Σεπτέμβριος

Ο Σεπτέμβριος λειτουργεί πάντα στο μυαλό μου ως η έναρξη καινούριας χρονιάς, κάτι τα μαθητικά/ φοιτητικά χρόνια, κάτι η δουλειά μου ως δασκάλα, δεν πιστεύω πως θα σταματήσω ποτέ να τον βλέπω σαν έναν καινούριο, φρέσκο, αισιόδοξο μήνα. Τι στόχους έχω λοιπόν για φέτος: 

  1. Decluttering 

fb7015c257bf41a2f623d5931e8c2b03

Θέλω να ξεφορτωθώ οτιδήποτε δεν χρειάζομαι πια από το σπίτι. Έχω αρχίσει το συγκεκριμένο project αρκετό καιρό τώρα κι έχει μπει στην τελική ευθεία. Χάρισα όλα τα βιβλία που νιώθω πως δεν θα ξαναδιαβάσω, που δεν μου άρεσαν ή που δεν υπήρχε καμία χρησιμότητα τους πλέον (κυρίως συγγράματα σχολής). Αρκετά ya novels έδωσα σε μικρούς μου φίλους, βιβλία αγγλικής λογοτεχνίας δώρισα στη βιβλιοθήκη της σχολής μου και κάποια στης γειτονιάς μου. Ξεχώρισα τις ντουλάπες μου και μάζεψα τρεις τεράστιες σακούλες με ρούχα και κοσμήματα για τις ξαδερφούλες μου, κράτησα εκείνα που φοράω καθημερινά και ξεφορτώθηκα όλα εκείνα που δεν έχω φορέσει τον τελευταίο χρόνο. Δεν είχε κανένα νόημα να τα κρατήσω και δεν λυπήθηκα τα λεφτά που είχα δώσει, καθώς τα ρούχα πήγανε στην οικογένεια. Τώρα θα αρχίσω να πιάνω δωμάτιο-δωμάτιο και να ξεφορτώνομαι ότι πιάνει χώρο και δεν είναι χρήσιμο. Δεν πούλησα, ούτε πέταξα τίποτα στα σκουπίδια, αποφάσισα να τα χαρίσω όλα. Πιστεύω ότι ένας καθαρός χώρος, ένας απλός και καθόλου φορτωμένος χώρος ισούται με ένα ξέγνοιαστο μυαλό. Οι Έλληνες γενικά δεν έχουμε τη νοοτροπία του μινιμαλισμού, και δυστυχώς ασφυκτιούμε με πράγματα. Αποφάσισα να βάλω ένα τέλος σε αυτό.

2. Morning person.

9026a222839e93c8e5f0d11d7c8d8501

Υποφέρω από αϋπνίες. Μπορεί να είμαι κουρασμένη, να έχω κοιμηθεί ελάχιστα την προηγούμενη μέρα και πάλι να στριφογυρίζω δύο ώρες στο κρεβάτι μου πριν με πάρει ο ύπνος. Θα προσπαθήσω φέτος (όπως πολλές φορές στο παρελθόν) να ξυπνάω νωρίς, βασικά αυτό που πρέπει να προσπαθήσω είναι να μην ξενυχτάω, good luck to me!

3. Save Money

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Μερικοί τρόποι που σκέφτηκα για να αποταμιεύω χρήματα:

α) Να μάθω να μαγειρεύω, δεν μπορείς να φανταστείς πόσα χρήματα ξοδεύω για να τρώω έξω (και μιλάμε για junk food).
β) Να ψωνίζω ρούχα μόνο στις εκπτώσεις (σε αυτό είμαι καλή, δεν έχω κόλλημα με τη γκαρνταρόμπα μου, ούτε με τις μάρκες).
γ) Book Wishlists, εδώ χάνω λίγο τη μπάλα. Αντί να αγοράζω όποιο βιβλίο μου κινεί το ενδιαφέρον στο βιβλιοπωλείο, θα φτιάχνω μηνιαίες wishlists και θα δίνω προτεραιότητα σε βιβλία που πεθαίνω να διαβάσω.
δ) Καλοκαιρινές διακοπές. Τις ξεχνάω! Μου αρκεί να πηγαίνω δύο φορές το χρόνο ταξίδι στο εξωτερικό και είμαι πανευτυχής!

