February Favorites

Ανακάλυψα αυτό το πανέμορφο blog, Here till Sunday, που με έκανε να θέλω να διαβάσω το All the Bright Places  αλλά και να βρω το αγαπημένο μουσικό κομμάτι του μήνα: Running to the Sea των Röyksopp.

Άκουσα ακόμη το καινούριο single που έριξε από το πουθενά η Lana Del Rey, Love, και το Kingdom Fall της Claire Wyndham που εντόπισε τυχαία το αγόρι μου στο spotify.

Αγαπημένο βιβλίο, το The Bluest Eye της Toni Morrison. Λυρικό, σπαρακτικό, σημαντικό.

Αγαπημένες σειρές:
Το The OA, sci-fi μυστήριο που θα σε κάνει να το τελειώσεις σε δύο μέρες (αν όχι μία).
Το Riverdale, guilty pleasure στο μεγαλείο του.
To Sweet/Vicious, την πιο φεμινιστική και έξυπνη σειρά που θα μπορούσε να βγάλει το Mtv.
To Suits, τη συνεχίζω επειδή τους συμπαθώ όλους άπειρα, αλλά η αλήθεια είναι ότι η υπόθεση έχει κορεστεί και οι ίδιοι νιώθουν πολύ ασφαλείς για να δοκιμάσουν κάτι καινούριο μετά την προηγούμενη -αρκετά διαφορετική- σεζόν του.
Το Girls, επέστρεψε για το μεγάλο αντίο όντας μία από τις πιο controversial σειρές της τηλεόρασης, και από το πρώτο κιόλας επεισόδιο έδειξε πως συνεχίζει να συμβαδίζει με την εποχή του και δε φοβάται να πειραματιστεί πιο καλλιτεχνικά, προκλητικά, διανοητικά σε όλα.
Το This is Us, τη μεγάλη μου αγάπη φέτος.

Τέλος, αγαπημένο βίντεο αυτού του μήνα είναι το ποίημα που έγραψε η Savannah Brown, Loving Like an Existentialist.

*Το illustration είναι από την Lizzy Stewart, η οποία ταξίδεψε στην Ισλανδία και αποτύπωσε στο χαρτί πανέμορφα πραγματάκια.

11 thoughts on “February Favorites

    1. Αχ ευτυχώς που μου το πες γτ είμαι άρρωστη αυτές τις μέρες και την βγάζω στο κρεβάτι με το laptop, δεν έχω τι άλλο να δω!

  1. Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για την αναφορά! Το «All the bright places» μου άρεσε πραγματικά πολύ. Ήμουν κι εγώ άρρωστη όταν το διάβασα και παρά τον πυρετό κυριολεκτικά το ρούφηξα. Μπορεί στο πρωτότυπο να είναι και καλύτερο, δε ξέρω. Röyksopp και Lana Del Rey απλά εξαιρετικοί! Το Kingdom Fall δε το γνώριζα και κόλλησα κι εγώ τώρα χαχα! Από σειρές δεν έχω προλάβει να δω σχεδόν τίποτα, εκτός από το This is us και το Sherlock. Το Suits το σταμάτησα γιατί κάπως με κούρασε και στο Girls έχω μείνει πολύ πίσω. Θα ψάξω τα υπόλοιπα που προτείνεις!
    Περαστικά σου!!! Να γίνεις γρήγορα καλά! 🙂

    1. Σ’ευχαριστώ! (Είχε χρόνια να με πιάσει τέτοια ίωση, τώρα έχω αρχίσει να συνέρχομαι) Λοιπόν το τελείωσα το Bright Places, μ’άρεσε η γραφή και οι χαρακτήρες, αλλά στενοχωρήθηκα πολύ με το τέλος. Δεν ξέρω… όσα παρόμοια young adult έχω διαβάσει έχουν ίδιο τέλος και απογοητεύτηκα, ενώ το περίμενα, και πάλι με σόκαρε! Δεν ήθελα 😦 Μου θύμισε το Love Letters to the Dead, αν σ’ενδιαφέρει να του ρίξεις μια ματιά 😉

      1. Ναι σε σοκάρει το τέλος, ενώ είναι προφανές από την αρχή. Ίσως επειδή ελπίζεις ότι θα αλλάξει κάτι τελευταία στιγμή; Εμένα με σόκαρε και η αδιαφορία όλων. Δεν έχω διαβάσει κάποιο παρόμοιο, αλλά είναι λογικό έως ένα βαθμό να ασχολούνται με αυτό το θέμα αφού τα ποσοστά κατάθλιψης σε νέες ηλικίες αυξάνονται συνεχώς. Το Bright Places περνούσε και λίγο το μήνυμα «μίλα και ζήτα βοήθεια». Θα αναζητήσω το Love Letters άμεσα! 🙂

  2. All the bright places τέλειο! Και το Τhis is Us πραγματικά σου ζεσταίνει την ψυχή! Περαστικά Ελένη μου, φιλιά πολλά!!

    1. Ευχαριστώ Φωτεινή! Το τελείωσα το Bright Places, πολύ όμορφο αλλά στενοχωρήθηκα με το τέλος… Δεν ξέρω, αν και φαινόταν πως θα εξελισσόταν, με ξάφνιασε.

Σχολιάστε

