Μάρτιος

Μετακόμισα!

e70a59ce3a40d22b23b742cfcabfaaec
By: Pascal Campion

Υπόσχομαι ότι θα ανεβάσω σύντομα μία φωτογραφία από την καινούρια (κι επιτέλους ολοδικιά μου) βιβλιοθήκη με όλα τα βιβλία και τα δώρα και τις κορνίζες που έχω βάλει να την κοσμούν. Ήταν το πρώτο πράγμα που φτιάχτηκε σε αυτό το σπίτι.

Αυτές τις μέρες λοιπόν μαθαίνω πως να είμαι ένας «σωστός» ενήλικας, κάτι που περιλαμβάνει άπειρες λίστες, αρκετά έξοδα και πολλές αποτυχημένες προσπάθειες μαγειρικής. Περιλαμβάνει επίσης πολλή ηρεμία, αγαπημένους φίλους και για ένα περίεργο λόγο, πολλή έμπνευση. Κυρίως γι’αυτό το blog. Εδώ και λίγους μήνες έχω συνειδητοποιήσει ότι αυτά που γράφω παίρνουν διαφορετική μορφή και αφορούν διαφορετικά πράγματα που μοιάζουν πιο προσωπικά. Αυτά που γράφω θα αλλάξουν, ίσως γίνουν πιο λίγα, αλλά πιο μεγάλα. Έχω στο μυαλό μου να αρχίσω ένα project για τη ζωή στα 20 μας, κάτι που θα έχει σχέση με βιβλία, με τη καθημερινότητα, με τις εμπειρίες. Κάτι που θα έχει δική του ταυτότητα και θα είναι ξεχωριστό από αυτό το blog. Αλλά είναι ακόμη σε εξέλιξη…

Σε άλλα θέματα, βλέπω με θαυμασμό το Girls. Ακούω φανατικά τους Kaleo και διαβάζω πολύ. Τελείωσα το Birdbox, που κυριολεκτικά μου έφερε εφιάλτες. Ένα πολύ σκοτεινό dystopian horror story το οποίο δεν θα σταματώ να προτείνω παντού! Διάβασα επίσης το Bitch Planet, και το βρήκα πανέξυπνο! Πιο πολύ βέβαια με ενθουσίασαν τα αφιερώματα στο τέλος κάθε issue, τα οποία μιλούσαν για τη τέχνη και για τις γυναίκες. Ήταν παράξενο, αλλά πρώτη φορά διαβάζω κάτι τόσο απροκάλυπτα γυναικείο και ταυτόχρονα καθολικό. Ήταν πανέμορφο και σημαντικό, δύο επίθετα που σπάνια συνδυάζονται. Αυτή τη στιγμή διαβάζω το Modern Romance και είναι πιο απλό απ’ότι περίμενα, αλλά ταυτόχρονα με κάνει να σκέφτομαι και να μαθαίνω πράγματα που δεν γνώριζα. Αυτό που μ’ενοχλεί ίσως είναι ότι επικεντρώνεται στην κακομαθημένη ευκατάστατη αμερικάνικη τάξη, με την οποία δε βρίσκω πολλά κοινά, αλλά δεν παύει να με διασκεδάζει.

Έχω επίσης ένα μικρό κολληματάκι με τα illustrations. Αποφάσισα να βάλω περισσότερο χρώμα στη ζωή μου (στο σπίτι, στα τετράδια, παντού!) και άρχισα να ψάχνω για σχέδια και ανθρώπους που εμπνέουν. Ανακάλυψα την Lieke και την Maria Stoian και τις έχω αγαπήσει! Κάθε φορά που θα κάνω τα favorites του μήνα, θα βάζω σκίτσα από illustrators που έχω βρει για να δίνουν ζωή και άποψη στις λέξεις μου.

Αυτά για τώρα υποθέτω…. 🙂

14 thoughts on “Μάρτιος

  1. Το Girls ειναι και σε αυτή τη σεζόν καταπληκτικό! Χίρομαι που σου άρεσε το Birdbox! Απορώ που δεν ειναι πιο γνωστό.

      1. Αν δεν κάνω λαθος,στην chapterstackss. Εχει παντα πολύ καλες προτάσεις για θριλερακια. Ενα που έχω πάρει και σκοπεύω να διαβάσω είναι το The ruins,δική της πρόταση παλι.

  2. Ω λα λα! Τέλειωσε η μετακόμιση, μπράβο Ελένη! 😃 Κι εγώ το πρώτο πράγμα που θέλω να αποκτήσω όταν βρεθώ στο δικό μου χώρο είναι μια τεράστια βιβλιοθήκη. 😉
    Μου κίνησες την περιέργεια με το project. Ανυπομονώ να δω τί εννοείς!
    Επίσης, οι illustrators που μας παρουσίασες, κάνουν πολύ καλή δουλειά! Μου αρέσει που βάζεις διάφορους καλλιτέχνες κι έχουμε την ευκαιρία να ανακαλύπτουμε νέα πράγματα. ❤️
    Γενικά, ΜΠΟΜΠΑ ανάρτηση και πάλι!!!

  3. WOW Τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!Καλορίζικο!!!!!!!!!!!!! να περνάτε πανέμορφα και αγαπημένα κάθε στιγμή!!!! και περιμένουμε οπωσδήποτε φωτο! Κατά τα άλλα πολύ ενδιαφέροντα όλα όσα γράφεις… θέλω πολύ να διαβάσω το Birdbox, το ακουω συνεχώς 🙂 Τι σκέφτεσαι για το μπλογκ; ή μήπως κάτι σαν περιοδικό; Σε ό,τι μπορούμε να βοηθήσουμε να μας πεις! πολύ σοβαρή σε ακούω, μήπως προβληματίζεσαι με κάτι; Χμμμ….

Σχολιάστε