4. Ισλανδία

25B25C1600000578-2954425-The_incredible_ice_caves_inside_Iceland_s_Vatnajokull_glacier_as-a-1_1424277715134

Ο λόγος που θα αποταμιεύσω χρήματα. Έχω ήδη αρχίσει να προγραμματίζω το ταξίδι μου στην Ισλανδία για το επόμενο καλοκαίρι.

5. Bloggin’

MTI5MDI1MDI2OTA4MjYzNjk4

Να συνεχίσω να διαβάζω πολλά ενδιαφέροντα βιβλία και να σας μιλάω γι’αυτά!

6. Μετακόμιση. 

89e0ceb5f555afc49f9115783e4eda88

Το σκέφτομαι πολύ έντονα τον τελευταίο καιρό, νιώθω πως ήρθε η ώρα να μετακομίσω από το σπίτι που μεγάλωσα. Κάτι η οικονομική αστάθεια, κάτι ο πανικός της χώρας με έχει καθυστερήσει στο να νιώσω σίγουρη γι’αυτή την απόφαση, αλλά φέτος πιστεύω πως είναι η κατάλληλη στιγμή, για αρκετούς λόγους. Περισσότερα γι’αυτό, σε άλλο post καθώς με επείγει και θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας. 🙂

31 thoughts on “Σεπτέμβριος

  1. Ειδικά το τελευταίο το σκέφτομαι συνέχεια τον τελευταίο καιρό, αλλά δυστυχώς τα οικονομικά με κρατάνε πολύ πίσω… Μακάρι να μπορέσεις να το πραγματοποιήσεις.

    1. Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο! Κι εγώ ρε ‘συ στα οικονομικά κολλάω, βασικά δεν θέλω να βρεθώ σε αδιέξοδη κατάσταση, αλλά νιώθω πως έφτασε ο καιρός… Όχι ότι έχω πιεστικούς γονείς, ούτε καν, απλά θέλω τον δικό μου χώρο, τα δικά μου ωράρια… Πάντως δεν σκοπεύω να μείνω μόνη μου, με το αγόρι μου το συζητάμε (ένα μόνο άτομο δεν θα την παλέψει με τους λογαριασμούς), αν δεν είχα εκείνον, σίγουρα θα το πρότεινα σε κάποια φίλη μου, το έχω πάρει απόφαση πια…. Σου εύχομαι να το καταφέρεις κι εσύ!

      1. Μακάρι, αλλά για την ώρα δε γίνεται με τίποτα μιας και δεν δουλεύω… Ελπίζω στο κοντινό μέλλον να μπορέσω.

  2. Καλή τύχη σε όλα σου τα σχέδια! Είχα κάνει και εγώ μια παρόμοια λίστα στις αρχές του έτους, την οποία εννιά μήνες μετά ντρέπομαι ακόμα και να κοιτάξω. Όσον αφορά την οικονομία στα βιβλία, σου προτείνω τις ανταλλαγές και τις ηλεκτρονικές αγορές. Έχω γλυτώσει πολλά χρήματα από τότε που έκοψα τις λαχταριστές βόλτες στα βιβλιοπωλεία του κέντρου!!!!

    1. Αχ…να δω πως θα σταματήσω να χαζεύω στα βιβλιοπωλεία! Οι ηλεκτρονικές αγορές πλέον συμφέρουν τρελά, όπως και τα e-books, στα οποία έχω στραφεί τον τελευταίο καιρό (δεν μ’ενοχλεί καθόλου να διαβάζω στο tablet μου). Οι ανταλλαγές για κάποιο λόγο δεν λειτούργησαν ποτέ για ‘μένα:/
      Κι εγώ τη λίστα την έγραψα για υπενθύμιση περισσότερο, δεν πιστεύω να καταφέρω όλα όσα έχω γράψει, απλά θέλω να έχω στο μυαλό μου εικονικά τους στόχους, βγάζω καθόλου νόημα?
      Να μου πεις και τι ήταν στη δική σου λίστα, να πάρω ιδέες και να καθησυχαστώ πως δεν είμαι η μόνη που δεν τα καταφέρνει όλα:p

  3. Ωραίες ευχές ενός νέου μα – όπως φαίνεται – ώριμου ανθρώπου που θέλει να πάει τη ζωή του ένα βήμα παραπέρα! Σου εύχομαι ολόψυχα να τα κάνεις όλα πραγματικότητα, ένα-ένα κάθε φορά, ενώ για το θέμα της μετακόμισης θέλω να πω πως θαυμάζω απεριόριστα έναν άνθρωπο που θέλει να τολμήσει τη «Μεγάλη Έξοδο» όπως την λέω και να πάει σ’ έναν νέο δικό του χώρο! Δύσκολο βήμα μα θα σε πάει χιλιόμετρα μπροστά σε πολλά επίπεδα, τόσο σε σχέση με τους συνομήλικους σου όσο και με αρκετά μεγαλύτερους σου!

