Autumn TBR

Έξι βιβλία που θέλω να διαβάσω αυτό το φθινόπωρο: 

25451555

Saga Volume 5, κυκλοφόρησε στις 9 Σεπτεμβρίου και περιμένω πως και πως να έρθει στα χέρια μου.

23305614

Finding Audrey, μου το δάνεισε μία φίλη μου που το διάβασε και της άρεσε πάρα πολύ. Λένε ότι είναι πολύ γλυκό και χαριτωμένο. *Μεταφράζεται ήδη στα ελληνικά από την Στέλλα Κάσδαγλη.

833701

On Beauty, το δεύτερο βιβλίο που θέλω να αρχίσω από την αγαπημένη μου Zadie Smith.

11387515

Θαύμα, το έχω αρκετό καιρό στη βιβλιοθήκη μου και θα το ξεκινήσω αυτές τις μέρες. Είναι παιδική λογοτεχνία και πιστεύω πως σε ένα ΣΚ θα το έχω τελειώσει, καθώς το θέμα του είναι φοβερά ενδιαφέρον.

25766713

Asking for It, κυκλοφόρησε στις αρχές του μήνα και ήδη ακούω διθυραμβικά σχόλια. Αφορά ένα τραυματικό γεγονός που συνέβη σε μία δεκαοχτάχρονη στην Ιρλανδία (νομίζω ότι μιλά για βιασμό ή κάποιου είδους σεξουαλική παρενόχληση), πραγματεύεται το πως το εξέλαβε η κοινωνία της και κυρίως πως αντέδρασαν οι συνομήλικοι της. Διάβασα πως είναι αρκετά «βαρύ» και «σκληρό» ανάγνωσμα, αλλά σημαντικό.

20439328

How to Be Both, δώρο γιορτής μου που περιμένει υπομονετικά στο ράφι για να μου συστήσει την Ali Smith.

*Σκοπεύω φυσικά να τελειώσω και το The Catcher in the Rye, το The Opposite of Loneliness και το Τρώγοντας Ζώα που ήδη έχω ξεκινήσει και έχω αφήσει στη μέση…

Καλή μας αναγνωστική χρονιά! 🙂

12 thoughts on “Autumn TBR

  1. Πολύ καλές επιλογές! Θα περιμένω να ακούσω τη γνώμη σου για όσα διαβάσεις 😉 Το Catcher in the Rye πως σου φαίνεται; Είχα ζοριστεί πολύ για να το τελειώσω.. :/

    1. Κι εγώ δυσκολεύομαι λίγο, γι’ αυτό το έχω αφήσει στη μέση… Το περίμενα τελείως διαφορετικό, είναι σαν ya εποχής, ένα πιο παλιό Perks of… Wallflower. Μ’αρέσει, είναι καλό, αλλά λίγο βαρετό… Έχεις διαβάσει κάποιο άλλο του Salinger?

      1. Ναι ακριβώς.. Κι εγώ έτσι το περίμενα να σου πω την αλήθεια, αλλά το βρήκα πολύ βαρετό και στάσιμο. Κι επειδή δε μου άρεσε σχεδόν καθόλου δε νομίζω να διαβάσω κάποιο άλλο του Salinger για λίγο καιρό ακόμα..

  2. Όμορφες επιλογές! Έχω διαβάσει το Wonder, το οποίο είναι πραγματικά υπέροχο και το Finding Audrey, το οποίο ήταν πολύ γλυκό. Από Zadie Smith έψω το NW αλλά το βρήκα αρκετά ιδιαίτερο και θα ήθελα να του δώσω ακόμα μια ευκαιρία και όλα τα βιβλία της συγκεκριμένης ακούγονται πολύ ενδιαφέροντα. Και τέλςο για το Catcher in the Rye…Πως το βρίσκεις; Το έχω αφήσει στην μέση κυρίως γιατί είναι μια από τις ελάχιστες φορές που βρίσκω τον narrator/πρωταγωνιστή πολύ εκνευριστικό…..

