I NEED THEM

Προτού σας μιλήσω για μερικά από τα καινούρια βιβλία που έχω εντοπίσει, θέλω να πάρουμε λίγο χρόνο να θαυμάσουμε το πόσο όμορφα εξώφυλλα έχουν: 

25614523

Originals: How Non-Conformists Move the World. Προτεινόμενο από τον John Green και τη Rosiana, ένα βιβλίο που αποδεικνύει πως ο κόσμος αλλάζει με τον έναν άνθρωπο που σκέφτεται διαφορετικά και όχι με τη μάζα και τα πολιτικά συστήματα. Μία έρευνα που σου δίνει ελπίδα πως μπορείς να δημιουργήσεις ένα μέλλον καλύτερο, ασφαλέστερο.

25546167

Descender, Volume 1: Tin Stars. To πιο πρόσφατο comic του Jeff Lamire (Sweet Tooth και Essex County), σχεδιασμένο στο διάστημα με robots και ανδροειδή που έχουν «απαγορευτεί» και καταδικαστεί να ζουν διάσπαρτα στους πλανήτες. Το artwork του Dustin Nguyen φαίνεται πανέμορφο.

13594590

The Nao of Brown. Μισή Ιαπωνέζα – μισή Αμερικανίδα η Nao προσπαθεί να προσαρμοστεί στη πραγματικότητα της, αντιμετωπίζοντας παράλληλα τα ocd της κι άλλα απαίσια πράγματα που της συμβαίνουν. Φαίνεται από εκείνα τα παράξενα ιαπωνικά πραγματάκια που δεν μπορείς να τα κατατάξεις πουθενά, παρά μόνο στη δική τους υποκατηγορία: japanese weirdness.

7514925

Tiger Lily. Ένα σύγχρονο retelling της ιστορίας του Peter Pan. Η φίλη μου το εξυμνεί καιρό τώρα και αποφάσισα να το παραγγείλω, ποτέ μου δεν συμπάθησα το παραμύθι του Pan, ίσως με αυτό το βιβλίο αλλάξω γνώμη.

28390369

Swing Time. Το καινούριο μυθιστόρημα της ZADIE SMITH!!

29336778

Bloom. Γενικότερα δεν ενθουσιάζομαι με βιβλία των youtubers, έχω πλήρη επίγνωση του marketing που βρίσκει πάτημα σε ανθρώπους που έχουν πίσω τους εκατομμύρια followers, ωστόσο το Bloom της essiebutton θέλω πολύ να το διαβάσω. Στο σύνολο του ως βιβλίο λένε ότι είναι εκπληκτικό, από το format, τις φωτογραφίες, τη γραφή, τη θεματική… σε όλα του! Πιστεύω πως θα το έχει προσέξει πολύ.

22571552

So You’ve Been Publicly Shamed. Πως λειτουργεί το internet σήμερα, πως «ανεβάζει» και «κατεβάζει» πολύ γρήγορα ανθρώπους που δεν προλαβαίνουν να συνειδητοποιήσουν τι έχει συμβεί. Μιλά για λάθη που έχουν κάνει γνωστές φιγούρες των social media και πως καταδικάστηκαν για πάντα εξαιτίας αυτών. Προσφέρει λύσεις και εξηγεί όλα όσα δεν πάνε καλά με τη κουλτούρα του ίντερνετ σήμερα.

28587957

Small Great Things. Το πιο πρόσφατο μυθιστόρημα μιας συγγραφέας που έχει πάρει αμφίρροπες κριτικές αλλά φαίνεται να είναι αγαπητή σε όλους. Πάντα με παραξένευε αυτό στη Jodi Picoult, αλλά αν κρίνω από το 19 Λεπτά που έχω διαβάσει, προσωπικά την εκτιμώ πολύ. Το Small Great Things καταπιάνεται με κάτι τελείως ξεχωριστό: «μία Αφροαμερικανή μαία, η Ruth, δουλεύει στην κλινική εδώ και είκοσι χρόνια, μία μέρα ένα ζευγάρι που μόλις έκανε το μωράκι του, της απαγορεύει να το αγγίξει με τη πρόφαση ότι είναι supremacists (η χειρότερη φάρα ρατσιστών). Το ίδιο βράδυ το μωράκι παθαίνει καρδιακή αρρυθμία και η Ruth διστάζει για λίγα δευτερόλεπτα να το πιάσει και να του δώσει CPR. Το μωρό πεθαίνει και η Ruth βρίσκεται στο δικαστήριο με κατηγορία φόνου.» Μόνο σε μένα ακούγεται απίστευτα ενδιαφέρον;

11 thoughts on “I NEED THEM

  1. Διάβασα το πρώτο volume του «Descender» κάποια στιγμή πέρυσι και είναι καταπληκτικό – ειδικά το σχέδιο, απίστευτο! Πρέπει να βρω κάποια στιγμή χρόνο να το συνεχίσω 🙂
    Το «So You’ve Been Publicly Shamed» θέλω κι εγώ πολύ να το διαβάσω!
    OMG, Jodi Picoult ♥ Αν και δεν έχω διαβάσει ούτε τα μισά από τα βιβλία που έχει βγάλει (τα έχω όμως σχεδόν όλα :Ρ) την αγαπώ γιατί δε διστάζει να παρουσιάσει την άσχημη και σοκαριστική πλευρά των θεμάτων που επιλέγει. Και σίγουρα το «Small Great Things» ακούγεται τρομερά ενδιαφέρον!

