March Favorites

Αυτός ο μήνας ήταν από τους καλούς. Τον συμπάθησα λιγάκι περισσότερο.
Μπήκα στο καινούριο σπίτι κι έφτιαξα αυτή τη βιβλιοθήκη:

12910365_625251787631104_306325479_n

Πήγα μία εκδρομή στα Μετέωρα,

img_20160325_200831.jpg

Μείναμε στον ξενώνα Lithos, πρώτη φορά που επισκέφτηκα ξενώνα και όχι ξενοδοχείο και νομίζω ότι αυτό θα επιλέγω πλέον. Το οίκισμα είχε μόνο 5 δωμάτια, αλλά ήταν πεντακάθαρα, ζεστά και αρκετά μεγάλα. Η όλη ατμόσφαιρα ήταν πολύ σπιτική και το φαγητό τους πεντανόστιμο (και σούπερ οικονομικό). Η θέα από το μπαλκόνι:

img_20160325_171359.jpg

Τέλος, το προηγούμενο Σάββατο συνάντησα αγαπημένες bloggers στο meet-up που οργανώσαμε στο Πορτατίφ της Αθήνας και ήταν υπέροχα.

dsc_1033

Από τα κλασσικά Favorites που μ’αρέσει να ψάχνω:
Ανακάλυψα την illustrator Kate Larsen. Έβλεπα με δέος τη πέμπτη σεζόν του Girls που έχει περάσει σε άλλο επίπεδο. Πραγματικά, από τότε που ανακοινώθηκε ότι θα τελειώσει του χρόνου έχει μπει σε διαφορετική τροχιά και η υπόθεση και η αισθητική της.

Άκουγα στο repeat το Hymn for the Weekend των Coldplay,
το Way Down We Go των Kaleo, τους οποίους λ-α-τ-ρ-ε-ύ-ω,
και το Freedom, του Anthony Hamilton και της Elayna Boynton.

Αγαπημένο βιβλίο ήταν το Bird Box και αγαπημένο graphic novel το Bitch Planet.

Είδα πολύ Greys Anatomy, το τέλος του Younger (WOW!) και εννοείται ξεκίνησα την δεύτερη σεζόν του Daredevil (Netflix). Όπως είπα, συμπαθητικός μήνας 🙂

17 thoughts on “March Favorites

  1. Τέλεια η βιβλιοθήκη!! Πες μου ότι αυτή πάνω δεξιά είναι η Chihiro από το Spirited Away να τρελαθώ!?!
    Το Younger το έλιωσα τόσο, που χθες είδα στον ύπνο μου ότι ήμουν η Liza και ανακοίνωνα την ηλικία μου! Επίσης κατέληξα ότι είμαι Team-Charles – μπορεί να είναι που θέλω τον Josh για μένα -.
    Τα Μετέωρα φαίνονται υπέροχα, ελπίζω να πέρασες τέλεια!

    1. Ρε πόσο όμορφος παίζει να είναι ο Josh?! Δεν τον χορταίνει η κάμερα… Δεν ξέρω τι team είμαι, δεν μπορώ να αποφασίσω ειλικρινά!
      Την κουκουβάγια τη ζωγράφισε μια μαθήτρια μου, δεν νομίζω να ήξερε το spirited away, αλλά ξέρουν τα μικρά ότι μ’αρεσουν οι κουκουβάγιες γενικά ❤

        1. Πω εντάξει. Δεν πάω καλά! Τώρα κατάλαβα τι εννοείς… Όχι ρε συ, είναι ένα manga girl που ζωγράφισε το αγόρι μου όταν τα είχαμε πρωτοφτιάξει και το είχα κρατήσει και τώρα που μείναμε μαζί, σκέφτηκα να το βάλω σε κορνίζα:p
          **Btw γαμάτο το Spirited Away!

  2. Μα τι τέλεια βιβλιοθήκη είναι αυτή! Καλορίζικο το νέο σπιτάκι σου. Σου εύχομαι να έχεις τέλειες στιγμές μέσα σε αυτό με τους αγαπημένους σου και πολλά πολλά βιβλία.

