June Book Haul

20160614_185920

Απέραντος Ωκεανός, το καινούριο coloring book της Johanna Basford. Όπως ξέρετε έχω πάρει και το Μαγεμένο Δάσος από εκείνη κι έχω μείνει έκπληκτη με τα σκίτσα της. Το συγκεκριμένο είναι ακόμη πιο λεπτομερές, και το θέμα του μ’αρέσει πιο πολύ. Δεν έχει δάση και παλάτια, αλλά το βυθό της θάλασσας, φάλαινες, περίεργα ψάρια  και καράβια με πειρατές. Είναι πανέμορφο και ιδανικό για τα ζεστά βράδια του καλοκαιριού.

Πάτι και Ρόμπερτ (Just Kids), η αυτοβιογραφία της Patti Smith, τα 60s στη Νέας Υόρκη, η μουσική σκηνή και η επιβίωση των καλλιτεχνών τότε. Έχω μεγάλη αδυναμία στην ποιήτρια και περίμενα πολύ καιρό να διαβάσω αυτό που έγραψε σε συνδυασμό με το φωτογραφικό υλικό του βιβλίου. Μπορείς να διαβάσεις λεπτομερέστατο review από τα κορίτσια στο Style Rive Gauche.

Το Χέρι που Κινεί τα Νήματα (The Grown-up), η νουβέλα της Gillian Flynn. Έχω διαβάσει όλα τα βιβλία της και η σκοτεινή, διαστροφική γυναικεία φύση επικρατεί και στα τρία μυθιστορήματα που έχει υπογράψει. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το συγκεκριμένο, και μέσα σε λίγες ώρες θα το έχω καταβροχθίσει.

Είναι Τρελοί Αυτοί οι Βιβλιοφάγοι (Weird Things Customers Say in Bookshops) αγαπώ την Jen Campbell που έχει γράψει αυτό το ξεκαρδιστικό βιβλιαράκι, στο οποίο μάζεψε παράλογες ατάκες που της έλεγαν οι πελάτες της ανά τα χρόνια που δούλευε σε βιβλιοπωλεία. Στα αγγλικά έχει κυκλοφορήσει ακόμη ένα non-fiction βιβλίο, το The Bookshop Book, στο οποίο έχει συλλέξει όλα τα πανέμορφα βιβλιοπωλεία του κόσμου και τις ιστορίες τους. Μπορείς να διαβάσεις τη κριτική της Αλίκης για να πειστείς ή να δεις το βιντεάκι που έφτιαξε το Spoileralertgr βασισμένο στις ατάκες του βιβλίου.

Ο Λύκος της Στέπας (Steppenwolf), του Herman Hesse. Είχα διαβάσει πριν χρόνια το «Σιντάρτα» και μου έλειψε η ανατολική του φιλοσοφία. Τον Λύκο της Στέπας μου το έχουν προτείνει άνθρωποι που εμπιστεύομαι απόλυτα το γούστο τους, και τώρα το καλοκαίρι πιστεύω να έχω περισσότερο ελεύθερο χρόνο για να διαβάσω με την ησυχία μου φιλοσοφία.

Το Φαράγγι, το καινούριο μυθιστόρημα της Ιωάννας Καρυστιάννη. Πριν λίγες μέρες έκλεψα από τη βιβλιοθήκη της μαμάς μου και τα «Σακιά» που έχει γράψει η συγγραφέας, για να συμπληρώσω τη συλλογή μου με την επισήμως αγαπημένη μου σύγχρονη Ελληνίδα λογοτέχνιδα.

Κισμέτ, μία συλλογή δεκατριών ιστοριών αγάπης από τον ποιητή Rainer Maria Rilke σε μία υπέροχη έκδοση από τη Νεφέλη και σε σε μετάφραση Μαρίας Τόπαλη. Δεν διαβάζω αρκετά ποίηση, δεν μου αρέσει, αλλά θα διαβάζω οτιδήποτε έχει γράψει ο Rilke.

9 thoughts on “June Book Haul

  1. Το χέρι που κινεί τα νήματα με απογοήτευσε. Καμιά σχέση με τα άλλα της. Και ο λύκος της Στέπας για εμένα αρκετά βαρετό, το παράτησα.

    Φαίνονται όλα τα υπόλοιπα πολύ καλά.

  2. Το φαράγγι σε κάνει να θέλεις να το διαβάσεις μόνο και μόνο από το εξώφυλλο! Αντιστάθηκα πολύ χθες και τελικά δεν το πήρα γιατί είχα βάλει στο μάτι την αναφορά στο Γκρέκο του Καζαντζάκη από καιρό!

    1. Θα σου πω αν είναι καλό, αν και δε νομίζω ότι θα είναι κάτι λιγότερο από εξαίσιο… Ισχύει, είναι το ωραιότερο εξώφυλλο των βιβλίων της!

  3. Ο Λύκος της Στέπας είναι για μένα από τα καλύτερα βιβλία ever! Φυσικά, αυτό είναι μια καθαρά υποκειμενική γνώμη. Περιμένω να διαβάσω την δική σου άποψη, λοιπόν! 😊
    Πολύ καλές οι επιλογές του Haul!

  4. Καλοδιαβαστα! Το φαράγγι είναι καιρό στη λίστα, ο Λύκος μου άρεσε συγκρατημένα και το Χέρι που κινεί τα νήματα έχει βγει καιρό από την λίστα λόγω ενός απογοητευμένου φίλοι. Ελπίζω εσένα να σου αρέσουν πάντως!! Χίλια ευχαριστώ για την αναφορά!!!

Σχολιάστε

