April Book Haul (Αυτό με τα Comics)

13090499_638098659679750_1422117510_n1

Έχουμε και λέμε:

Τα τρία πρώτα issues του Bitch Planet. Προτίμησα τα μεμονωμένα τεύχη αντί του volume 1, επειδή περιέχουν τα φεμινιστικά essays και τα αφιερώματα σε γυναίκες καλλιτέχνες στις τελευταίες σελίδες τους. Η ποπ κουλτούρα στην καλύτερη μορφή της. (Έχω γράψει περισσότερα εδώ.)

Deadly Class Vol.3, ο τρίτος τόμος ήταν μακράν από τους πιο action-packed σε όλη τη σειρά. Το σχέδιο όπως πάντα ήταν εξαιρετικό. Αν έλειπε η απελπισία και η κατρακύλα του πρωταγωνιστή (σε σχέση με τα ερωτικά του) που κατάντησε κουραστική, θα ήταν ακόμη καλύτερο. Παίρνει πόντους για το απίστευτο cliffhanger στο φινάλε του. (Για τον πρώτο τόμο μπορείς να διαβάσεις εδώ.)

13046082_638098629679753_727766822_n1

13084120_638098619679754_1139621969_n1

Για το Indigo σας έχω μιλήσει ήδη. Από τις πιο όμορφες δουλειές που έχω συναντήσει.

Και τέλος, το Elysium Online του Ηλία Κυριαζή. Το συγκεκριμένο comic δημιουργήθηκε από το Indiegogo, και είμαι πεπεισμένη πως είναι η καλύτερη έκδοση ελληνικού comic που υπάρχει. Όλο το προϊόν, από τα χρώματα, την ποιότητα του χαρτιού και την ιστορία, ήταν άψογα. Η υπόθεση έχει dystopian χαρακτήρα, με ένα online game που σου επιτρέπει να μιλήσεις με τους νεκρούς, με πρόσωπα που δέχτηκαν να περάσουν τη νοημοσύνη τους σε υπολογιστή λίγο πριν πεθάνουν. Ξεκινά πολύ ήσυχα και σιγά σιγά μετατρέπεται σε ταινία καταστροφής. Το μόνο παράπονο μου είναι ότι τελείωσε πολύ γρήγορα και απότομα. Φάνηκε σαν να είναι το πρώτο τεύχος σε μία on going σειρά και όχι μια μεμονωμένη ιστορία. Παρ’όλα αυτά, με εντυπωσίασε με τον καλύτερο τρόπο.

13084333_638098669679749_885366834_n1

13081949_638098653013084_2053178068_n3

13045594_638098643013085_435658895_n1

Τα προτείνω όλα!

9 thoughts on “April Book Haul (Αυτό με τα Comics)

  1. Το Indigo το έχω τσεκάρει και θα το πάρω με το που έρθω από διακοπές! Έχω κατεβάσει και το Asterios Polyp, το έχεις διαβάσει και αν ναι πως σου φαίνεται;

  2. Δηλαδή Bitch Planet να προτιμήσω τα τευχάκια; Προτιμώ τα trades γενικά, να έχει λίγο όγκο αλλιώς δεν το πολυευχαριστιέμαι, αλλά θέλω τις εκθέσεις. Το jemma τα έχει; Γιατί το ψαχτίρι τους είναι άθλιο και δε βρίσκω ποτέ τίποτα!
    Εγώ διάβασα το πρώτο volume του Y: The Last Man του Brian K. Vaughn και δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα. Προβληματίζομαι, να τελειώσω τη σειρά ή να πιάσω κάτι άλλο;

    1. To Jemma δυστυχώς έχει μόνο τα τρία πρώτα issues, μου είπαν ότι θα φέρουν και τα υπόλοιπα, αλλά αν πας εκεί τώρα θα βρεις μόνο αυτά… Άσε που πρέπει να πας στο μαγαζί, γτ δεν τα διαθέτει για online παραγγελία. Αξίζουν τα μεμονωμένα, αλλά εγώ για να μην περιμένω άλλο νομίζω θα πάρω και το Volume… Γενικά είναι τρομερό comic, αξίζει η ταλαιπωρία 😉
      Το Y:The Last Man 1 να σου πω την αλήθεια, ούτε εμένα με τράβηξε. Για αρχή το σχέδιο, αλλά ούτε το στόρυ με έπεισε. Όλοι μου λένε ότι στην πορεία γίνεται καλύτερο, και ότι τα δύο τελευταία volumes (9,10) είναι masterpieces. Οπότε υποθέτω, αν έχεις όρεξη το συνεχίζεις, εγώ το παράτησα πάντως :p

      1. OK, θα πάω μια βόλτα να τα δω αν είναι. Κοντά μου είναι απλώς δεν έχει να παρκάρω εκεί, αλλιώς μου αρέσει να χαζεύω στο κομιξάδικο! Μπορώ να πάρω τα τρία πρώτα έτσι, να δω αν μου αρέσουν κιόλας και μετά βλέπω για τη συνέχεια.
        Το Y: The Last Man είναι που είναι ακριβό ρε γαμώτο, αλλιώς δε θα δίσταζα να το συνεχίσω να δω και αν καλυτερεύει. Τεσπα, θα το σκεφτώ… Ευχαριστώ για την απάντηση!

        1. Ααα αν πας από εκεί, να ξέρεις τα τεύχη δεν τα έχουν μπροστά στον «εκθεσιακό» χώρο, αλλά στις κούτες αλφαβητικά. Αν τους το πεις θα καταλάβουν:p

Σχολιάστε

