Ιανουάριος

tumblr_n4w24u3zXl1rsz4k2o1_540

Οι διακοπές τελείωσαν και προσπαθώ να προλάβω όλα όσα έχω αφήσει πίσω, το να είμαι οργανωμένη δεν ήταν ποτέ κάτι που μου έβγαινε αυθόρμητα, κι έχει μετατραπεί σε αναγκαίο κακό πια. Μέχρι που ανέπτυξα καινούριο σύστημα και έχω φτάσει να κρατώ δύο ατζέντες! Πριν από ένα χρόνο θα με κορόιδευα γι’αυτό…

Έκανα πολλές εκδρομές τα Χριστούγεννα -περνούσα έντονες τάσεις φυγής- και σκέφτομαι να το τηρήσω και τις επόμενες Κυριακές που ακολουθούν. Μεθαύριο θα πάω στο Αττικό Πάρκο, και από εσάς θέλω να μου προτείνετε οποιoδήποτε μέρος σας έρχεται στο μυαλό, σε απόσταση μιας έως τριών ωρών από Αθήνα. Προς το παρόν επισκέφτηκα το Ναύπλιο και το λάτρεψα, η μοναδική πόλη που ένιωσα πως θα μπορούσα να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου εκεί. Πέρασα και από τη Λίμνη Δόξα και δεν πίστευα στα μάτια μου, νόμιζα ότι τέτοια μέρη υπήρχαν μόνο στον Καναδά… Τελικά η Κόφου με έχει παρασύρει με τον πιο θετικό τρόπο. Και στο καφέ της γειτονιάς της να πάει, θα το παρουσιάσει με συναρπαστικό τρόπο. Με κόλλησε το travel bug.

Αυτές τις μέρες διαβάζω τον Κύκλο του Eggers, η αρχή μ’αρέσει αρκετά, αλλά για τη συνέχεια δεν έχω ακούσει τα καλύτερα. Η μαμά μου λέει πως αξίζει να το φτάσω μέχρι το τέλος, συχνά σκέφτομαι ότι αυτή η γυναίκα έπρεπε να έχει γίνει literaty critic! Ξέρει τα γούστα όλων των ανθρώπων γύρω της και πετυχαίνει πάντα στις βιβλιοπροτάσεις της.

Τελείωσα και το We Are All Completely Beside Ourselves, δώρο πολύ καλής φίλης και φανατικού bookworm. Έχω έντονα και ανάμεικτα συναισθήματα γι’αυτό το βιβλίο, νομίζω πως μ’επηρέασε περισσότερο από ότι περίμενα. Ήταν πολύ παράξενη ιστορία. Η ίδια φίλη, μου είχε δανείσει το Finding Audrey, και μόλις σήμερα έμαθα πως μεταφράστηκε και θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες από τις εκδόσεις Πατάκη και χάρηκα πολύ! Η Στέλλα πήρε συνέντευξη από τη συγγραφέα, Sophie Kinsella, και μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ αν θέλετε.

Αυτό τον καιρό επίσης βλέπω πολλές σειρές. Έχω αγαπήσει το Master of None του Aziz Ansari και του Alan Yang. Θα γράψω ξεχωριστά για κάθε επεισόδιο του, καθώς έχει τόσα πολλά να πει, και τα συζητά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ξεχνώντας ότι κάνει τηλεόραση. Μου θυμίζει πολύ το Girls της Dunham, αλλά είναι πιο ψαγμένο και λιγότερο πειραματικό. Ποιά άλλη σειρά λέτε να ξεκινήσω; Τώρα που ήρθε το Netflix στην Ελλάδα, δεν θα μας σηκώνει κανείς από τον καναπέ!

Και τώρα που ανέφερα καναπέ… αυτές τις μέρες ετοιμάζομαι για τη μετακόμιση. Όλοι μου λένε ότι θα πρέπει να είμαι πελαγωμένη, αλλά το μόνο που αισθάνομαι είναι ενθουσιασμός. Έχω υπερβολικά πολλές ιδέες (λόγω pinterest), αλλά δεν θα έλεγα όχι αν θέλατε να μου προτείνετε κι εσείς κάτι. Κολλάω κυρίως στους συνδυασμούς χρωμάτων, δεν ξέρω τι να βάλω στον κάθε χώρο και γενικά είμαι γνωστή για την υπερβολή  μου. Εννοείται έχω βρει βιβλιοθήκη, το πρώτο πράγμα που κοίταξα! Και αυτή τη κίτρινη πολυθρόνα, μπήκε στο καλάθι χωρίς ενδοιασμούς.

