.. όποτε μπορέσεις θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλιά σου!! Φιλάκια

  7. Εσώκλειστο Υ.Γ. για όλους εσας που γνώρισα πίσω από τις οθόνες μέσα από τα 10+1 τυχαία πράγματα 😉 Καλή συνέχεια στην όμορφη ιδέα και στις δραστηριότητές σας! Χάρηκα που συμμετείχα! Με αγάπη, η Τεχνοκράτισσα!
    http://mia-lilia-pou-grafei.blogspot.gr/2015/09/101-random-facts-about-me.html

  8. Α,καλα!Θενκ γιου σοοοοοο ματς!Ξεχασα να μιλησω για σενα,και να σου δωσω τα μπραβο που σου αξιζουν για την ιδεα!

Σχολιάστε

