*Autumn* Book Haul

12212079_741298875969741_189361539_n

Classics

Σε μία πρωτόγνωρη ξηρασία από μυθιστορήματα, με έπιασε μία μανία να διαβάσω όμορφο, απαιτητικό πεζό λόγο και κατευθύνθηκα στα public να χαζέψω την κλασσική συλλογή τους. Όλα τα βιβλία που αναφέρω από κάτω, τα βρήκα με 2€-3€.

Όπως βλέπεις και από την φωτογραφία, το πιο όμορφο βιβλίο που πήρα αυτό το μήνα είναι το The Sea Close By του Albert Camus. Ένα βιβλιαράκι των 60 σελίδων που κυκλοφόρησε η Penguin στην επέτειο γέννησης του συγγραφέα. Προμηθεύτηκα ακόμη από τις εκδόσεις Wordsworth μία συλλογή της Virginia Woolf (με το A Room of One’s Own και The Voyage Out) και ένα μυθιστόρημα από την αγαπημένη μου Charlotte Brontë, The Professor. Τέλος στράφηκα στην Penguin και τα Mini Modern Classics της και πήρα το The Machine Stops, από τα πρώτα και κλασσικότερα dystopian βιβλία, με τρομακτικά επίκαιρο χαρακτήρα.

Comics

Μέχρι να συνηθίσω τα ωράρια της δουλειάς, δεν είχα χρόνο -κι ας μη γελιόμαστε- ούτε όρεξη, να διαβάσω βιβλία. Γι’αυτό και στράφηκα στα comics! Αποφάσισα να διαβάσω όλα εκείνα τα graphic novels για τα οποία ακούω συνεχώς καλά λόγια και με βάζουν κάθε φορά σε πειρασμό.

Κάτω κάτω ξεχωρίζεις τον τόμο The Encyclopedia of Early Earth, ένα πανέμορφο πανέμορφο βιβλίο κοσμογονικών μύθων. Έχει εξαιρετικό σχέδιο και πολύ γλυκιές κι έξυπνες ιστορίες που παίζουν με αυτά που γνωρίζεις για τους πολιτισμούς και τις θρησκείες της Γης μας. Πήρα (επιτέλους) το δεύτερο τεύχος του Deadly Class, το οποίο συνεχίζει στο ίδιο μήκος κύματος με το βίαιο και εκρηκτικό σχέδιο του και το Nimona, ένα geeky (ίσως παιδικό) σατυρικό comic, με δράκους και βασίλεια. Για το τέλος σου φύλαξα το Rat Queens, το φεμινιστικό graphic novel από την Image Comics που έχει κάνει όλο το κόσμο να παραμιλά! Kickass ηρωίδες και υπόθεση που σου θυμίζει D&D. (*Τα links θα σε οδηγήσουν στα αντίστοιχα reviews που έχω γράψει.)

Fiction

Πολύ λίγα πραγματάκια αυτή την εποχή του χρόνου.

The Opposite of Loneliness, ένα κράμα από short stories και non-fiction αποσπάσματα που υπόσχονται πολλά (και σε ένα βαθμό ίσως τα φτάνουν) και το αγαπημένο Finding Audrey, που με έκανε να γελάω με τη ψυχή μου και τα τρία βράδια που μου πήρε για να το τελειώσω.

Παιδικά

The Day The Crayons Quit, είχα καιρό να σου μιλήσω για παιδική λογοτεχνία. Δεν είναι από τα αγαπημένα μου βιβλία που έχει γράψει ο Oliver Jeffers, αλλά ανήκει και αυτό στο ράφι μου -όχι ως παραμύθι, αλλά ως έργο τέχνης.

*Και κάπου εδώ ξαναμπαίνω σε bookban! Τα λέμε τα Χριστούγεννα πάλι.

