Finding Audrey

Ένα απρόσμενα αστείο και γλυκό βιβλίο που έπεσε κατά τύχη στα χέρια μου.

finding-audrey

Μου το δάνεισε μία μικρή μου φίλη που διαβάζει εντυπωσιακά πολλά βιβλία για την ηλικία της. Λέω μικρή, καθώς δεν έχει τελειώσει ακόμη το σχολείο. Είναι από τα κορίτσια εκείνα που θα προτιμήσει να ξενυχτήσει τελειώνοντας ένα μυθιστόρημα παρά να βγει έξω με τους φίλους της. Δένεται με τους ήρωες και αρνείται να διαβάσει το τέλος οποιασδήποτε ιστορίας, καθώς θέλει να φαντάζεται τη δική της εκδοχή. Είναι πολύ ιδιαίτερη κοπέλα, κι αν νομίζετε ότι την συμπαθώ επειδή μου θυμίζει εμένα έφηβη, κάνετε μεγάλο λάθος. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο διαφορετική, γι’αυτό και την εκτιμάω αφάνταστα γι’αυτό που έχει καταφέρει να είναι σε αυτή την ηλικία. Ίσως ήταν από τις πρώτες κοπέλες που έκανε subscribe σε αυτό το blog και είμαι σίγουρη ότι θα είναι η πρώτη που θα διαβάσει το συγκεκριμένο post.

Τώρα που όλοι μάθατε για τη Δ., γνωρίσατε λίγο καλύτερα και το βιβλίο, καθώς μου το έφερε ακριβώς την επόμενη μέρα που το τελείωσε λέγοντας μου πως πρέπει να το διαβάσω και πως το εξώφυλλο του θα βγάλει νόημα έπειτα από λίγες σελίδες….

Τελικά τα πάντα σε αυτή την ιστορία ήταν μία έκπληξη. Γελούσα με τη ψυχή μου ανά σελίδες, σχεδίαζα καρδούλες για την τόσο χαριτωμένη ιστορία αγάπης, πονούσα για την πρωταγωνίστρια και την «κατάσταση» της (δεν θέλω να την ορίσω ως πρόβλημα) και σιχάθηκα με τη ψυχή μου για ακόμη μια φορά τα mean girls και το bullying που επιβάλλουν στα παιδιά. Τίποτα δεν έμοιαζε υπερβολικό, αντιθέτως με κέρδισε απρόσμενα το ξεκαρδιστικό, αλλά απίστευτα ακριβές πορτρέτο μιας απλής, καθημερινής οικογένειας. Είναι ένα στόρυ της διπλανής πόρτας, δοσμένο με γενναιόδωρο χιούμορ και πολύτιμα μαθήματα για κάθε έφηβο. Δεν χαρίζεται σε ιδανικούς ηρωικούς γονείς, αλλά παρουσιάζει την αλήθεια, την σύγχυση και την αδυναμία πολλές φορές των μεγάλων να καταλάβουν τους μικρούς. Δεν θα μάθεις ποτέ ακριβώς τι συνέβη σε αυτή τη κοπέλα που δεν μπορεί να βγάλει τα σκούρα γυαλιά της, αλλά θα συνειδητοποιήσεις ότι σημασία έχει το που θα καταλήξει και όχι το που βρισκόταν. Καταλαβαίνω γιατί άρεσε στη Δ. και την ευχαριστώ που μου το δάνεισε, δεν θα το διάβαζα αν προερχόταν από τα χέρια οποιουδήποτε άλλου. Το προτείνω σε όλους, μικρούς και μεγάλους, θα σας φτιάξει τη μέρα και θα σας κάνει να προβληματιστείτε για όλα όσα συμβαίνουν εκεί που δεν κοιτάτε.

tumblr_npqs642YxQ1utnifdo1_500

*Έχει μεταφραστεί στα ελληνικά από τη Στέλλα Κάσδαγλη, και θα μπορείτε να το βρείτε τον Δεκέμβριο από τις εκδόσεις Πατάκη.

14 thoughts on “Finding Audrey

  1. Το μόνο που έχω διαβάσει από Sophie Kinsella ήταν πριν από κάποια χρόνια το «I’ve Got Your Number». Θυμάμαι μου είχε αφήσει πάνω κάτω την ίδια αίσθηση. Το πως περιέγραφε απλές καθημερινές καταστάσεις (που όλοι μας έχουμε ζήσει) ήταν ξεκαρδιστικό. Και ταυτόχρονα ευχάριστο, δροσερό και πολύ χαριτωμένο. Σίγουρα θα το έχω και αυτό στα υπόψιν!

    1. Νομίζω θα σ’αρέσει πολύ! Μου θυμίζει το γούστο σου, εγώ να φανταστείς δεν είχα ξαναδιαβάσει Kinsella και τώρα σκέφτομαι τι άλλο να αρχίσω 😉

  2. Το είχα δει σε κάποια βιβλιοπωλεία και blogs, αλλά δεν του έδωσα πολλή σημασία. Το ποστ σου όμως με κάνει να αναθεωρήσω 🙂

    1. Είναι ένα good feel ya, ιδανικό για να σε κάνει να ξεχαστείς. Κερδίζει σίγουρα το χιούμορ του, νομίζω δεν έχω ξαναδιαβάσει κάτι τόσο αστείο! Με εξέπληξε ευχάριστα 🙂

  3. Mε έκανες να θέλω να το διαβάσω αν και περνάω φάση με τα ΥΑ και δεν τα προτιμώ αυτή την περίοδο!!! Αλλά η Kinsella είναι για μένα από τις συγγραφείς που διαβάζω όταν είμαι down και θέλω κάτι ανάλαφρο σαν ρομαντική κομεντί 🙂 Διάβασε το Remember Me ή κάποιο από τα Shopαholic έχουν πολύ πλάκα 😉

    1. Μιλά για ευαίσθητα θέματα με πολύ χιούμορ, κάνοντας το εύκολο να το διαβάζεις, αλλά δύσκολο να το χωνέψεις. Στο προτείνω 😀

  4. 👍🏻πολυ όμορφο χέρι και ωραία δαχτυλίδια!
    Όσο για το βιβλίο, με έκανες να θέλω να το διαβάσω και θα το κανω άμεσα !

    1. **Δεν είναι δική μου η φωτογραφία, αν την πατήσεις θα σε πάει στο link του blog απ’όπου την πήρα. Αλλά πράγματι είναι πολύ ωραία! Μ’άρεσε πολύ 🙂 Αμέ να το διαβάσεις, είναι πολύ ευχάριστο βιβλίο, ξεχωριστό!

Σχολιάστε

