Morning Routine

Γενικά δεν ήμουν καθόλου δεκτική προς το πρωινό ξύπνημα, πάντα ήμουν από τους ανθρώπους που ξενυχτούσα ανεξαρτήτου σχολείου, πανεπιστημίου, δουλειάς. Ένιωθα να είμαι πολύ πιο παραγωγική τα βράδια, παρά τα πρωινά. Τώρα τελευταία όμως που η δουλειά αρχίζει μεσημέρι και κρατά μέχρι αργά το βράδυ, είμαι πτώμα για να κάνω οτιδήποτε όταν επιστρέφω, η μόνη λύση να πραγματοποιήσω όσα με ενδιαφέρουν και να έχω προσωπικό χρόνο είναι να ξυπνάω πιο νωρίς το πρωί. Προσπάθησα λοιπόν να βρω μία ρουτίνα που θα με κάνει να θέλω να σηκώνομαι, που δεν θα με αφήνει χαμένη να βιάζομαι να φύγω, που θα με χαλαρώνει και θα είναι η περίοδος που θα ασχολούμαι αποκλειστικά με αυτά που μ’αρέσουν να κάνω. Τα κατάφερα καλύτερα απ’ότι πίστευα. Ορίστε τα βήματα μου: 

Ξύπνημα με social media. Το πρώτο πράγμα που κάνω αφού κλείσω το ξυπνητήρι είναι να ανοίξω το instagram. Βλέπω φωτογραφίες που μου φτιάχνουν τη διάθεση και μου δίνουν έμπνευση με τα χρώματα, τα φαγητά, τα ρούχα και τα μέρη που δείχνουν. Παρακολουθώ καθημερινά τις EllagraceDentonBeaJonite, Estee Lalonde, Blueeyedvivlio και την Fran Meneses. Είναι απίστευτο το πόσο εύκολα μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση μία όμορφη, φωτεινή φωτογραφία.

wrong-reasons-phone-e1433999144777-800x445

Σηκώνομαι και φτιάχνω γαλλικό με μαύρη ζάχαρη και λίγο γάλα κι έπειτα ανοίγω το laptop και αρχίζω να γράφω τα posts μου. Συνήθως τις ελεύθερες μέρες γράφω δυο-τρία να έχω για όλη τη βδομάδα. Κάνω research, στέλνω κάποια άρθρα στο Savoir Ville και αρχίζω να διαβάζω τα posts άλλων bloggers. Επισκέπτομαι σχεδόν καθημερινά το newsletter της Lena Dunham και διαβάζω τα νέα στη Guardian.

Untitled

Κάποιες μέρες βγαίνω για καφέ με τη φίλη μου που δεν προλαβαίνω να τη δω τα απογεύματα, κάτι που δεν έκανα ποτέ στο παρελθόν! Δε θυμάμαι ποτέ να έχω βγει έξω για πρωινό καφέ και βόλτα. Χθες για παράδειγμα ήπια το πρώτο pumpkin spice latte του φθινοπώρου μαζί της! ^^

tumblr_nu67f7Dy6c1sxqs3ko1_1280

Τέλος βάζω ένα (δεν προλαβαίνω παραπάνω δυστυχώς) καινούριο επεισόδιο από τις σειρές που παρακολουθώ.

tumblr_nvj8biXWaj1u742vao1_500

Τρώω κάτι στα γρήγορα, φτιάχνω τη τσάντα μου κι έφυγα για μαθήματα!

Τελικά όλα είναι μια ιδέα, νιώθω απίστευτα χαρούμενη που έχω «στρώσει» το πρόγραμμα μου, νιώθω πιο σίγουρη ότι μπορώ να κάνω περισσότερα. (Ένας από τους στόχους του Σεπτεμβρίου διαγράφηκε! Yayy!)

P.S. Όταν έρθει η ώρα που θα πω ότι ξυπνάω και κάνω γιόγκα και πίνω πράσινο τσάι, πυροβολείστε με!

24 thoughts on “Morning Routine

  1. xaxa τέλεια ρουτίνα!!! όταν κάνεις γιόγκα και πίνεις πράσινο τσάι θα σου στείλω μια κούτα κρουασάν και συνδρομή στο Netflix 😛

  2. Ο πρωινός καφές με φίλους έχει γίνει αγαπημένη συνήθεια πλέον! Νιώθω ότι χαίρομαι περισσότερο την μέρα μου!
    Επίσης, σου αξίζει extra επιβράβευση που μέσα σ’ ένα μήνα πέτυχες έναν από τους στόχους σου :p
    Όμορφα κυλάνε οι μέρες σου 🙂

    1. Σ’ευχαριστώ 🙂 Προσπαθώ να ασχοληθώ και με τη μετακόμιση (τελευταίος στόχος), αλλά αυτό θα πάρει δυο-τρεις μήνες ακόμη σίγουρα. 😦

      1. Εντάξει, είναι λίγο χρονοβόρα διαδικασία!Μέχρι να βρεις και κάτι που να σου αρέσει πραγματικά και να ταιριάζει στις ανάγκες σου, παίρνει χρονο.Αλλά είναι πολύ όμορφη εμπειρία 🙂

