25 Bookish Facts about Me

1. Έχω διαβάσει γύρω στα 367 βιβλία (τα μετράει το Goodreads).

2. Τις καθημερινές διαβάζω μόνο τα βράδια, τις Κυριακές διαβάζω με το που θα ξυπνήσω.

3. Είχα τελειώσει το Perks of Being a Wallflower σε τρεις ώρες και τότε κατάλαβα ότι το μόνο που χρειάζεται για να φτιάξει μία άσχημη μέρα, είναι ένα καλό βιβλίο.

tumblr_m2le8yS7TQ1r7i9vto1_500

4. Προτιμώ τα paperbacks.

5. Σπάνια διαβάζω μεταφρασμένα βιβλία.

6. Έχω πολύ περίεργο γούστο στα graphic novels, όσο πιο άγνωστα και ήσυχα είναι, τόσο πιο πολύ θα μ’αρέσουν. (Το ίδιο παθαίνω και με τις ταινίες.)

7. Όταν είμαι στενοχωρημένη διαβάζω το Fangirl.

8. Όταν έχω μπει σε reading slump και τίποτα από ότι αρχίζω δεν μ’αρέσει, τότε σίγουρα θα διαβάζω κάποιο ya σε μορφή e-book. Μου ξυπνάνε πάντα την όρεξη για διάβασμα.

9. Οι περίοδοι που διαβάζω πιο πολύ είναι το καλοκαίρι και τα Χριστούγεννα.

10. Όταν τελείωσα το σχολείο και είχα χρόνο να διαβάζω με την ησυχία μου (και όχι με τύψεις πως χάνω χρόνο από το διάβασμα της κατεύθυνσης), κατάφερα να τελειώσω 53 βιβλία. Από τότε δεν έχω ξαναφτάσει αυτόν τον αριθμό.

11. Μ’αρέσει πολύ να διαβάζω θεατρικά έργα.

12. Δεν διαβάζω σχεδόν ποτέ στην παραλία.

13. Το μεγαλύτερο βιβλίο που έχω τελειώσει είναι η Χαραυγή, με 810 σελίδες.

tumblr_m1pyg0O3br1qimhjco1_500

14. Δεν μ’άρεσε κανένα βιβλίο του John Green, πέρα από το The Fault In Our Stars.

15. Αν είναι λίγες οι φορές που οι ταινίες είναι καλύτερες από τα βιβλία, τότε αυτές είναι οι εξαιρέσεις: If I Stay και Paper Towns.

16. Αγαπημένα μου graphic novels είναι τα: MAUS, Saga και I Kill Giants.

17. Το Station Eleven ίσως είναι το πιο όμορφο βιβλίο που υπάρχει στα ράφια μου.

18. Τα πιο σκοτεινά βιβλία που μου έδωσαν εφιάλτες είναι: τα Αιχμηρά Αντικείμενα, το Coraline, το Angelfall και το Storyteller. Και μόνο που τα σκέφτομαι ανατριχιάζω.

19. Δεν μπορώ να καταλάβω πως το Heart in the Bottle θεωρείται παιδικό βιβλίο.

20. Δεν έχω διαβάσει όλα τα βιβλία του Χάρυ Πότερ.

21. Είμαι πολύ επιλεκτική με το ποιά βιβλία θα κρατήσω στη βιβλιοθήκη μου, αλλά καθόλου με το ποιά θα διαβάσω γενικότερα.

22. Δεν έχω πρόβλημα να δανείζω/χαρίζω βιβλία.

23. Ούτε να τα τσαλακώνω. Ναι, είμαι από τους ανθρώπους που σημειώνουν πάνω στα βιβλία τους. Και ναι, με ενοχλεί που αυτό σας εκνευρίζει.

tumblr_lw25vu4xoT1qdgo7ro1_500

24. Το πρώτο πράγμα που κοιτάω σε ένα σπίτι είναι αν έχει βιβλιοθήκη. Έπειτα βλέπω τα βιβλία και καταλαβαίνω αμέσως με τι άνθρωπο έχω να κάνω.

25. Δίνω προτάσεις βιβλίων σε αγνώστους στα βιβλιοπωλεία, συνέχεια. Σε σημείο που νομίζουν ότι δουλεύω εκεί.

33 thoughts on “25 Bookish Facts about Me

    1. Χαχαχαχα είχα διαβάσει τα πρώτα και μετά έκαναν πολύ καιρό να κυκλοφορήσουν τα τελευταία και κάπου στη περίοδο που περίμενα να τα πάρω και που ήθελα να τα αρχίσω από την αρχή για να μπω στο mood, το ξέχασα… :p

      1. Ποτε δεν ειναι αργα 😛 Αν και ειναι καλυτερα να τα διαβαζεις μικρος πιστευω. Αυτα διαβαζω εγω οταν ειμαι down, μου φτιαχνει η διαθεση. Επικεντρωνω βεβαια στα κομματια που πανε για ψωνια, στις χριστουγεννιατικες διακοπες κλπ, οχι εκει που πεθαινει κοσμος και κοσμακης!