    1. Κι εγώ έτσι πιστεύω και χαίρομαι που συμφωνείτε όλοι και δεν σας φαίνεται παράλογο (λόγω οικονομικών της χώρας). Αλλά ειλικρινά νιώθω ότι θα μπορώ να κάνω πράγματα που αδυνατώ τώρα, όχι ότι έχω πιεστικούς γονείς -not even close, περισσότερο είναι θέμα να έχω τον δικό μου χώρο, καταλαβαίνεις? Θα το επισπεύσω! Σ’ευχαριστώ για το comment 🙂

  4. Η αλήθεια είναι πως όλοι εμείς που ανήκουμε στο χώρο της εκπαίδευσης εξακολουθούμε να νιώθουμε τον Σεπτέμβριο ως έναρξη της καινούριας χρονιάς! 🙂 Εύχομαι να τα καταφέρεις αυτή τη φορά με τους στόχους σου,… έχω μόνο μια μικρή ένσταση: ό,τι βιβλία αγγλικής λογοτεχνίας έχεις καλύτερα να μην τα δίνεις γιατί μπορεί κάποια στιγμή να θελήσεις να κάνεις κάτι σαν «δανειστική βιβλιοθήκη» για τους μαθητές σου και να σου χρειαστούν. 😉 (Ή ακόμα και να τα κάνεις δωράκια για όσους γράφουν καλά στα τεστ).
    Όσο για το θέμα «αϋπνίες»… άστα!! Πονεμένη ιστορία!!!

    1. Το έχω σκεφτεί αυτό με τη «δανειστική βιβλιοθήκη», αλλά ήταν τόσο old school classics τα βιβλία που επέστρεψα, που δεν νομίζω να ήθελαν τα μικρά να τα διαβάσουν:p
      **Άσε θα γίνει μεγάλη προσπάθεια με το θέμα ύπνου!!

  5. Εύχομαι να πετύχεις όλους τους στόχους σου. Ειδικά την Ισλανδία 😉
    Για την μετακόμιση εγώ θα σου πω μην το σκέφτεσαι πολύ ναι μεν είναι πολύ δύσκολη οι καιροί μας αλλά είμαι της άποψης πως αν εμείς οι ίδιοι δεν αρχίσουμε να κάνουμε μικρές κινήσεις μπροστά, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει ποτέ και η ίδια μας η χώρα. Εγώ ένα χρόνο το λιβάνιζα μέσα στο κεφάλι μου για πολλούς λόγους για την μετακόμιση μου στην Κομοτηνή και μόνο άγχος κατάφερα να αποκτήσω. Σκέψου το σοβαρά αλλά όχι υπερβολικά και μην φοβηθείς τίποτα!

    1. Μου δίνεις κίνητρο έτσι όπως το παρουσιάζεις, δεν θέλω να το σκέφτομαι συνεχώς και ν’αγχώνομαι… Είναι αυτό που λένε «there is no better time than now»… Thank you για τη συμβουλή 🙂

  6. Είναι ωραίο να βάζουμε στόχους… Προσωπικά, μ’ αρέσει πολύ να οργανώνω το μέλλον μου στο μυαλό μου. Ή μάλλον, μου άρεσε. Τελικά, πριν λίγα χρόνια, και αφού απέτυχα παταγωδώς σε άπειρες τέτοιες λίστες, αποφάσισα πως πρέπει να μπαίνουν κάποιες προτεραιότητες και τα μικρά να τα αφήνεις στην τύχη τους. Θέλω να πω, πολλές φορές περιόρισα τον εαυτό μου να μην αγοράζει βιβλία, αλλά τελικά το έκανα. Τώρα, εδώ και πολύ καιρό, και χωρίς περιορισμούς, έχω μπει στη λογική ότι στη βιβλιοθήκη μου, ηλεκτρονική, πραγματική δική μου και των γονιών μου και φίλων, υπάρχουν μαζεμένα περισσότερα βιβλία από αυτά που θα μπορέσω να διαβάσω στη ζωή μου. Οπότε, πλέον οι αγορές μου είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένες. Έχω τουλάχιστον δυο χρόνια να αγοράσω χαζοβιβλίο (δλδ, βιβλίο που σκέφτομαι μετά πως ίσως θα μπορούσα να αποφύγω).
    Κράτα τους μεγάλους στόχους, ταξίδια, το να φύγεις από το σπίτι. Για τα άλλα, να είσαι πιο χαλαρή με τον εαυτό σου… Και φυσικά, μην περιμένεις ποτέ την τέλεια στιγμή, δεν θα έρθει ποτέ! Αν καταφέρνεις οικονομικά να φύγεις, έστω και με κάποιες περικοπές, να το κάνεις!
    Καλή νέα χρονιά, λοιπόν!

