Φεβρουάριος

tumblr_mqgx3dZTZ81sr1numo1_500

Λόγω έκτακτων ζημιών, η μετακόμιση έχει μπει on hold. Για δέκα μέρες τουλάχιστον που θα δουλεύει ο μάστορας. Και ταυτόχρονα νιώθω ότι έχει μπει on hold και η ζωή μου, κάτι που ξέρω ότι ακούγεται χαζό. Αλλά ισχύει. Δεν διαβάζω τίποτα καινούριο, δεν βλέπω τίποτα καινούριο, έχω βρει καταφύγιο σε πράγματα που λάτρευα παλιά και περνάω μία περίοδο νοσταλγίας. (Το ξέρω ότι υπερβάλλω, σε δέκα μέρες θα είμαι σπίτι μου, αλλά αυτές οι δέκα μέρες θα περάσουν βασανιστικά αργά.)

Ξαναδιάβασα το Beautiful Disaster, κάτι για το οποίο θα μιλήσω εκτενέστερα σε ένα post που ετοιμάζω με τίτλο «Book Shaming». Με έβαλε σε σκέψεις και με έκανε να ντρέπομαι λιγότερο που το λατρεύω. Και βλέπω ξανά και ξανά το Younger, το οποίο έχω λιώσει πια.

Καθώς δεν μπορώ να κάνω μόνο ένα πράγμα κι έχω «αγκαλιάσει» τον όρο multi-tasking, έχω προσπαθήσει να ανακαλύψω podcasts να ακούω, κάνοντας ταυτόχρονα δουλειές. (Μέχρι και board ξεκίνησα στο pinterest.) Ανακάλυψα το podcast της Lena Dunham στο youtube, το οποίο είναι ακριβώς όλα όσα ήλπιζα να είναι, της έχω μεγάλη αδυναμία γενικά. Και το playlist του Variety (σε συνεργασία με Cosmopolitan): Actors on Actors, στο οποίο βάζουν δύο ηθοποιούς να συζητάνε μεταξύ τους για τους ρόλους τους, τον χώρο, τους σκηνοθέτες και όλο το backstage action, για το οποίο δεν έχουμε ιδέα σαν θεατές και φαίνεται απίστευτα ενδιαφέρον.

Έκανα λίγες βόλτες στα βιβλιοπωλεία, και σκέφτηκα ότι έχω καιρό να διαβάζω σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία (αν το έχω κάνει ποτέ). Αφότου τελείωσα τη Μικρά Αγγλία, νιώθω ότι θέλω να διαβάσω κι άλλες γυναίκες συγγραφείς, ακόμη και πιο νέες και να δω τι έχουν να πουν, και κυρίως πως παρουσιάζουν την κοινωνία μας. Εννοείται αν έχετε προτάσεις, τις αφήνετε στα commemts.

Στο αυτοκίνητο μου κλασσικά δεν σταματά να παίζει ο Pepper και αυτό το τραγουδάκι:

21 thoughts on “Φεβρουάριος

  1. Αυτο με τη ζωη on hold το ζω κι εγώ τώρα που περιμένω να ακουσω για μια καινουργια δουλεια και εχω λιωσει στην επαναληψη το Modern Family και αφηνω τις αλλες σειρες να μαζευονται 🙂
    Δεν γινεται να πατησουμε ενα fast forward και να μεταφερθουμε 1-2 βδομαδες μετα?

    1. Πωπω ακριβώς στην ίδια φάση είμαι κι εγώ! Από την άλλη σκέφτομαι ότι είναι λογικό να περνάμε τέτοιες περιόδους (είχα καιρό προσωπικά να περάσω αυτό που λέμε «θλιμμένη βδομάδα»), δεν γίνεται να είναι όλα πάντα on point. Καλή τύχη με τη δουλειά!! 😀

  2. Ελένη μου, don’t panic! Περνάω κι εγώ τέτοιες φάσεις στο ξεκάρφωτο… Είναι οι φάσεις επαναρρύθμισης όπως τις αποκαλώ. Θα δεις θα βγεις από αυτή την περίοδο, πολύ πιο δημιουργική και δραστήρια, trust me! 😉

    Υ.Γ. Έχεις διαβάσει ποτέ Ζατέλη; Δε θυμάμαι… Αν όχι, ξεκίνα με την «Περσινή Αρραβωνιαστικιά». Δεν ξέρω αν θα σου αρέσει. Είναι κάπως αλλόκοτη. 😳 Ή θα τη λατρέψεις ή θα τη μισήσεις.