  1. Δεν εχω διαβασει κανενα Χαρυ Ποτερ και δεν σκοπεύω. Δινω συνεχεια συμβουλες σε βιβλιοπωλεία,παιζει να εχω διαβασει πανω απο 500 βιβλια και δεν σημειωνω ποτε.Αλλα αλλαζει αυτο,τωρα που διαβαζω και φιλοσοφία δεν γινετε αλλιως.

    Αγαπω τα paperbacks.

  2. Κι εμένα μου αρέσει να σπάω βιβλία.Όταν είναι και πάνω από 500 σελίδες,εντάξει αναγκαστικά θα το σπάσω πώς θα το διαβάσω?
    Έχω κι ένα περίεργο fact: μου αρέσει να διαβάζω ελληνικά βιβλία στο πολυτονικό σύστημα.

    1. Και μενα μ’ αρέσει το πολυτονικό! Και λίγο με θλιβει αυτή η τάση να τα μετατρέπουν (αυτά που έχουν γραφτεί σε πολυτονικό) σε μονοτονικό, αν και καταλαβαίνω και δέχομαι την εξέλιξη της γλώσσας…

      1. Το blog στο wp είναι ιδιωτικό γτ δεν το χρησιμοποιώ πια.Έχω ένα σχετικό με βιβλία στο bl (fanitbc.booklikes.com) κι ένα στο tumblr (fanitheblackcatworld.tumblr.com) που είναι για τα πάντα αν θες να τα τσεκάρεις.:-)

    2. Α εγώ δεν μπορώ να το κάνω με τίποτα αυτό, μου χτυπάει πολύ άσχημα για κάποιο λόγο…
      Όσο για το «σπάσιμο», όλα τα αμερικάνικα paperbacks δεν σπάνε! Είναι απίστευτο το πόσο flip flop είναι, άρα υπάρχει λύση 😉

  3. Ελένη μην ανησυχείς κι εγώ δεν έχω διαβάσει όλα τα Χάρι Πότερ, αν και σκοπεύω να το κάνω κάποια στιγμή. Έχω διαβάσει 319 βιβλία και το μεγαλύτερο νομίζω πως ήταν το Game of thrones. Λατρεύω τα paperbacks και τελευταία έχω αρχίσει να σημειώνω και να μην φοβάμαι μην τσαλακωθούν τα βιβλία μου. Είδες; Βελτιώνομαι 😀

  4. Σοκ με το Harry Potter! Θα σου έλεγα να τα διαβάσεις κάποια στιγμή, όχι επειδή είμαι φανατική, αλλά επειδή πιστεύω ακράδαντα πως αποτελούν σταθμό στην ιστορία της λογοτεχνίας. Από αυτά που θα διαβάζονται σε εκατό χρόνια, γιατί τα μηνύματα που περνάει είναι διαχρονικά. Και επειδή πραγματικά η Rowling γράφει υπέροχα.

    Χμμμμ… Εγω δεν σημειώνω στα βιβλία μου, αλλά τελευταία βάζω τους αυτοκόλλητους μικρούς σελιδοδείκτες και κρατάω σημειώσεις στο τετραδιακι μου. Αλλά δεν με πειράζει αν κάποιος σημειώνει. Κλαίω όμως με σκισμενες σελίδες και κατεστραμμενα βιβλία!

    Δεν ήμουν επιλεκτική με τα βιβλία που διάβαζα, αλλά πριν δύο τρία χρόνια συνειδητοποιησα ότι δεν πρόκειται να διαβάσω όλα τα βιβλία που θέλω και τότε άρχισα να γίνομαι επιλεκτική. Όχι όμως στο είδος. Και δεν κρίνω, εκτός κι αν το αγαπημένο σου βιβλίο είναι οι πενήντα αποχρώσεις και αγαπημένη συγγραφέας η Δημουλίδου. 😛

    Προτιμώ τα paperbacks, αλλά καποια βιβλία μ αρέσει να τα έχω σε καλή, σκληρόδετη έκδοση.

    Αυτά από μένα! Ωραίο ποστ!!!

