October Book Haul

20161028_0953292

The Gargoyle, αυτό το βιβλίο είναι απλά πανέμορφο! Μαύρες σελίδες περικλείουν το μαγικό κόκκινο εξώφυλλο του. Προσπάθησα από το οπισθόφυλλο να καταλάβω περί τίνος πρόκειται, αλλά δεν τα κατάφερα. Νομίζω ότι είναι ένα παραμύθι, ότι παίζει με το ταξίδι στο χρόνο, ότι είναι μια ιστορία αγάπης που δεν έχει καλό τέλος. Από την άλλη, μπορεί και να κάνω λάθος. (Κυκλοφορεί και στα ελληνικά με τίτλο «Τα Δαιμόνια».)

The Long Way to a Small Angry Planet, όταν ο Somuchreading το εξύμνησε και αφότου διάβασα τη πλοκή, το παρήγγειλα αμέσως. Καθαρό fantasy με στοιχεία sci-fi, που με κάνει να νοσταλγώ λίγο το Firefly του Whedon. Πολλά χρόνια στο μέλλον, άνθρωποι και εξωγήινοι ταξιδεύουν στο διάστημα ψάχνοντας πολιτισμούς, το έχω ξεκινήσει και φαίνεται ήδη ότι θα εξελιχθεί σε εντυπωσιακό έπος φαντασίας.

Vivian Versus the Apocalypse, έψαχνα καιρό να έρθει στα χέρια μου αυτό το βιβλιαράκι των 250 σελίδων. Είναι dystopian ya, μόνο που αυτή τη φορά δεν συμβαίνει η καταστροφή της Γης, αλλά η Αποκάλυψη. Όλη η υπόθεση έχει μια πιο spiritual χροιά, που το καθιστά πρωτότυπο. Διαβάζεται γρήγορα, μιλά για τη θρησκεία, για την καλή και την κακή της πλευρά, δεν είναι καθόλου preachy για καμία από τις δύο και είναι τελικά αρκετά διασκεδαστικό. Μία μέρα η Vivian βρίσκει τρύπες στο ταβάνι του σπιτιού της, απόδειξη πως το Rupture έχει συμβεί, οι γονείς της ανέβηκαν στα Ουράνια κι εκείνη απέμεινε  πίσω με τους φίλους της (και υπόλοιπους «άπιστους»)  να περιμένουν την Αποκάλυψη. Coming-of-age και roadtrip προς το τέλος της ανθρωπότητας, αγαπώ!

Furiously Happy, η Jenny Lawson είναι βραβευμένη blogger που τρέχει το δικό της site εδώ και δέκα χρόνια. Στο δεύτερο βιβλίο της εξερευνά τη κλινική κατάθλιψη που την «κυνηγά» μέσα από ξεκαρδιστικά γεγονότα, που δεν θα έπρεπε να μας κάνουν να γελάμε, αλλά τα καταφέρνουν. Είναι ωμό, σπαρακτικό, αλλά και ξεκαρδιστικό. Τα blurbs έχουν γράψει ο Neil Gaiman και ο Patrick Ness, πράγμα που βρίσκω εξαιρετικά περίεργο και ενδιαφέρον. Τι δουλειά έχουν δύο masters φαντασίας να προτείνουν μια αυτοβιογραφία κατάθλιψης από μία blogger; Λένε ότι είναι το καλύτερο βιβλίο της χρονιάς, ότι τους έκανε να αισθανθούν λιγότερο αποτυχημένοι…. με κάνουν να θέλω να το διαβάσω τ-ώ-ρ-α.

The Unbecoming of Mara Dyer, το halloween read του Οκτωβρίου. Μου το δάνεισε μια φίλη μου που λατρεύει τα horror (κι ας φοβάται περισσότερο από ‘μένα). Ένα ατμοσφαιρικό, σκοτεινό ya που εξελίσσεται αργά σε εφιάλτη που δεν φανταζόσουν ότι θα ζήσεις. Το πρώτο μισό του βιβλίου με βρήκε ξάγρυπνη τα ξημερώματα, δεν ήθελα να το αφήσω κάτω. Το δεύτερο μισό μπερδεύει αρκετά και μοιάζει βιαστικό, αλλά και πάλι το απόλαυσα, έδωσε τη βάση για τη συνέχεια της ιστορίας, που θα συμπληρωθεί στην τριλογία.

20161028_1051152

Πήρα επίσης τα καινούρια τεύχη του Saga (#37, #38) και του Giant Days (#17, #18, #19).

