February Favorites

Είναι ιδέα μου ή αυτός ο μήνας πέρασε βασανιστικά αργά; Ευτυχώς είχα αυτά τα πραγματάκια να μου κρατάνε παρέα:

recreation_center_by_kr0npr1nz-d94f1ws
By: ILYA KUVSHINOV

Καλύτερη ταινία: Steve Jobs, με τον Fassbender. Η σκηνοθεσία του ήταν αυτό που κέρδιζε όλη την υπόθεση και σε έκανε να νιώθεις ότι δεν βλέπεις βιογραφία, αλλά κάτι λαμπρά έξυπνο και χαρακτηριστικό της εποχής μας.

Αγαπημένο βιβλίο ήταν το My Life Next Door, ένα πολύ γλυκό και ζεστό ya, ιδανικό για όταν τα πράγματα δυσκολεύουν και θες κάτι ήρεμο.

Ανακάλυψα πολλά podcasts, ξεκάθαρα ο καινούριος μου εθισμός. Αγαπημένα είναι,
το Women of the Hour, της Lena Dunham. (Ειδικά αυτό που συζητά με την Jemima Kirke για τη φιλία τους και τις δυσκολίες που πέρασε η σχέση τους μετά την αναγνώριση της σειράς και την εγκυμοσύνη της δεύτερης.)
Το The Off Camera Show, το οποίο αποτελείται από μικρά αποκόμματα συνεντεύξεων με γνωστούς ηθοποιούς, κάτι που μοιάζει χιλιοειπωμένο, αλλά καταφέρνει να είναι φοβερά προσγειωμένο και όμορφο.
Κι εκείνο της Jen Campbell, το οποίο είναι αρκετά ερασιτεχνικό καθώς είναι πρώτη απόπειρα αντιστοίχου περιεχομένου, παρ’όλα αυτά αρκετά ενδιαφέρον.

Το τραγούδι που έπαιζε non stop ήταν το White Winter Hymanl των Fleet Foxes, με το υπέροχο, υπέροχο video clip.

Από σειρές λάτρεψα τα comebacks του Girls, Broad City και Suits. Λες και η τηλεόραση μου έκανε απανωτά δώρα.

Εννοείται ότι στα αγαπημένα του μήνα θα μπει η συνέντευξη που έκανα με την Αλίκη στη Χώρα των Βιβλίων, την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Συζητήσαμε γενικότερα και για το bloggin’ και για το ελληνικό αναγνωστικό κοινό και την βρήκα πολύ γλυκιά και συνειδητοποιημένη. Αξίζει να περάσετε από το blog της, αν δεν το κάνετε ήδη.

Και τέλος, τα πολλά πολλά comics που ανακάλυψα! Αποφάσισα να ψάξω την ελληνική underground σκηνή των graphic novels και θα σας γράφω συχνά πυκνά για όλα όσα ανακαλύπτω. Ξεκινάω με το Frogs & Dogs, που ήταν σκέτη απόλαυση!

13 thoughts on “February Favorites

  1. Αχ αυτό το Girls… είναι τέχνη, τι να πω! Βλέπεις απάνωτα sitcom, δράματα, πολλά από αυτά εξαιρετικά.
    Αλλά μετά βλέπεις κάτι σαν το Girls ή το Louie και καταλαβαίνεις ότι πάιζουν σε εντελώς διαφορετική κατηγορία.

    1. Ισχύει! Τα πάντα σε αυτή τη σειρά είναι προσεγμένα και όμορφα. Ακριβώς το ίδιο είναι και το Master of None αν θες να δεις, πολύ καλό!

  2. Ευχαριστώ πολύ κι εγώ και για άλλη μια φορά 🙂 Ξεκίνησε το Girls;; Θα περιμένω να τελειώσει και μετά να το δω.. Ωραίο το τραγουδάκι, νομίζω πως το έχω ακούσει κάπου :/

  3. Μόλις διάβασα την απολαυστική συνέντευξη σου στο «Αλίκη στη Χώρα των Βιβλίων»… Και εις ανώτερα εύχομαι (γι’ αρχή να κάτσει η πρακτική που θέλεις) 😉

  4. Υπέροχη η συνέντευξή σου! 😀 Εύχομαι να πάνε όλα τέλεια! 😉

    Ψάχνω κι εγώ τελευταία για podcasts, αλλά δεν έχω βρει κάποιο να με ενθουσιάσει πολύ :/ Έχεις κάποιο να μου προτείνεις? 🙂

    1. Σ’ευχαριστώωω^^ Εκτός από αυτό της Dunham δυστυχώς δεν έχω κάποιο, κι εγώ είμαι στο ψάξιμο με αυτά. Θέλω κάτι ωραίο, αλλά όχι απλά για να περνάει η ώρα… Όταν βρω θα σου στείλω 😉

      1. Ναι, ακριβώς αυτό ψάχνω κι εγώ! Φυσικά 😉 Κι εγώ άμα βρω τίποτα θα σου στείλω 🙂

  5. Πόσο αγαπώ να διαβάζω τα Favorite σου! Ακούς Fleet Foxes?! Τώρα νομίζω σε έχω λατρέψει κ λίγο παραπάνω 😀
    Tα Broad City και Suits μου είχαν λείψει πολύ…! Επίσης πολύ ενδιαφέροντα τα podcasts της Dunham.

    1. Awww ευχαριστώ^^
      Έχω λιώσει τους Fleet Foxes και με τα προτεινόμενα που μου βγαίνουν από ένα channel στο youtube, το Magogany Sessions, check it out 😉
      (Το Suits θα με ρίξει στα ψυχοφάρμακα, αγχώνομαι πάρα πολύ με αυτή τη σεζόν!)

  6. Εύχομαι να πετύχεις όλα όσα ονειρεύεσαι Ελένη μου ! (μακάρι να σου κάτσει αυτό με την πρακτική)!!! Τέλειο κανάλι το Mahogany sessions, ωραία πράγματα έχει!

Σχολιάστε

