August Favorites

tumblr_mbol5vyuA11qe0lqqo1_500

Αυτό το μήνα ότι κι αν έκανα συνοδευόταν από τη μουσική του Pepper 96.6.

Αγαπημένα τραγούδια ήταν το I Found των Amber Run 
και το Freedom του Pharrell, του οποίου το βίντεο έχω ερωτευτεί!
Ανακάλυψα επίσης την Aurora, μία κοπέλα από τη Νορβηγία, της οποίας η μουσική και τα βίντεο μου θυμίζουν έντονα τη Sia. Η φωνή της είναι κρυστάλλινη και η μουσική της μαγική.

Είδα πολλές σειρές, με διαφορά οι καλύτερες ήταν το Broad City και το Mr.Robot. Επισκέφτηκα όμως και παλαιότερα επεισόδια του Greys Anatomy, με έπιασε νοσταλγία….Αν και θεωρώ πως είναι μια ακόμη σαπουνόπερα, δεν παύει να είναι καλογυρισμένη, αστεία και βαθιά γυναικεία.

Η καλύτερη ταινία του μήνα ήταν το Paper Towns και καλύτερο βιβλίο το The Opposite of Loneliness.

Αγαπημένο άρθρο το: No, I Am Not Crowdfunding This Baby, της Amanda Palmer. Μία πολύ έξυπνη και απαραίτητη «απολογία» για το ότι αποφάσισε να γίνει μητέρα όντας καλλιτέχνης. Ένα κείμενο που υποστήριξε κάθε απόφαση που έχει πάρει ποτέ οποιαδήποτε γυναίκα, κυρίως η απόφαση να κάνει παιδί με όλα όσα αυτό επηρεάζει στην καριέρα και στην καλλιτεχνική της φύση.

Μερικές καινούριες φωτογραφίες από το Μαγεμένο Δάσος:

11923415_549229845233299_394696778_n

11938704_712694748830154_714243190_n

11911567_712695018830127_808717356_n

Επίσης τον Αύγουστο παρακολούθησα πολλούς Youtubers!
Ξεκινάω με το κανάλι LineUp, το οποίο τρέχουν δύο κοπέλες από τη Στοκχόλμη και ανεβάζουν fashion και beauty related videos και την Sam από το BeautyCrush, την οποία κάθε φορά που βλέπω, μου φτιάχνει η διάθεση, εκπέμπει τρελά θετική ενέργεια! Γέλασα πολύ με τον Mikefalzone, εκτίμησα τη Rosiana με το video Mainstream και την Hannah με τη συζήτηση που έκανε πάνω στα Pixie Dream Girls. Τέλος για βίντεο του μήνα και εισαγωγή μιας αγαπημένης μου artist/youtuber, σου έχω την Fran!

14 thoughts on “August Favorites

  1. Τρελαίνομαι για Μαγεμένο Δάσος!!!! 😀 By the way, χειρίζεσαι τα χρώματα πάρα πολύ καλά!! Πάντα τα κατάφερνα με το σχέδιο, αλλά από χρωμάτισμα…. χάλια μαύρα!!

      1. Αχ, χίλια ευχαριστώ για το βιντεάκι!!!! 😀 😀 Πω, πω είναι τέλειο!! Μου φαίνεται ότι θα πάω να πάρω το βιβλίο ζωγραφικής και θα ακολουθήσω βήμα βήμα την τεχνική της!

  2. Το Mr. Robot είναι από τις top φετινές σειρές μου μαζί με το True Detective 2.
    Επίσης έχω ξεκινήσει κι εγώ να ζωγραφίζω το 1ο της βιβλίο,τον Μυστικό Κήπο. Προτιμάς μαρκαδόρους ή ξυλομπογιες?Προς το παρόν μόνο με μαρκαδόρους έχω δοκιμάσει.

    1. Ξυλομπογιές, νιώθω πως ζωγραφιζω πιο γρήγορα έτσι απ’ότι με μαρκαδορους. Τον Οκτώβριο η Basford θα κυκλοφορήσει το Lost Ocean, το οποίο περιμένω να είναι απίστευτο! Το Mr. Robot είναι η καινούρια μου αγάπη! Από το True Detective δεν έχω δει ακόμη δεύτερη σεζόν, είναι καλή?

      1. Ανυπομονώ να δω κι εκεί τα σχεδιά της!Με χαλαρώνει πολύ και νομίζω αυτός πρέπει να ήταν και ο στόχος της.
        Όσον αφορά το True Detective μου άρεσε πολύ!Πρέπει όμως να μην το συγκρίνεις με το Season 1γιατί είναι τελείως διαφορετικό. Δεν έχει π.χ. flash back που κυριαρχούσαν στον πρώτο κύκλο αλλά κρατάει την εξαιρετική ατμόσφαιρα.Ευχάριστη έκπληξη και ο Colin Farrell,που δεν είναι γενικά από τους αγαπημένους μου καθώς και η Rachel Mcadams που μας είχε συνηθίσει σε πιο ανάλαφρες καταστάσεις.

  3. Πόσο μ’αρέσουν αυτά τα Post! Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω.
    Η Aurora καταπληκτική, δεν την ήξερα στ’αλήθεια θυμίζει κάτι από Sia. Τα χρώματα που έχεις χρησιμοποιήσει για το Μαγεμένο Δάσος είναι πανέμορφα. Πως σου φάνηκε το Paper Towns; Θέλω πολύ να την δω κάποια στιγμή την ταινία.

    1. Ήταν πανέμορφο! Μ’άρεσε πιο πολύ από το βιβλίο να φανταστείς… Να το δεις όποτε βρεις χρόνο 🙂 Σ’ευχαριστω πολύ! Άσε αυτές τις μέρες έχω λιώσει το Running with the wolves της Aurora! Είναι σκέτη μαγεία!

Σχολιάστε