Το Σάββατο σκέφτομαι να κάνω βόλτα στο Μοναστηράκι και να περάσω από τα παλαιοβιβλιοπωλεία, έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που τα επισκέφτηκα κι έχω μια μανία να διαβάζω κάτι. Τα τελευταία μου βιβλία ήταν όλα πολύ ενδιαφέροντα και το φετινό challenge εξελίσσεται αβίαστα καλά.

Αυτά γίνονται πάνω κάτω αυτό το μήνα, το έχω συμπαθήσει το ’16, πάει με τα νερά μου προς το παρόν. Ελπίζω να μην τα πλημμυρίσει όλα στη συνέχεια…
Λέω να γράφω ένα τέτοιο χαζούλικο και απλό post κάθε μήνα, να μου πείτε πως σας φαίνεται 🙂

27 thoughts on “Ιανουάριος

  1. Συμβουλή για Netflix, αν δεν την ξέρεις ήδη: hola plugin για τον browser σου!
    Μετά θα χρησιμοποιείς αμερικάνικο ή αγγλικό ip και μπαίνοντας με τον κωδικό σου του netflix, μπορείς να βλέπεις το αμερικάνικο ή αγγλικό netflix, δηλαδή ΑΠΕΙΡΑ πράγματα. Και είναι απολύτως νόμιμο. Απλά δεν δουλεύει σε smart tv, μόνο σε υπολογιστές και tablet.
    Απλά θυμίσου να κλείνεις το hola οταν δεν το χρησιμοποιείς, γιατί και είναι βαρύ και δίνεις κι εσύ με τη σειρά σου το ip σου σε κάποιον άλλο.

      1. Θα δεις απειρες σειρες ετσι! Τσεκαρε και το αγγλικο, γιατι εχει πολλες αμερικανικες σειρες που δεν εχει το αμερικανικο επειδη τις δειχνει η κανονικη τους τηλεοραση. Αντιστοιχα το αμερικανικο netflix εχει ολα τα bbc. Enjoy!

  2. Έχω χρόνια να πάω στο Ναύπλιο, αλλά έχω τόσες όμορφες αναμνήσεις από εκεί! Μαζί με την βόλτα στο Μοναστηράκι παίρνα και από το παζάρι βιβλίου στην πλατεία Κοτζιά! Καλημέρα!!!

      1. Δεν έχω ιδέα! Λέω να πάω από εβδομάδα όταν χαλαρώσω λίγο από το διάβασμα. Πέρυσι είχα πάρει δύο τρία πραγματάκια αλλά δεν με εντυπωσίασε κάποιο ιδιαίτερα:/

  3. Η κίτρινη πολυθρόνα έχει θέμα με τον σύνδεσμο 😦 και θέλω πολύ να την δω!
    Όσον αφορά στο Ναύπλιο, είναι μια από τις ωραιότερες πόλεις που χω βρεθεί ποτέ. Το καλοκαίρι πήγα 3 φορές και δεν ήθελα να φεύγω από κει.
    Επίσης όσον αφορά στα χρώματα του σπιτιού συνήθως στους μικρούς χώρους να ξέρεις βάζουμε ένα φωτεινό χρώμα για να μεγαλώνουν στο μάτι και στους πολύ μεγάλους κάτι σε πιο σκούρο. Υπάρχει μία εφαρμογή στο κινητό που σε διευκολύνει να διαλέξεις χρώματα αφού μέσω της κάμερας σου «βάφει» τους τοίχους και βλέπεις αν ταιριάζουν τα χρώματα που επέλεξες.
    Τέλος προτείνω Ζαρούχλα. Είναι στην Ορεινή Ακράτα, περίπου 2,5 ώρες από την Αθήνα. Δεν ξέρω αν έχεις πάει. Έχει και την λίμνη Τσιβλού. Πιστεύω θα σου αρέσει.