    Αχ η συνάντησή μας θα είναι και στα δικά μου αγαπημένα. Ήδη μου έλειψε!

  3. Τέλεια βιβλιοθήκη!!!!! καλορίζικο το σπιτάκι!!! Ρε γμτ εγώ νομίζω είμαι team Josh, εντάξει, δε λέω καλός και της ηλικίας της ο Τσαρλς αλλά αφού πρώτα τον Τζος ερωτεύτηκε, γιατί να πρέπει να συμβιβαστεί με το «πρέπον»; Αν είχε γνωρίσει πρώτα τον Τσαρλς βέβαια μια χαρά θα ταίριαζαν 🙂

  4. Κορίτσια είστε όλες γλύκες!!! μου άρεσε πολύ που “φανερώθηκαν” τα όμορφα προσωπάκια που “κρύβονται” πίσω από τα καλογραμμένα μπλόγκ !!!( το ιδιο comment άφησα και στην black cat diaries) καλορίζικο το σπίτι και πολύ ωραία και η βιβλιοθήκη σου- με το περιεχόμενο της εννοείται !!

  5. Πανέμορφη η βιβλιοθήκη ❤ Θα το λατρέψεις το σπιτάκι σου!!!!
    Τα τελευταία χρόνια στις διακοπές μου πάντα μένω σε ξενώνες. Έχουν κάτι πιο σπιτικό και ανθρώπινο. Καθαρή και συνήθως πολύ φιλόξενους ιδιοκτήτες. Τι όμορφο που συναντηθήκατε ολες οι bloggers!!!!!!!! Ζηλεύω λιγάκι…. Πρεπει να ηταν ξεχωριστή μέρα!

  6. Αχ αυτά τα Norton μας κυνηγάνε παντού 😛 Πανέμορφη η βιβλιοθήκη σου και καλορίζικο το νέο σου σπίτι :* Είστε όλες υπέροχες στη φωτογραφία! Η δεύτερη σεζόν του Girls μου προκάλεσε πολλά ανάμεικτα συναισθήματα και το ‘χω αφήσει προς το παρόν, αλλά στην πέμπτη παίζει κι ένας αγαπημένος μου Ιάπωνας και βασανίζομαι.. 😛

    1. Κατάλαβα ποιόν λες!! Δεν παίζει πολύ βέβαια, έχει ελάχιστες σκηνές, αλλά λένε ότι είναι big deal στην Ιαπωνία. Ξέρεις τι? Ούτε εμένα μ’άρεσε πολύ η δεύτερη σεζόν, ήταν αδιάφορη, η τρίτη ήταν καταθλιπτική. Η τέταρτη και η πέμπτη είναι άψογες όμως 😉 Αξίζει να το συνεχίσεις.

      1. Ας τον ακούσω να μιλάει Αγγλικά και τίποτα άλλο δε θέλω 😛 Έχει παίξει σε πολλές ιαπωνικές σειρές και είναι όντως αρκετά γνωστός αλλά έχει πολύ καιρό να παίξει κάπου :/
        Αν και δεν είμαι σε φάση για καταθλιπτικά τώρα (φαντάσου ότι το τελευταίο επεισόδιο της δεύτερης σειράς του Skins δεν το έχω δει ακόμα.. ><) για να το λες εσύ θα αξίζει, οπότε σίγουρα θα το συνεχίσω 🙂

        1. Ααα στο Skins δεν μ’άρεσαν οι πρώτες γενιές (4 σεζόν), μόνο η τελευταία (4η-5η), να δεις και το τελευταίο – τελευταίο διπλό επεισόδιο του, είναι masterpiece. Νομίζω γυρίστηκε το ’13. Ο δικός σου που λες δεν μιλά αγγλικά, μόνο ιαπωνικά και τα φτιάχνει με τη Sosana, είναι αρκετά περίεργο το όλο σκηνικό!

Σχολιάστε

