Book to Movie Adaptations ’17

the-snowman-first-look

Φέτος θα έχουμε αρκετούς εντυπωσιακούς τίτλους που θα μεταφερθούν στη μεγάλη οθόνη. Ευτυχώς η μόδα με τα ya adaptations πέρασε, αν και ετοιμάζω post με πέντε βιβλία που ξέρω ότι θα δούμε σίγουρα αυτή τη χρονιά, προς το παρόν 9 βιβλία που θα χτυπήσουν τις αίθουσες:

Live by Night, του Dennis Lehane («O Νόμος της Νύχτας» από τις εκδόσεις Πατάκη). Γκανγκστερική ιστορία τη περίοδο της ποτοαπαγόρευσης. Τη ταινία θα σκηνοθετήσει (και θα πρωταγωνιστήσει) ο Ben Affleck. Χαίρομαι αφάνταστα γιατί το Town που είχε δημιουργήσει είναι μία από τις αγαπημένες μου ταινίες, ενώ μ’αρέσει ιδιαίτερα η συγκεκριμένη περίοδος της Αμερικής. Στο πλάι του θα παίζουν η Elle Fanning και η Zoe Saldana. Είναι ήδη στους κινηματογράφους.

affleck-live-by-night-656

Tulip Fever της Deborah Moggach. O «πυρετός» με τις τουλίπες στην Ολλανδία του 1600. Από υπόθεση δεν με τρέλανε, αλλά ο ηθοποιοί μου κίνησαν το ενδιαφέρον: Alicia Vikander, Zach Galifianakis, Christoph Waltz, Cara Delevingne, Jack O’Connell και Judi Dench. Πρεμιέρα στις 23 Φεβρουαρίου.

tulip-fever

The Zookeeper’s Wife από τον Diane Ackerman. Βασισμένο στην ιστορία του Jan και της Antonina Zabinski, οι οποίοι έκρυψαν εκατοντάδες ανθρώπους από τους Ναζί στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, δίνοντας τους καταφύγιο στα άδεια κελιά του βομβαρδισμένου ζωολογικού κήπου τους. Θα μας έρθει στις 31 Μαρτίου.

636146304276015100-4101-d005-02391-r

The Circle του Dave Eggers («Ο Κύκλος» από τις εκδόσεις Κέδρος). Σύγχρονο δυσουτοπικό μυθιστόρημα, που δείχνει πως μπορεί να εξελιχθεί η κοινωνία μας με τη κατάχρηση των social media. (Είχα διαβάσει το βιβλίο αρκετό καιρό πριν, αν θες να ρίξεις μια ματιά.) Η ταινία φαίνεται να είναι καλύτερη πάντως. Πρεμιέρα στις 28 Απριλίου.

mv5bmtg5nza4mjuzn15bml5banbnxkftztgwodi5nzk3mdi-_v1_sx1777_cr001777734_al_

The Dinner του Herman Kock («Το Δείπνο» από τις εκδόσεις Μεταίχμιο). Δανέζικο αστυνομικό, με τρελό plot twist που προσωπικά δεν μου άρεσε κ-α-θ-ό-λ-ο-υ (ίσως λιγότερο και από το Κορίτσι του Τρένου). Θα δω τη ταινία από περιέργεια και μόνο, θα κυκλοφορήσει στις 5 Μαΐου και θα πρωταγωνιστούν οι Richard Gere, Laura Linney και Steve Coogan με Rebecca Hall.

The Dark Tower I: The Gunslinger του Stephen King («Μαύρος Πύργος» από τις εκδόσεις Bell). Μαντέψτε ποιος θα παίζει τον Roland! -ο Idris Elba και τον Man in Black, ο Matthew McConaughey!! Θα κυκλοφορήσει στις 8 Ιουλίου.

%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%b5%ce%af%ce%bf-%ce%bb%ce%ae%cf%88%ce%b7%cf%82

Και ακόμη ένα από τον master του horror:

It (το γνωστό ως «Το Αυτό»), το οποίο θα σκηνοθετήσει ο άνθρωπος που έφτιαξε το True Detective, Cary Fukunaga! Τον κλόουν θα ενσαρκώσει ο αρκετά μικρός Will Poulter. Η πρεμιέρα θα είναι στις 8 Σεπτεμβρίου.