    1. Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα όσα είπες, εκτιμώ το κάθε comment στο συγκεκριμένο post όσο τίποτα άλλο, ακούγεται χαζό, αλλά μου δίνει κουράγιο σε κάποιες αποφάσεις! Έχεις δίκιο για τις μικρές στιγμές, δεν είναι ακριβώς ότι περιορίζω τον εαυτό μου, αλλά η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ -πολύ- κακή στο να διαχειρίζομαι χρήματα, γι’αυτό και βάζω αυτούς τους «κανόνες» για να υπάρχει ένα μέτρο σε αυτά που χαλάω… Έστω και εικονικά:p Για μένα πάντα υπάρχουν goals που δεν κρατάω, γι’αυτό αποφάσισα φέτος να είναι πιο ρεαλιστικά και πραγματοποιήσιμα τα πράγματα στη λίστα.
      **Μ’αρέσει πολύ ο τρόπος που βλέπεις τα πράγματα γύρω σου…

  7. Μάλλον είμαι η μεγαλύτερη που διάβασε αυτό το post σου 🙂 Γι’ αυτό και θα σου δώσω τη συμβουλή που θα έδινα στα παιδιά μου: μάζεψέ τα και φύγε – για την Ισλανδία, για να μείνεις μόνη σου, για ό,τι θέλεις. Κυνήγησε τώρα τα όνειρά σου που είσαι μόνη σου και έχεις μόνο την ευθύνη του εαυτού σου. Τόλμησε. Η ζωή θέλει θάρρος. Το δίχτυ ασφαλείας -η οικογένειά σου- θα είναι πάντα εκεί, αλλά πρέπει να κάνεις κι εσύ το άλμα. Ζήσε και ρίσκαρε, χωρίς να μετράς κουκιά.
    Και τέλος, ναι, ο Σεπτέμβρης είναι σαν μια πρωτοχρονιά, γι’ αυτό καλή χρονιά σε όλους και ειδικά στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που ξεκινάνε αύριο το σχολείο!

    Φιλιά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

  8. Βλέπω ότι βάλαμε αρκετά κοινά στις wishlist του Σεπτεμβρίου μας 🙂 🙂 Θα προσπαθήσω σίγουρα να ξυπνάω νωρίς για να έχω ακόμα περισσότερο χρόνο, να μαζέψω χρήματα για ένα ωραίο ταξίδι, αλλά θα διαβάζω όλα όσα μου κινούν το ενδιαφέρον, είναι μια από τις πολυτέλειες που δεν αντέχω να στερήσω στον εαυτό μου, κι ας τα διαβάζω ηλεκτρονικά και μετά πεθαίνω που δεν τα έχω στη βιβλιοθήκη μου 😛

    Kαλή τύχη με τη μετακόμιση αν το αποφασίσεις και ξέρεις κάτι, η ζωή ειναι μικρή για να διστάζουμε 🙂 Αν δεν το τολμήσεις δε θα μάθεις, κι ας χρειαστεί να κολυμπήσεις στα βαθιά για λίγο!! Έχει κι αυτό το ενδιαφέρον του (κατόπιν εορτής βέβαια 🙂 )

    1. Είδα μετά το post σου και γέλαγα που είχαμε πολλά ίδια στο bucket list! 😀 Τι ταξίδι σκέφτεσαι να κάνεις? Στείλε μου αν μπορώ να βοηθήσω! Σε ευχαριστώ για το motivation! Το έχω πάρει απόφαση πια ^^ (έχεις δίκιο για τα βιβλία:p)

      1. Θα γελάσεις αλλά θέλω πολύ να πάω Ισλανδία !!! Επίσης θέλω να κάνω ένα μίνι τουρ σε Ολλανδία και Βέλγιο (Άμστερνταμ, Χάγη, Μπριζ) και ένα road trip στη Βόρεια Ιταλία ή στη γαλλική εξοχή. Βέβαια ένα από όλα θα γίνει και πάλι θα εξαρτηθεί από το χρόνο και την παρέα! Fingers Crossed!!!

