Summer TBR

untitled

Only Ever Yours, ένα δυσουτοπικό ya που έχει βραβευτεί και πολυσυζητηθεί για το μήνυμα του. Ντεμπούτο της Louise O’Neill, θυμίζει Handmaid’s Tale με μια πιο σύγχρονη νότα.

Into the Wild, η αληθινή ιστορία του McCandless που παράτησε τα πάντα για να να μείνει μόνος στην Αλάσκα. Αφηγούμενη από τον δημοσιογράφο Krakauer και την έρευνα που έκανε επί χρόνια, προσπαθώντας να καταλάβει την ανάγκη του ανθρώπου να χαθεί στη φύση. (Η ταινία είναι άψογη.)

Ms. Marvel, το καινούριο comic της Marvel με σουπερηρωίδα στον πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια πιο απελευθερωμένη εκδοχή του στερεοτυπικού της σύμπαντος. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.

Χωρίς τίτλο

The Crucible, από τα πιο γνωστά θεατρικά έργα του Arthur Miller, ένας παραλληλισμός του κυνηγιού μαγισσών στο Σάλεμ με το κυνήγι των Κομμουνιστών επί εποχή McCarthy στην Αμερική. (Στα αγγλικά το βρίσκεις κι εδώ, στα ελληνικά το ψάχνεις με τον τίτλο «Οι Μάγισσες του Σάλεμ».)

A Doll’s House, το εικονικό έργο του Ibsen. Δεν το έχω διαβάσει ακόμη και βλέπω παντού πως έχει επηρεάσει το θέατρο έτσι όπως το ξέρουμε σήμερα. Θα το διαβάσω on line εδώ, από το project Gutenberg. (Στα ελληνικά ο τίτλος του είναι: «Το Σπίτι της Κούκλας».)

Τρώγοντας Ζώα, το σοκαριστικό βιβλίο του Jonathan Safran Foer για τη βιομηχανία κρέατος στη Αμερική. Το διαβάζεις και δεν ξαναβλέπεις το φαγητό σου με ίδιο μάτι. Ποτέ.

9152_0

Ήθελα Μόνο να Χωρέσω, το βιβλίο της Στέλλα Κάσδαγλη για την εφηβεία, τη νευρική ανορεξία και όλα όσα κουβαλούν οι απαιτήσεις αυτής της ηλικίας.

Giant Days, το ultimate feel-good-girly comic! Από τα αγαπημένα μου πράγματα εκεί έξω. Έχω παραγγείλει ολόκληρο τόμο.

Treats, ένα βιβλίο που μάλλον θα αγοράσω σε e-book γιατί δεν μπορώ να βρω πουθενά αλλού. Αποτελείται από μικρές ιστορίες της Lara Williams για το πως βιώνουμε την κοινωνία μας σήμερα και πως αντιμετωπίζουμε την dating scene εν έτι 2016. Οι millennials όπως θα έπρεπε να αντιπροσωπεύονται από μία έξυπνη και ψαγμένη φωνή.

Αυτά σκοπεύω να διαβάσω το καλοκαίρι που έρχεται, προς το παρόν λιώνω το Sons of Anarchy που με έχει αφήσει άφωνη! Πάω να δω επόμενο επεισόδιο. :* :* 

11 thoughts on “Summer TBR

  1. Όμορφες επιλογές και το βασικότερο βιβλίο που θέλουν να πουν κάτι, όχι απλά να σε κάνουν να περάσεις καλά.

    ΥΓ. Άντε άντε να τελειώσεις τη σειρά!

  2. Το into the wild το έχω κι εγώ αλλά δε με βλέπω να το διαβάζω αυτό το καλοκαίρι.Έχεις δει την ταινία?
    Στο SoA σε ποια σεζόν είσαι?Εγώ είμαι στο 7×10 αλλά θα αργήσω να τελειώσω τη σειρά.

    1. Ναι είναι εκπληκτική, το βιβλίο είναι πιο δημοσιογραφικό, ενώ η ταινία έχει μια πιο φυσική/γραμμική ροή και αφήγηση. Να την δεις, δεν θα σου στερήσει κάτι από το βιβλίο. Το SoA το ξεκίνησα το Πάσχα και τώρα είμαι στη τρίτη σεζόν (πολύ αρχές), αλλά δεν θέλω να το τρέξω γτ είναι από τις καλύτερες σειρές που έχω δει και δεν θέλω να τελειώσει. Βλέπω μόνο δύο επεισόδια τη μέρα, τα απολαμβάνω στο μέγιστο!

  3. Έχω διαβάσει τό only ever yours για το οποίο έχω γράψει και κριτική. Τό the tRuth about Alice διαβάσε το κάποια στιγμή, είναι εξαιρετικό.

      1. Αχα! Το αγόρι μου είχε μανία με δαύτο,φυσικά εγώ του το πρότεινα αν και δεν έχω δει ούτε ένα! Ελπίζω να σου αρέσει το βιβλίο.

  4. Το Ms. Marvel, το The Crucible και το Giant Days τα έχω και εγώ στη λίστα! Το καινούριο που δν ήξερα και μου ακούγεται απαραίτητο είναι το Treats! Περιμένω εντυπώσεις. 🙂

    1. Πρέπει να το βρω το Treats, είναι ακριβώς το στυλ βιβλίων που μ’ενδιαφέρει να διαβάζω…Θα σου πω για τα άλλα 🙂 Α! Το Ms Marvel θα το διαβάσω on line, θα σου στείλω link στο fb 😉

Σχολιάστε