    1. Thank youuu ❤
      Δεν βαριέσαι να κρατάς σημειώσεις σε ξεχωριστό τετράδιο; χάνεις όλο το fun! Αν δεν είναι πάνω στη παράγραφο του βιβλίου με στάμπιλο και υπογραμμίσεις :p Πλάκα κάνω! Το σέβομαι ότι θέλετε τα βιβλία πεντακάθαρα. Το ξέρω αυτό που λες με τον λίγο χρόνο και τα πολλά βιβλία ισχύει, αν μπορούσα να διαβάσω μόνο τα βιβλία που έχω στα to-read και σε wishlists, χωρίς αντιπερισπασμούς, και πάλι θα μου έπαιρνε 4 χρόνια να τα προλάβω όλα! Απλά δεν γίνεται! Προσπαθώ να είμαι επιλεκτική, αλλά με πιάνουν και οι guilty pleasure στιγμές μου:p Όσο για Δημουλίδου και Αποχρώσεις, είσαι on to the point, ετοιμάζω σχετικό post για το book shaming και αναφέρω αυτά τα δύο ονόματα που έγραψες!:0

  5. Όμορφη η λίστα σου, όπως πάντα. Είναι υπέροχο που τα βιβλία έχουν τη δύναμη είτε να μουδιάσουν είτε να απαλύνουν την κακή διάθεση…
    Το Saga ακόμη να το παραγγείλω, και στη λίστα για graphic μπήκε και η Jessica Jones 🙂

    1. Ωωωω αν διαβάσεις Jessica Jones να μου πεις, η σειρά μου άρεσε πάρα πολύ, από τις αγαπημένες μου φέτος!
      Θα πάθεις πλάκα με το Saga 😉

        1. Ψάξε κάποιο app να τα διαβάζεις on line, νομίζω κάτι μπορείς να βρεις και στο torrent, θα το κοιτάξω και πιο εκτενώς, γτ δεν παλεύεται αλλιώς! Θέλω να ξεκινήσω το Bitch Planet και σκέφτομαι πόσα volumes θα έχω να παίρνω:/

          1. Θέλω να τα πάρω κάποια στιγμή γιατί είναι πανέμορφο το artwork αλλά όντως, αν μπορούμε αν τα βρούμε online για τώρα θα είναι φοβερό.

  6. Έχουμε ακριβώς το ίδιο «πρόγραμμα» διαβάσματος κι εννοείται ότι θα τσακίσεις και θα υπογραμμίσεις τα βιβλία! Ένα από τα πιο αγαπημένα μου βιβλίο, Το βιβλίο της ανησυχίας του Πεσσόα, είναι γεμμάτο σημειώσεις και υπογραμμισμένα αποσπάσματα. Φαινομενικά είναι αρκετά ταλαιπωρημένο, αλλά το νιώθω σαν το πιο δικό μου απ’ όλα. Κι εμένα μου αρέσει πολύ να κοιτάω τις βιβλιοθήκες στα σπίτια και νιώθω κάπως περιέργα όταν, σε κάποια, βλέπω ότι δεν υπάρχει κάν! Α, δεν έχω διαβάσει ούτε ένα Harry Potter, ενώ έχω δει μονο την πρώτη ταινία. Δεν μου αρέσει καθόλου!
    p.s. Εξαιρετικό post 😉

    1. Πάντως στα περισσότερα σπίτι εγώ δυστυχώς δεν βλέπω βιβλιοθήκες, και αν δω θα είναι γεμάτη με εγκυκλοπαίδειες… Σε νιώθω απόλυτα με τις σημειώσεις! Πωπω τλκ μαζευτήκαμε πολλοί που δεν έχουμε διαβάσει Χάρυ Πότερ..!

  7. Συμφωνώ τόσο πολύ για τα βιβλία του John Green! Πρώτα διάβασα το ΤFIOS βέβαια και μετά το Paper Towns το οποίο με απογοήτευσε πάρα πολύ και μετά συνειδητοποίησα ότι δε θέλω να ασχοληθώ άλλο μαζί του όταν έχω τόσα άλλα βιβλία στα προσεχώς 😛

  8. Τέλεια λίστα και πάω ευθύς αμέσως να προσθέσω μερικά βιβλία στη λίστα των goodreads μου 😉

    Υ.Γ. Εγώ έχω διαβάσει μόνο το πρώτο Χάρρυ Πότερ και δε με βλέπω να διαβάζω τα υπόλοιπα! Θα ζήσω με αυτή την ντροπή για το υπόλοιπο της ζωής μου! 😉

  9. Ουπς, μου είχε ξεφύγει αυτό το άρθρο!!! Καλά ούτε κι εγώ έχω διαβάσει τα Χάρι Πότερ (κανείς δεν το ήξερε αυτο ως τώρα :P) Και τα πιο αγαπημένα μου βιβλία έχουν σημειώσεις από παλιά ειδικά αυτά με τα ποιήματα! και τα προσέχω πώς και πώς, στη μετακόμιση τα έκλεισα και με bubble wrap και πρώτα αυτά σκέφτομαι και μετά τα ρούχα μου (εντάξει μετά τα παπούτσια και μετά τα ρούχα)!

    Καλό τριήμερο, φιλιά!!!

Σχολιάστε