  3. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι! Ειδικά επειδή ήξερα την προηγούμενη ρουτίνα σου, την νυχτερινή! 😛 Ειδικότερα όμως χαίρομαι που βάζεις στόχους και τους πετυχαίνεις. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη έμπνευση για όσες από μας ακόμα προσπαθούμε. Μην θεωρείς ότι δεν είναι σημαντικό, επειδή έχει να κάνει με απλά πράγματα. Όλα από κάπου ξεκινάνε. Εύχομαι να βάλεις τικ και σε άλλους στόχους, αν όχι σε όλους!
    Υ.Γ.: Οι φώτο είναι σουπερτέλειες (δικιά μου λέξη)

    1. Η αλήθεια είναι ότι δεν το θεωρώ πολύ σημαντικό, αλλά κρυφοχαίρομαι 🙂 Θα τους πετύχω, που θα πάει…! Η μετακόμιση θα αργήσει λίγο, για αρχές ’16 το κόβω…. Thank you!!

  4. Πολύ όμορφο! Είναι τέλειο να συνειδητοποιείς ότι πέτυχες το στόχο σου!! 🙂 Αυτό με τη γιόγκα το είχα κάνει παλιότερα και δε δούλευε τόσο καλά, είμαι πολύ σφιγμένη το πρωί χαχαχα! 🙂 (ναι είμαι μία από αυτούς!!)

  5. Αφού έκανες εσύ την αρχή, τελικά υπάρχει ελπίδα και για μας!!! 😛
    Εμένα δυστυχώς οι αντοχές μου παραμένουν ακόμα αλύγιστες στη 01.00 με 04.00, όσο νωρίς κι αν ξυπνήσω κι όσο κουραστική κι αν ήταν η μέρα μου.
    Αλλά πού θα πάει,… κάποια στιγμή θα βρω κι εγώ ένα κίνητρο να ξυπνάω νωρίς! 🙂

  6. Υπάρχει πιο όμορφος τρόπος από το να ξεκινάς την μέρα σου με ζεστό καφέ και ένα καλό επεισόδιο; Σίγουρα, το προτιμώ από το να ξυπνάω και να φεύγω τρέχοντας για την σχολή… Ίσως τα τόσο δημιουργηκά πράγματα που κάνεις να είναι ο λόγος που δέχτηκες τόσο εύκολα την πρωινή έγερση!

    1. Καλά, κι εγώ όταν πήγαινα σχολή με τα χίλια ζόρια με τράβαγε ο αδερφός μου να σηκωθώ, σε καταλαβαίνω! Αχτένιστη και με καπουτσίνο στο χέρι:p

  7. Χαίρομαι που έχεις φτιάξει έτσι το πρόγραμμα σου που ταυτόχρονα είσαι σε μια σειρά αλλά και να μην «κουράζεσαι» από την ρουτίνα του. Εγώ πάλι το πρωί στην σχολή και το απόγευμα στην δουλειά…. Δεν έχω χρόνο για τίποτα 😥
    Προσπαθώ να τα βολέψω!
    Υ.Γ Πέθανα στα γέλια με το τελευταίο σχόλιο!

  8. Είναι τόσο δύσκολο να προσαρμόσεις το πρόγραμμά σου σε εντελώς διαφορετικούς ρυθμούς απ’αυτούς που έχεις συνηθίσει, κι όμως τα καταφέρνεις περίφημα! 😀 Εγώ ακόμα προσπαθώ.. ><

    1. Θα μπορούσε να είναι πιο δύσκολο η αλήθεια είναι, να έπρεπε να ξυπνάω πολύ νωρίς ας πούμε, αλλά όλα καλά τώρα! :p Καλή τύχη και σε ‘σένα 🙂

  9. Άξια! Κι εγώ κάποιες μέρες λέω ν’ αναπροσαρμόσω το πρόγραμμα μου για να ‘μαι πιο δημιουργική/παραγωγική. Άλλοτε πάλι το παρά κάνω να είμαι όλη μέρα στο πόδι αλλά και μπροστά στο lap-top για να κάνω όλα όσα έχω βάλει στόχο και λέω στον εαυτό μου να κουλάρει για ένα 24ωρο. Όσο χρειαζόμαστε την παραγωγικότητα άλλα τόσο χρειαζόμαστε και το αραλίκι, τη χαλάρωση, τη βαρεμάρα 😉

    1. Εννοείται! Τις Κυριακές ειδικά κουνιέμαι μόνο για να πάω μέχρι το αμάξι κι από εκεί στο σινεμά, μέχρι εκεί διαθέτω δυνάμεις:p

  10. Ετεροχρονισμένο σχόλιο αλλά μόλις έπεσα πάνω στο blog σου και »ξεθάβω» παλιές αναρτήσεις! 🙂
    Άψογη ανάρτηση, γενικώς τελευταία έχω κολλήσει με τα »morning routines». Είμαι κι εγώ νυκτόβιος τύπος, προσπαθώ να φτιάξω το πρόγραμμα του ύπνου μου και να ξυπνάω νωρίς – άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε όχι! Ελπίζω να τα καταφέρω!
    Υπέροχες και οι φωτογραφίες.

    Τα φιλιά μου!

Σχολιάστε