    1. Χαίρομαι που σ’άρεσαν το Wonder και το Finding Audrey, θα είναι ιδανικά να τα διαβάσω σε ένα getaway weekend! Δώσε μια ευκαιρία στο NW, είναι «δύσκολο», αλλά απίστευτα καλογραμμένο, πιάνει τα αστικά vibes και το γυναικείο χαρακτήρα με απίστευτη ακρίβεια. Από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει… Το Catcher in the Rye κι εγώ στη μέση το έχω αφήσει, το βρίσκω αργό, αλλά γενικότερα ενδιαφέρον. Καταλαβαίνω γιατί δεν αρέσει σε πολύ κόσμο, έχεις δίκιο -fucked up, unreliable narrator, αλλά έξυπνο nontheless. Θα το τελειώσω κάποια στιγμή 😉

  3. To Finding Audrey το χάζευα τις προάλλες στο goodreads. Για το Asking for It, έχεις δίκιο ακούγεται παντού και όσο περνάνε οι μέρες όλο και περισσότερο..αλλά το θέμα του είναι πολύ βαρύ. Διάβασε το και πες μας. Δεν ξέρω ακόμη αν θα άντεχα στην παρούσα φάση να το διαβάσω..
    Το Saga δεν το συζητώ, όσο προχωράνε τα volumes το artwork γίνεται ακόμη πιο απίστευτο!

    1. Το Saga έχει τα καλύτερα χρώματα που έχω δει ποτέ σε comic! Τέλειο! (δεν είναι ακόμη διαθέσιμο το πέμπτο volume στο public, goddamnit :p) Θα το διαβάσω σίγουρα το Asking for It και θα σου πω, είναι από τις θεματικές που με ενδιαφέρουν πολυ, αλλά δεν παύει να είναι για γερό στομάχι:/

  4. Καλημερα σε όλες τις…βιβλιοφάγους!
    Ήθελα να σας ρωτήσω, γιατι μου φαίνεται ενδιαφέρον, αν το wonder μπορεί να διαβαστεί απο έναν 10χρονο! ειναι ακόμα επιπέδου » το ημερολόγιο του σπασίκλα» και έλεγα καπως να τους προχωρήσω! Καθε πρόταση ευπρόσδεκτη ! Θα ήθελα ακόμη να σου ζητήσω μετάφραση (ούπς μαθουσαλας) στους χαρακτηρισμούς που κάνεις για τις υποθέσεις (πχ. ya) και το ύφος κάποιων βιβλίων …όσο ζεις μαθαίνεις, ετσι δεν λένε; Ευχαριστω

    1. Φυσικά ρώτα με ότι θες! 🙂 Μ’αρέσει πολύ να δίνω προτάσεις βιβλίων. Το Wonder έχει μεταφραστεί από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος με τίτλο «Θαύμα», είναι ιδανικό για ένα δεκάχρονο, καθώς και ο πρωταγωνιστής είναι 10 χρονών και το μεγαλύτερο μέρος του βιβλίου το αφηγείται ο ίδιος. Είναι πολύ όμορφη ιστορία, ίσως λίγο μελαγχολική, μπορείς να διαβάσεις περισσότερα εδώ: http://www.culturenow.gr/23763/book-review-thayma-rj-palacio καθώς εγώ δεν το έχω αρχίσει και δεν θέλω να σου πω ψέματα. Νομίζω ιδανική παιδική λογοτεχνία γι’αυτή την ηλικία είναι οτιδήποτε έχει γράψει ο Roald Dahl, το «Χρονικό της Νάρνια» από εκδόσεις Κέδρος, Χάρυ Πότερ (μεγάλη αγάπη), «Το Βιβλίο του Νεκροταφείου» από Neil Gaiman, και το προσωπικά αγαπημένο μου «Σπίτι για Πέντε» της Λότης Πέτροβιτς. Ρίξε μια ματιά και σ’αυτή τη λίστα, νομίζω θα σε βοηθήσει πολύ:
      http://paidiki-logotexnia.blogspot.gr/p/blog-page.html
      *Η λέξη «ya» είναι τα αρχικά του young adult, εφηβική λογοτεχνία (κυρίως για λυκειόπαιδα) που μπορεί να διαβαστεί ευχάριστα και από μεγαλύτερους 😉

  5. Πολυ ενδιφερουσες οι επιλογες σου,εαν δεν εχεις διαβασει Ali Smith ή θα την αγαπησει ή δεν θα σου αρεσει καθολου!Παντως η γυναικα ξερει πως να περιγραψει σκηνες γεματες ερωτα!Το Saga χαιρομαι τοσο πολυ που θα το παρω στα χερια μου!!Θενκς που μου το θυμισες!!Η Zadie περιμενει ακομα στα ραφια μου,ειμαι σιγουρη οτι θα παλεψουμε σκληρα εγω και αυτη!Το Wonder το εχω στα υποψιν μου,το finding Audrey το εχω σηκωσει στα χερια μου πολλες φορες και το εβαζα παλι κατω..Το Asking for it,το φοβαμαι..Μηπως με στειλει σε εκεινο το σκοτεινο μερος του μυαλο μου!ΠΟλυ καλες επιλογες και παλι,εχουμε κοινα γουστα!

Σχολιάστε