    1. Είδα την Ορεινή Ακράτα σε φωτογραφίες, πολύ ωραία φαίνεται 😀 Την ήξερα την εφαρμογή στο κινητό, αλλά την είχα ξεχάσει τελείως! Thanks! Ρε παίζει να εξαντλήθηκε η πολυθρόνα?! Θα τρελαθώ!!

  4. Ναι ναι ναι να ξανακάνεις τετοιο post ειναι αρκετα cutie.. :)ανυπομονώ να δω πως θα κανεις το σπιτι… μην ανησυχείς για τα χρώματα και γενικα αν σε κάνει να χαλαρώνεις τοτε ολα είναι πολυ καλα. Οσο για κάποιο προορισμό δεν είμαι η καλυτερη πηγή οποτε δεν εχω κατι για αυτο.

      1. Εννοείται επισης θελω να δω και τη βιβλιοθήκη νομίζω ότι για αυτό ανυπομονώ περισσότερο 😀 😀

  5. Από πολύ μικρή ονειρεύομαι να διακοσμήσω το δικό μου σπίτι, όπως θέλω εγώ. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να σου βγουν έτσι όπως τα θέλεις! Γενικά στη διακόσμηση είμαι πολύ του λευκού, του εκρού, του γκρι και του μπεζ, αλλά σε ένα ήρεμο διακοσμημένο δωμάτιο θα μου άρεσε σίγουρα και μία έντονη κίτρινη πολυθρόνα! 😀

    1. Κι εγώ προς αυτά τα χρώματα κλίνω, εκτός από τη κουζίνα που θέλω να είναι κάτι έντονο, δεν το πολυσυμπαθώ και σαν δωμάτιο :p Thank you!! ❤

  6. Μια χαρά σου πηγαίνει ο πρώτος μήνας…. εύχομαι να πάνε ακόμα καλύτερα οι επόμενοι μήνες! Καλή δύναμη με τη μετακόμιση… θα κουραστείς αλλά θα ζήσεις και μια αξέχαστη εμπειρία, είμαι σίγουρη! 🙂

  7. Η λίμνη Δόξα κυριαρχεί στις πιο έντονες και ανέμελες παιδικές μου αναμνήσεις αφού αρκετά συχνά πηγαίναμε οικογενειακώς για πικ-νικ! Στο Αττικό Πάρκο μου τα χαλάς λίγο 😦
    Επίσης συγχαρητήρια για την μετακόμιση, εύχομαι να πάει τέλεια! Χαίρομαι πολύ για σένα!
    Και εννοείται να κάνεις ΚΑΘΕ μήνα «χαζούλικα» posts 🙂

  8. Ήρθε η μεγάλη στιγμή της μετακόμισης ε?? Σιγά μην πελαγώσεις! Να το χαρείς όσο πάει 🙂 Όλα θα τα βρεις στην ώρα τους. Βάλε τα βασικά και όσο ζεις, θα καταλαβαίνεις από μόνη σου τί ταιριάζει καλύτερα. Θέλει 2-3 μήνες από την μέρα που θα μπεις για να γίνει και να το νιώσεις σπίτι αλλά αξίζει τον κόπο όλη αυτή η διαδικασία 🙂

    1. Έτσι μου λένε όλοι, θα προτιμούσα βέβαια να ήταν δύο οι βδομάδες προσαρμογής, αλλά θα βολευτώ και με δύο μήνες :p

  9. Πολύ όμορφο ποστ, μας αρέσει να παίρνουμε μια ιδέα από την καθημερινότητα των μπλογκοφίλων μας νομίζω! Λατρεύω τη διακόσμηση και ανυπομονώ να δω φωτο από το καινούριο σας σπιτάκι!!! Όσο για τις εκδρομές πριν διαβάσω για το Ναύπλιο ήμουν έτοιμη να στο προτείνω!

    Και τα Καλάβρυτα είναι υπέροχα τώρα που έχει και χιόνια και για κάτι εξίσου ρομαντικό το Γαλαξίδι!!!

    Φιλιά πολλά!