    1. Έχει η μαμά μου κάποια βιβλία δικά της σίγουρα, αλλά εγώ δεν την έχω διαβάσει ποτέ… Ευχαριστώ που μου το θύμισες, δεν θα το σκεφτόμουν από μόνη μου 😉
      Ναι μωρέ θα περάσει, γενικά αυτός ο μήνας να περάσει και δεν νοιάζει τίποτα άλλο :p

  3. Αχ κι εγώ κάπως έτσι αισθάνομαι αλλά λόγω δουλειάς… Μέχρι να βρω δουλειά και να κάνω όλα όσα θέλω αισθάνομαι ότι έχω πατήσει ένα pause… Τελευταία έχω αγχωθεί υπερβολικά με το θέμα της δουλειάς και με το θέμα κάποιας επιπλέον εκπαίδευσης. Νομίζω ότι θα πρέπει να σπουδάζω μία ζωή…

    1. Έτσι ακριβώς ήμουν εγώ τα πρώτα χρόνια στο πανεπιστήμιο, ένιωθα ότι χωρίς δουλειά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Κοίτα, το ξέρω ότι είναι ΠΟΛΥ δύσκολοι οι καιροί και οι συνθήκες εργασίας γενικότερα, αλλά σου προτείνω να ξεκινήσεις με οτιδήποτε βρεθεί, μπορεί να μην είναι ιδανική καριέρα ή κοντά σε αυτό που ήθελες να κάνεις, αλλά μέχρι να βρεις κάτι που να σου ταιριάζει, ψάξε σε οποιονδήποτε χώρο εργασίας. Θα κερδίζεις κάποια λεφτά στο εν τω μεταξύ και θα αποκτήσεις εμπειρία/υπευθυνότητα/ δυναμικότητα. Ψάξε και ρώτα όσο περισσότερο μπορείς. Όλοι στην ίδια φάση είμαστε στην αρχή, αλήθεια….

      1. Ψάχνω σε οτιδήποτε αλλά στον κλάδο μου. Δε θέλω κάτι εντελώς άσχετο γιατί φοβάμαι ότι θα μείνει αυτό που έχω κάνει πίσω. Μπορεί όντως να μην είναι αυτό που θέλω αλλά τουλάχιστον να είναι κάτι σχετικά κοντά με αυτό που κάνω.

        1. Καταλαβαίνω πως το λες. Το ίδιο έκανα κι εγώ για κάποιο διάστημα, αλλά δεν λειτούργησε, τουλάχιστον όχι με εμένα. Ελπίζω να σου πάει καλύτερα, ειλικρινά, καλή τύχη σε όλους μας 😀

  4. Καμιά φορά αυτές οι περίοδοι αδράνειας είναι και χρήσιμες καθώς μας δίνουν και λίγο χρόνο να σκεφτούμε κάποια πράγματα 🙂 Η αναμονή πάντως είναι ό,τι χειρότερο! Κι εγώ βρίσκομαι σε μια παρόμοια κατάσταση και καταλαβαίνω πόσο βασανιστικά αργά φαίνεται να περνάει ο χρόνος :/

    Απ’ την άλλη, πάλι καλά που υπάρχουν και τα παλιά κι αγαπημένα πραγματάκια μας να μας κρατάνε συντροφιά σε κάτι τέτοιες περιόδους 🙂

      1. Αυτό ξαναπέστο! Άσε που όλα φαίνονται μετέωρα και δεν ξέρεις προς τα που να κινηθείς.. :/

  5. Είμαι γενικότερα σε φάση υπερβολικής σκέψης φέτος. Όχι τα τρελά κέφια. Το παραπάνω gif είναι τόσο on point. Ουφ. Σου εύχομαι να έρθει γρήγορα η στιγμή που θα κάτσεις αναπαυτικά στην πολυθρόνα του καινούριου σου σπιτιού και θα κοιτάς το ταβάνι με χαμόγελο ανακούφισης. 🙂

  6. Έχω ακούσει και πως η Παπαδάκη είναι πολύ καλή… Αλλιώς, θυμάμαι ότι μου είχαν αρέσει πολύ δύο τρία βιβλία που διάβασα της Βαμβουνάκη. Είναι ψυχολόγος και εκτός από λογοτεχνία, γράφει και ψυχολογία, μέσα από παραδείγματα ασχολείται με διάφορα θέματα, με προβληματισμους που έχουμε όλοι…

    Θα περάσει αυτή η φάση και ούτε που θα τη θυμάσαι! Άκου τον εαυτό σου, αν σε τραβουν οι αναμνήσεις, χάσου σε αυτές… Μετά από αυτό θα μπουν όλα σε μια σειρά και περάσει σε άλλη φάση! Καλή συνέχεια!

    1. Την Αλκυόνη Παπαδάκη δεν την ήξερα να σου πω την αλήθεια, τώρα την έψαξα… Από τη Βαμβουνάκη είχα διαβάσει το «Φάντασμα της Αξόδευτης Αγάπης», αλλά δεν είναι καθόλου το στυλ των βιβλίων που διαβάζω και δεν με είχε τραβήξει… Εσύ ποιά είχες διαβάσει?

      Βασικά να φύγει ο Φεβρουάριος να ησυχάσω!! :p

  7. Της Βαμβουνάκη είχα διαβάσει το «Ο παλιάτσος και η Άνιμα» και είχα ξετρελαθεί αλλά με τα υπόλοιπα της δεν ξέρω τι παίζει. Νομίζω δεν μου ‘ρχεται κάποια άλλη Ελληνίδα συγγραφέας στο μυαλό να σου προτείνω (Ντροπήηηη μου!).

    Απ’ την ημερομηνία του άρθρου σου συμπεραίνω πως αυτή τη στιγμή η μετακόμιση σου βρίσκεται στο φόρτε της. Καλή προσαρμογή σου εύχομαι και με το δεξί να ξεκινήσουν όλα! 🙂

Σχολιάστε

