November Favorites

Αυτό το μήνα θα μπορούσα να έχω διαβάσει ή δει πολλά πράγματα, αντί γι’αυτό έβλεπα ξανά και ξανά το Skam. Είχε καιρό να μ’επηρεάσει με αυτό τον τρόπο σειρά, ήταν πανέμορφη ενώ με έκανε να λατρέψω και αρκετά (περίεργα) μουσικά κομμάτια που έπαιζαν κατά τη διάρκεια της:

Tami T – Never Loved This Hard (μια κοπέλα κι ένα synthesizer)
Elsa & Emilie – Run Live @ Broen Studio  (δύο κοπέλες από τη Νορβηγία που από τα 13 τους τραγουδούν μαζί και βγάζουν αυτά τα ατμοσφαιρικά και σκοτεινά κομμάτια)
Susanne Sundfør – Kamikaze (ένα από τα τραγούδια που δεν θα μου άρεσε υπό άλλες συνθήκες, αλλά η εισαγωγή του παίζει στην αγαπημένη μου σκηνή όλης της σειράς και την έχω συνδυάσει με τρόπο που με κάνει να ανατριχιάζω κάθε φορά)
Karpe Diem – Hvite Menn Som Pusher 50 (κοροϊδέψτε όσο θέλετε αλλά η Νορβηγική rap γαμάει! -κι ας μην καταλαβαίνω τίποτα)
Childish Gambino – II. Zealots of Stockholm (ότι έχει Childish Gambino με βρίσκει σύμφωνη -btw κυκλοφόρησε καινούριο album που δεν έχω ακούσει ακόμη!)

Σε άλλα νέα πέρα από το Skam, τελείωσα το Better Things και το Insecure, εξαιρετική τηλεόραση. Ετοιμάζω σχετικό post σύντομα και για τα δύο.

Είδα το πολύ καλό Monster Callsτα animation κομμάτια του ήταν ότι πιο όμορφο έχω δει τα τελευταία χρόνια στο κινηματογράφο (με χάλασε το ότι ήταν λίγο εκβιαστικά συγκινητικό), ενώ είδα και το Fantastic Beasts and Where to Find Them, το οποίο βρήκα καλό, αλλά σίγουρα παιδικό.

Τέλος, αυτό τον μήνα ήταν τα γενέθλια μου, μπήκα oficially στα 25. Για κάποιο λόγο δεν με τρόμαξε όσο θα περίμενα, ότι αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν σε αυτή την ηλικία έχουν συμβεί εδώ και μήνες (μένω μόνη μου, έχω «σταθερή» δουλειά, ευθύνες, λογαριασμούς κλπ) αλλά με χτύπησε με διαφορετικό τρόπο. Με έκανε περισσότερο από ποτέ να θέλω να ταξιδέψω, να αλλάξω εμφανισιακά, να μάθω καινούρια πράγματα. Να αλλάξω γενικά. Φέτος δεν είχε συμβουλές του τύπου «25 πράγματα που έμαθα σε 25 χρόνια», φέτος απλά ψάχνω να εξελιχθώ, να γίνω καλύτερη σε ότι νιώθω ελλειπή. Φέτος μεγάλωσα και νιώθω το χρόνο να περνά πιο γρήγορα απ’ότι θα ήθελα.

15055784_962399047193055_7190039165425513369_n

6 Comments

  1. Χρόνια πολλά κορίτσι μου! Σου εύχομαι να βρεις και να γεμίσεις την ζωή σου με ολα όσα ψάχνεις!!!
    Ξεκίνησα κ εγω το Skam και θεε μου έχω ερωτευτεί…….. ❤ Νομίζω ειχα χρόνια να φάω τοσο κόλλημα με σειρά!!!!!
    Ειμαι ακομα σχετικά στις αρχές αλλα με το ρυθμό που βλέπω τα επ. δεν πιστεύω πως θα μείνω για καιρο!

    1. Ωωωω για πες που είσαι? Εγω εχω δει μόνο τη δεύτερη σεζόν και τη λατρεύω! Το ήξερα οτι θα σ’αρεσε εσένα, ήθελα να σου στείλω pm όταν την έβλεπα :p

      1. Είμαι πρώτη σεζόν στο 10 επεισόδιο. Εκεί με την ανώνυμη επιστολή κ το πάρτι χριστουγέννων! Πιστεύω εχω καταλάβει πια τι έχει και η Vilde 😀 Μολις μπω στην δεύτερη σεζόν θα σου πω εντυπώσεις κ απο εκει 😉

        1. Α ναι είχε πολύ καλό finale, η δεύτερη σεζόν είναι όλη από τη Noora, την αγαπημένη μου ❤ Θα δω αυτές τις μέρες και τη τρίτη που είναι με τον Isak, πολύ χαίρομαι που υπάρχει κι άλλος κόσμος και τη βλέπει! Δεν έχει φρέσκια σκηνοθεσία και φοβερή αισθητική; Μ'αρέσει υπερβολικά πολύ:p

Σχολιάστε