      1. Το καλύτερο είναι το pinterest βασικά αλλά θα σου στείλω κι άλλα σε mail. Εγώ είμαι εδώ https://gr.pinterest.com/metaphrasi/
        Επειδή κι εγώ είχα χαθεί όταν έφτιαχνα το σπίτι, θα σε συμβούλευα να βρεις μερικές εικόνες που σου αρέσουν πχ για το σαλόνι, να τις βάλεις όλες δίπλα δίπλα και όταν καταλήξεις τι σου αρέσει να προσπαθήσεις να φτιάξεις κι εσύ αυτό το στυλ. Πχ. αν σε όλες έχεις τις φωτο που διάλεξες βάλει άσπρες καρέκλες στο ίδιο στυλ, ψάξε στα μαγαζιά να δεις αν τις έχουν ή αν έχουν παρόμοιες.

        Εγώ είχα φάει κόλλημα με το μαυροπίνακα και έχω βάλει στο γραφείο μου και τώρα έβαλα και σε ένα στενό τοίχο της κουζίνας και γράφω ό,τι βλακεία μου κατέβει από menu μέχρι μηνύματα στον καλό μου 🙂

        Επισης καλή φάση είναι οι αυτοκόλλητες ταπετσαρίες που μπαινοβγαίνουν πολύ εύκολα! Στείλε μου ότι θες σε pm γιατί αν αρχίσω δε θα σταματάω !!
        Φιλιά!

        1. Πωπω Φωτεινή, ευχαριστώ! Κι εγώ το σκεφτόμουν το black board για τη κουζίνα, αλλά μου έδωσες ιδέα να βάλω και πίσω από το γραφείο! Ξέρεις τι παίζει και με τη μαύρη μπογιά που είναι και μαγνήτης…? Βασικά νομίζω με το σαλόνι το χω, έχω πελαγωσει με το υπνοδωμάτιο! Θα σου στείλω pm στο pintetest να μου στείλεις καμία (πραγματοποιήσιμη) φώτο! Thank youuu^^ Είσαι θεά, με σώζεις!

          1. χαχα στείλε μου ναι! σου έστειλα Mail στο μαίηλ του μπλογκ δεν ξέρω αν το βλέπεις
            Για το μαγνήτη δεν ξέρω αλλά εχω βάλει αυτοκόλλητο μαυροπίνακα που μπαινοβγαίνει άφοβα 😉

  10. Τσέκαρε και το Houzz για διακόσμηση, το έχω λατρέψει, έχει φοβερές ιδέες. Και το popsugar αγαπώ για tips για διακόσμηση. Εγώ είμαι σε φάση ανάποδης μετακόμισης, όχι και τόσο ευχάριστη αλλά αναγκαία στην παρούσα φάση.. Άποψή μου, να κρατήσεις τους τοίχους σε απαλά χρώματα, ουδέτερα, για να μπορείς αν θέλεις να βάλεις χρώμα σε μαξιλάρια, κάδρα και τέτοια. Αν κάνεις κάτι έντονο στον τοίχο, μπορεί να το βαρεθείς κιόλας και μετά θα πρέπει να ζήσεις μ’ αυτό 😛

    Σκέφτομαι κι εγώ να αρχίσω σιγά σιγά τις εκδρομούλες, μια φορά την εβδομάδα. 🙂

    1. Πωπω μπήκα στο Houzz και ζαλίστηκα, έχει ΠΑΡΑ πολλές ιδέες! Thank you! Θα δω αρκετά από εκεί 😉 Σε καταλαβαίνω, εγώ φαντάσου δεν έφυγα από το σπίτι ούτε για να σπουδάσω, γιατί ήμουν στην Αθήνα ούτως ή άλλως και τώρα που ήρθε πια η ώρα έχω πωρωθεί! (Εντάξει, δεν ήμουν έτοιμη πιο πριν και να ήθελα:$) Έχεις δίκιο για πολύχρωμα μαξιλάρια, κι εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου, εκτός από τη κουζίνα που θέλω έντονο χρώμα στο τοίχο, τη βαριέμαι από μόνη της, οπότε κάτι πρέπει να βοηθήσει :p

      1. Εγώ ήθελα την κρεβατοκάμαρα γαλάζια, ήμουν 100% σίγουρη γι’ αυτό. Να ξέρεις, με το που βάφτηκε μίκρυνε φοβερά!! Λες και ήταν το μισό δωμάτιο. Ακόμα και την κουζίνα που όσο να πεις ούτε κι εγώ την έχω σε αδυναμία, θα σου πρότεινα να την βάψεις κάτι ουδέτερο και να τη γεμίσεις με κάδρα και καδράκια χρωματιστά 😉

Σχολιάστε