The Sense of an Ending του Julian Barnes («Ένα Κάποιο Τέλος» από τις εκδόσεις Μεταίχμιο). Ακόμη ένα βιβλίο που δεν εκτίμησα, αν και ξέρω ότι αρέσει σε πολλούς. Για να το θέσω κυνικά, δεν με αφορούσε πολύ η middle-life crisis ενός Βρετανού ευκατάστατου άντρα, οπότε ούτε τη ταινία θα δω. Αλλά σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε, trailer εδώ.

the_sense_of_ending_still

Τέλος θα γράψω τη φράση «τον Harry Hole θα ενσαρκώσει ο Fassbender» και κάπου εδώ θα αρχίσουν τα ουρλιαχτά…. Ο Tomas Alfredson θα φέρει στις οθόνες μας το The Snowman του Jo Nesbø («Ο Χιονάνθρωπος» από τις εκδόσεις Μεταίχμιο), για να νιώσουμε το κρύο του Όσλο. Να σας θυμίσω ότι ο ίδιος άνθρωπος μας σύστησε το «Άσε το Κακό να Μπει».

2485194

*Οι περισσότερες φωτογραφίες οδηγούν στα trailers (όπου υπάρχουν).

6 thoughts on “Book to Movie Adaptations ’17

  1. Πολύ ενδιαφέρουσες όλες, αλλά νομίζω ότι θα μείνω να ουρλιάζω με τον Fassbender χαχα!!! Δε το ήξερα ότι βγαίνει ο χιονάνθρωπος και έχω καταχαρεί!!!

    1. Ούτε εγώ! Και μ’αρέσει πολύ ο σκηνοθέτης που το ανέλαβε, το έχεις διαβάσει? Εγώ το έχω στη βιβλιοθήκη αλλά δεν έχει τύχει ακόμη, μου είπε μια φίλη μου ότι δεν της άρεσε και με έχει αποθαρρύνει. Το είχε βρει προβλέψιμο και αργό…

      1. Ναι το έχω διαβάσει και μου άρεσε πολύ. Αργό θα μπορούσες να το πεις (έτσι είναι συνήθως τα βιβλία του Νέσμπο), αλλά προβλέψιμο σε καμία περίπτωση. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ!

  2. Ενθουσιάζομαι ήδη με τις περισσότερες από αυτές 😀 Το Gunslinger του King ανυπομονούσα τόσο να το διαβάσω και δυστυχώς κατέληξε ένα από τα χειρότερα βιβλία της χρονιάς εκείνης (2013 νομίζω;). Αν και μου έχουν πει πως γίνεται όλο και καλύτερο στη συνέχεια, νομίζω πως τελείωσα με τον King και δεν ξέρω αν θα αντέξω να δω την ταινία!
    Πάω κι εγώ να το ρίξω στα ουρλιαχτά για τον Fassbender! Έχει πάρει πολύ τα πάνω του τελευταία! ❤

    1. Να σου πω την αλήθεια, δεν έχω διαβάσει ποτέ King, δεν έχει τύχει! Αλλά τη σειρά (τουλάχιστον το πρώτο επεισόδιο) θα το δω σίγουρα. Ο Fassbender είναι αρκετά γοητευτικός, δεν τρελαίνομαι αλλά καλούλης είναι μωρέ :p

      1. Μην ξεκινήσεις να διαβάζεις King με το Gunslinger τότε και την πατήσεις όπως εγώ! :Ρ Πες μου αν η σειρά είναι καλή, δεν ξέρω αν θα μπω σε πειρασμό να τη δω τελικά, αλλά τουλάχιστον θα ξέρω πως όσοι επιμένουν πως η σειρά βελτιώνεται δεν είχαν άδικο 😉
        Αχ, αχ, αχ! Καλούλης! Αυτό λέω κι εγώ! :Ρ

Σχολιάστε

