UNPOPULAR OPINIONS BOOK TAG

Ευχαριστώ την Κατερίνα από το Garden of Stories για το tag! 🙂

unpops

Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά που δεν σου άρεσε καθόλου.

Ααα. Το μοναδικό βιβλίο που του έβαλα ένα μόνο αστέρι (με μίσος), το Allegiant (Divergent #3). Δεν με έχει ξαναθυμώσει τόσο πολύ τέλος βιβλίου/σειράς/υπόθεσης. Φάνηκε κακογραμμένο, εύκολο, λάθος και πολλά ακόμη που μου χάλασαν όλη τη σειρά, η οποία αρχικά μ’άρεσε αρκετά τολμώ να ομολογήσω.

Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά, που όλοι μισούν αλλά εσύ αγαπάς πάρα πολύ.

Παιδιά, το Λυκόφως. Κι ας το κράζουν όλοι, για ‘μένα ήταν μια πανέμορφη ιστορία.

Ένα love triangle όπου ο πρωταγωνιστής κατέληξε με αυτόν που δεν ήθελες.

Στο Vampire Knight, η Yuki στο μυαλό μου πάντα θα ανήκει με τον Zero.

Ένα διάσημο είδος βιβλίου που δε σε ελκύει καθόλου.

Εχμμ… τα πολιτικά; Κι αυτά θα τα διάβαζα αν τύχαινε πάντως.

Ένας διάσημος χαρακτήρας βιβλίου που δεν σου αρέσει καθόλου.

Η Clary από το Mortal Instruments.

Ένας διάσημος συγγραφέας του οποίου η γραφή δεν σου αρέσει καθόλου.

O Beckett. Nαι ναι το ξέρω, πως τολμάω και τα λοιπά, αλλά το θέατρο του παραλόγου κάποια εποχή κόντευε να με οδηγήσει στη σχιζοφρένεια.

Μία διάσημη σειρά βιβλίων που δε σ’ ενδιαφέρει καθόλου να διαβάσεις.

The Vampire Diaries, όχι, απλά όχι.

Ποια ταινία ή σειρά θεωρείς ότι είναι καλύτερη από το βιβλίο που βασίστηκε;

Το Paper Towns, με διαφορά πολύ πιο έξυπνη και γλυκιά από το βιβλίο!

10 thoughts on “UNPOPULAR OPINIONS BOOK TAG

  1. Εσείς που έχετε στην καρδιά σας το Λυκόφως με κάνατε να το αγοράσω κι εγώ. Παλαιότερα θεωρούσα ότι λόγω του μεγάλου ντόρου που δημιουργήθηκε δε θα μου άρεσαν τα βιβλία, αλλά τελικά νομίζω ότι έκανα λάθος. Δεν είμαι σίγουρη ακόμα γι’ αυτό μιας και δεν το έχω αρχίσει, αλλά νομίζω ότι θα είμαι από αυτούς που θα το αγαπήσουν.

    Κι εσύ Zerικιά ε; Κι εγώ 😀

  2. Zero zero zero και ξερό ψωμί!!!!!! ❤
    Θα συμφωνήσω και με τον Beckett. Ένα βιβλίο του έχω διαβάσει και με παίδευσε αφάνταστα…. Δύσκολος συγγραφέας. Μόνο εγώ είμαι φαν των the immortals instruments εδώ πέρα?! Τς, τς θα σας μαλώσω κορίτσια 😛

    1. Έτσι!!! Zero όλοι ❤ Που το έχεις αφήσει; Εγώ έχω πάρει μέχρι και τον 15ο τόμο… Πραγματικά δεν ξέρω τι να σου πω για το City of Bones, δε ξέρω γτ δεν μ’αρεσε! Νιώθω ότι είμαι τρελή γιατί όλοι το εξυμνούν:/ (Ούτε να μιλάω δε θέλω για τον Beckett και τον Pinter, άσε!)

  3. Πάντως λίγο που έψαξα το Unpopular Opinions Book Tag, πολλοί βάζουν το Twilight σε αυτή την κατηγορία. Μήπως τελικά να παραδεχτούμε ότι κανένας δεν το μισεί και σε όλους αρέσει στα κρυφά? 🙂

    1. Εγώ ντρέπομαι λίγο που το παραδέχομαι, αλλά ειδικά το δεύτερο βιβλίο της σειράς, είναι από τα αγαπημένα μου!!

      1. :S Το δεύτερο δεν ήταν το χειροτερο? Ή το τριτο? Αυτό που απλά κάθεται και κλαίγεται γι τον Edward που λείπει? Κατα τ’αλλα μια χαρά ήταν μωρε, διαβάζονται μεσα σε μια βδομάδα όλα, σίγα το χρόνο που χάσαμε!

          1. Εντάξει ο καθένας έχει διαφορετικά γούστα! 😛 Να μην ντρέπεσαι για τις απόψεις σου! (εκτός αν σου αρέσει το 50 shades of grey, τότε να ντραπεις!)

Σχολιάστε