13 thoughts on “*Autumn* Book Haul

  1. Οι επιλογές σου όπως πάντα πολύ όμορφες. Γράφε γράφε για graphic novel να παίρνουμε κι εμείς καμία ιδέα 😀 Έχω πολλά από αυτά που έχεις προτείνει στο wishlist μου 🙂

    1. Αλήθεια? Πολύ χαίρομαι! Ελπίζω να σ’αρέσουν όταν θα τα διαβάσεις 😉
      (Τλκ τι έκανες με το Vampire Diaries, κατάφερες να το αλλάξεις..?)

        1. Α ωραία! Θα είναι ενδιαφέρον να το διαβάσεις τώρα που έχει περάσει όλο το hype και υποθέτω θα είσαι σχετικά ανεπηρέαστη από τις ταινίες. Να πω μόνο πως το αγαπημένο μου από τη σειρά ήταν το δεύτερο βιβλίο, που νομίζω οι περισσότεροι μίσησαν. Anyway, να μου πεις τι σκέφτεσαι όταν το αρχίσεις 🙂

          1. Ναι σίγουρα. Εμένα όσοι ξέρω μου έχουν πει ότι το δεύτερο ήταν το αγαπημένο τους. Για να πω την αλήθεια δεν λάτρεψα τις ταινίες, αλλά τις είδα πολύ ευχάριστα. Παρόλα αυτά, δεν θυμάμαι μετά από τόσο καιρό κάθε λεπτομέρεια κάτι που θα με βοηθήσει πιστεύω να μην βαρεθώ το βιβλίο μιας και γνωρίζω τι γίνεται.

            1. Ισχύει! Αν και η πρώτη ταινία είναι πολύ κοντά στο feeling του βιβλίου (ίσως φταίει βέβαια ότι την είχα δει πρώτα). Αλήθεια? Είχα την εντύπωση ότι το New Moon δεν άρεσε σε πολλούς! Είναι ωραίο στόρυ γενικά, αλλά πήρε πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις απ’ότι του άξιζε σε πολλούς τομείς. Παρ’όλα αυτά δεν είναι κακό, νομίζω θα σ’αρέσει 🙂

  2. Πολύ ενδιαφέρον post! Τον Albert Camus «γνώρισα» φέτος πρώτη φορά επίσημα που διάβασα το βιβλίο του η Πτώση(Τhe Fall) που ήταν βαθιά φιλοσοφικό. Από Charlotte Brontë θα σου πρότεινα το Villette αν δεν το έχεις διαβάσει. Το Rat Queens θα το βάλω σίγουρα στην επόμενη παραγγελία 🙂

    1. Αχ μη μου λες τέτοια! Και το είδα το Villette και επέλεξα το Professor τελικά! Είναι καλό..? Του Camus είχα ξεκινήσει κάποτε να διαβάζω το The Plague, αλλά δεν το τελείωσα ποτέ… θα δω με το Sea Close By 😉 Το Rat Queens είναι πολύ fun!! Αλλά θα πρότεινα καλύτερα το Deadly Class αν δεν το έχεις διαβάσει (πιο ακριβούτσικο, αλλά αξίζει).

      1. Νομίζω προσωπικά πως το Villette είναι μετά την Jane Eyre το δεύτερο καλύτερο της! Το The Professor δεν μου είχε αρέσει πολύ, χωρίς να είναι κακό. Έχω διαβάσει το πρώτο vol από το Deadly Class… Πρέπει να πάρω τις συνέχειες κάποια στιγμή!!!! Να δω τι θα πρώτο αγοράσω πάλι……!

        1. Χαχαχα! Είναι πολύ καλό και το δεύτερο και νομίζω έχει κυκλοφορήσει και το τρίτο volume στο Deadly Class:p Εμένα σήμερα μου έδωσε δώρο το αγόρι μου το Saga Vol.5 yaayy! ^^
          Επέλεξα το Professor επειδή είναι πιο μικρό, αλλά μάλλον έκανα λάθος:/

  3. Καλοδιάβαστα! Αχ θέλω να ‘ρθω κι εγώ Ελλάδα και να ορμήσω σ’ ένα βιβλιοπωλείο! Πόσο σας ζηλεύω που κάθε τόσο αγοράζετε καινούρια διαμαντάκια!

Σχολιάστε