        1. Ρε τι λες, είναι γαμάτα όλα! Την Ισλανδία θα την έβαζα νούμερο ένα, Βέλγιο – Ολλανδία πιστεύω θα σου έρθει πολύ ακριβά, εγώ δεν το τολμώ ακόμη, το roadtrip στην Ιταλία θα είναι κατά τη γνώμη μου το πιο οικονομικό και το πιο ενδιαφέρον! Θα μπορείς να κάτσεις και παραπάνω μέρες!! Στα εύχομαι όλα 😀

  9. – Αρχικά 1000 μπράβο που καθάρισες τον χώρο σου χωρίς να πετάξεις τίποτα και βρήκες τρόπους να κάνεις χρήσιμα όσα δεν θέλεις μέσα στο σπίτι. Φοβερή κίνηση να εμπλουτίσεις τις βιβλιοθήκες. Το μόνο που δεν θα μπορούσα να κάνω είναι να αποχωριστώ τα βιβλία μου. Με εξαίρεση ίσως αυτά που δεν μου αρέσουν, νιώθω τεράστια ικανοποίηση να τα βάζω στη βιβλιοθήκη και να τα καμαρώνω. Παρά ταύτα δανέιζω όποτε μπορώ σε άτομα που ελπίζω να τους αροέσουν.
    – Σε .ο,τι αφορά το πρωινό ξύπνημα και τον ύπνο σε λογικές ώρες, καλή τύχη. Δεν το έχω καταφέρει και είναι άμεσης ανάγκης να το πετύχω.
    -Να αρχίσεις να μαγειρεύεις, να πάρουμε παράδειγμα και οι υπόλοιπες.
    – Το ταξίδι στην Ισλανδία είναι όνειρο ζωής! Σου εύχομαι να το υλοποιήσεις το συντομότερο δυνατό.
    – Τέλος, συγχαρητήρια για την απόφαση σου να μετακομίσεις. Είχα την τύχη να μείνω μόνη μου για πέντε χρόνια, όσο σπούδαζα στην Κομοτηνή. Τώρα που επέστρεψα στην πόλη μου μένω και πάλι με τους γόνεις μου κάτι που έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Είναι μεγάλο βήμα να αναλάβεις τα έξοδα ενός σπιτιού μόνη σου αλλά κερδίζεις σε αυτονομία. 🙂 Καλό Σεπτέμβρη.

    1. Σε ευχαριστώ πολύ! 😀 Λοιπόν αυτό με το ξύπνημα πάω να το καταπολεμήσω αυτές τις μέρες, αλλά παίζει να μπορώ να ξυπνάω νωρίς επειδή δεν είμαι κουρασμένη, από Δευτέρα που ξεκινάω δουλειά όμως… who knows? :p Αν βρω κάνα κολπάκι, θα σου στείλω!! Για την Ισλανδία το έψαξα και δεν είναι τόσο ακριβά όσο πίστευα τελικά, μπορεί εισιτήρια να βρούμε με 300€ και διαμονή μόνο airbnb (τέλεια λύση) για πιο οικονομικά, και μέσα σε ένα χρόνο λίγα – λίγα θα μαζευτούν… (Εν τω μεταξύ έχε το στο νου σου αν θες να έρθεις μαζί θα πάω με το κολλητό και την κολλητή, αν έχεις τη δυνατότητα, έλα μαζί μας!!) Τυχερή που σπουδαστές σε άλλη πόλη! Άσε, άσε εγώ θέλω επιτέλους να φύγω, χαζεύω όλη μέρα καταλόγους του Ikea και του pintetest 😉

        1. Μέσα Ιουλίου είναι το πλάνο, αν πάνε όλα καλά με τη δουλειά μου πιστεύω να τα κλείσουμε τον Ιανουάριο… Το σκέφτεσαι και μου λες 😉

Σχολιάστε