    1. Ακυλίνα!! Τι κάνεις, πως είσαι; Καιρό έχω να σ’ακούσω! 😀 Πωωω με πώρωσες με το Descender, θα το διαβάσω σήμερα κιόλας, το βρήκα εδώ on line αν σ’ενδιαφέρει: http://readcomiconline.to/Comic/Descender
      Αν διαβάσεις πρώτη το Publicly Shamed να μου πεις γνώμη, έχω κάνει μία παραγγελία ήδη και θα αργήσω να κάνω κι άλλη… :p

      1. Καλά είμαι! 🙂 Ξεκίνησα μεταπτυχιακό φέτος κι έχω έρθει στο Εδιμβούργο και δυστυχώς δεν προλαβαίνω ούτε πολύ να διαβάσω (πέρα των μαθημάτων) ούτε να ασχοληθώ με το blog 😥 Σκέφτομαι όμως να ξεκινήσω το δικό μου blog σύντομα και το σχεδιάζω σιγά σιγά 😉 Εσύ πως είσαι;; Πως τα πας με τη δουλειά; 🙂 (Σόρι που σε ρωτάω από δω..)
        Ωωω, ναι!! Ελπίζω να το διάβασες κιόλας το Descender και να το λάτρεψες όσο κι εγώ ❤ Σ' ευχαριστώ πολύ για το link, θα το χρησιμοποιήσω σίγουρα μέσα στις γιορτές 😉
        Το Publicly Shamed μάλλον δεν θα το διαβάσω καθόλου σύντομα.. Σκέφτηκα να το ψάξω σε audiobook που θα βολεύει να το ακούω και στο δρόμο (και εφόσον είναι non-fiction συγκεντρώνομαι καλύτερα όταν το ακούω), αλλά αν το διαβάσω/ακούσω τελικά πριν από σένα θα σου πω εντυπώσεις!! 😉 :*

        1. Αλήθεια?! Ρε συγχαρητήρια! Τι μεταπτυχιακό? Η Σκωτία πρέπει να ειναι πανέμορφη! Ναιιι να κάνεις δικό σου blog, ακόμη κι αν δεν γράφεις συνεχώς, σιγά! Όλα καλά εγώ, λίγο κούραση αλλά δε βαριέσαι, δεν θέλω να γκρινιάζω :p

          1. Ευχαριστώ! Κάνω το MSc in Comparative Literature 🙂 Αχ ναιιι, είναι πανέμορφα εδώ και ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν είχαμε τρομερό κρύο! Σ’ ευχαριστώ για την ενθάρρυνση! 😉 Μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου έχω εργασίες και δεν προλαβαίνω, αλλά θα προσπαθήσω να το ετοιμάσω μέσα στα Χριστούγεννα 😀 (τι θα πρωτοκάνω μέσα στις γιορτές δεν ξέρω.. :Ρ)
            Καταλαβαίνω.. Είναι λίγο ζόρι αλλά κουράγιο! Χαίρομαι πάντως που είναι όλα καλά! :*

  2. Swing Time. So You’ve Been Publicly Shamed. Small Great Things. μπαινουν και αυτα στη λιστα με τα… To Read !!! εμπιστευομαι την κριση σου, γιατι απο παλιοτερα ποστ στα οποια εχεις προτεινει βιβλια και τα εχω διαβασει, τα εχω πραγματικα απολαυσει!

  3. Μέχρι στιγμής εχω διαβάσει το Wild : το βρήκα σκληρό! Το Persepolis : συγκλονιστικό, καταπληκτική εικονογράφηση ! Το not that kind of girl : απίστευτα διασκεδαστικό ! Και εχω στο κομοδίνο μου το confiteor -που δεν θυμάμαι ποιο απο τα γλυκά βιβλιοφαγάκια το είχε προτείνει-που ανυπομονώ να το ξεκινήσω !

    1. Η Marjane Satrapi του Persepolis θα έρθει την άλλη Τετάρτη στην Αθήνα, αν σ’ενδιαφέρει να τη δεις από κοντά 🙂 Το Confiteor πιστεύω στο είχε προτείνει η Σοφία από το potepotetinkiriaki, το έχω πάρει κι εγώ! Αλήθεια σ’άρεσε το Not That Kind of Girl; Πολύ ωραία! Γράφει κι άλλο βιβλίο να ξέρεις, εγώ έχω mixed feelings για το συγκεκριμένο, αλλά τη λατρεύω την Dunham γενικά…

  4. Τελειες προτασεις παλι! Το Small Great Things καπου το ειχα ακουσει και μου ειχε φανει ενδιαφέρον. The Nao of Brown φαινεται απλα ΤΕΛΕΙΟ! Και ντροπη μου, ακομα να διαβασω Zadie Smith…

Σχολιάστε