Το Saga ξεκινά το καινούριο του arc, που μας βρίσκει σε εμπόλεμη ζώνη ανάμεσα σε πρόσφυγες. Δεν περίμενα ότι ο Vaughan και η Staples θα το πήγαιναν εκεί, αλλά τους παραδέχτηκα. Νιώθω πως αυτό το arc θα έχει τους περισσότερους θανάτους (ήδη αποχαιρετήσαμε έναν από τους αγαπημένους μου χαρακτήρες) και τον περισσότερο πόνο. Θα είναι καλό, αλλά θα σπάει σιγά σιγά τους δεσμούς μας μαζί του.

Και το Giant Days ξεκίνησε το καινούριο του arc, τελειώνοντας τη χρονιά του κολεγίου. Έκανε ένα πολύ χαριτωμένο καλοκαιρινό break και επέστρεψε όσο γλυκό και αστείο ήταν στα πρώτα τεύχη. Αυτό το comic το έχω μέσα στη καρδιά μου!

10 thoughts on “October Book Haul

  1. Υπέροχο Book haul!!!
    To The Unbecoming of Mara Dyer το είχα διαβάσει οταν είχε πρωτο βγει και θυμάμαι ακομα την υπέροχη ατμόσφαιρα και την αίσθηση που άφηνε! Οτι πρέπει ανάγνωσμα για αυτον τον καιρο!
    Μου κίνησε το ενδιαφέρον και το Furiously Happy! Νομιζω πρέπει να μπει και στις δικές μου επόμενες αγορές 😀

    1. Έχεις διαβάσει και τα άλλα δύο από τη Mara Dyer? Αξίζουν? Θα σου πω περισσότερα για το Furiously Happy μόλις το διαβάσω, αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια 😉

      1. Εχω διαβάσει κ το δεύτερο τις σειράς! Ηταν λίγο πιο αργό αλλά εξίσου τρομακτικό και με πολλά πολλά συναισθήματα!!! Και έχει κ φοβερό plot twist…! Αλλά το τελευταιο είχε αργήσει πολύ να βγει τοτε κ έτσι δεν το διάβασα ποτέ. Πρεπει να την ολοκληρώσω καποια στιγμη κ αυτην την σειρά. Θελω να δω που θα καταλήξει ολο!

        1. Κι εγώ τώρα που ξεκίνησα το δεύτερο, φαίνεται πολύυυ καλό! Ακόμη πιο creepy από το πρώτο, ευτυχώς η φίλη μου μου έφερε και το τρίτο και θα κάνω marathon 😀 😀 Θα σου πω αν είναι καλό!

  2. Πολυ ενδιαφερουσες προτασεις παλι! Τη vivian την εχω παρει καιρο αλλα ακομα δεν τη διαβασα. Και ολα τα υπολοιπα μπαινουν/ειναι ηδη στη λιστα!

  3. Από πού αγοράζεις τα Giant Days? (Έψαξα στα public και σε μερικά comic stores αλλά δεν τα έχουν). Επίσης, απίστευτη μαγική έκδοση το «The Gargoyle».

    1. Ναιιι το Gargoyle είναι έρωτας! Το Public δεν φέρνει μεμονωμένα τεύχη, μόνο volumes (καλά από το Giant Days ούτε τόμους φέρνει), αλλά τα comic stores φέρνουν. Τα περισσότερα λειτουργούν με συνδρομές, εγγράφεσαι και λες στον υπάλληλο τα comics που σε ενδιαφέρουν να παραλαμβάνεις κάθε μήνα και εκείνοι τα κάνουν pre-order για ‘σένα. Δεν μπορούν να τα έχουν πιο πριν, γιατί είτε θα τους τα έχουν ήδη αγοράσει, είτε δεν θα τους τα έχει ζητήσει κανείς να τα φέρουν. Εγώ τα παραγγέλνω από το Jemma (http://jemmacomics.com/) αλλά δες αν μπορείς να κάνεις το ίδιο σε κάποιο μαγαζί κοντά σου. Αν πάρεις, ζήτα και Image preview, ένα περιοδικό που στο δίνουν δωρεάν με τις νέες εκδόσεις και κυκλοφορίες για να ανακαλύπτεις κι άλλα πράγματα που σ’αρέσουν 🙂 Ελπίζω να βοήθησα!
      P.S. Αν στη τελική δε βγάλεις άκρη, πες μου να τα παραγγείλω εγώ για ‘σένα και να στα στέλνω ταχυδρομικώς, δεν έχω θέμα! :*

Σχολιάστε

