March Favorites

Γενικά αυτή η βδομάδα μου έχει πάει πολύ σκατά, γι’αυτό σκέφτηκα να γράψω σήμερα τα αγαπημένα του μήνα μήπως και σκεφτώ κάτι θετικό. Παιδιά δώστε λίγα good vibes, τα νεύρα μου δεν είναι καλά.

Ξεκινάω με τα καλύτερα μουσικά κομμάτια που επισκιάστηκαν αυτές τις βδομάδες από το απίστευτο Makeba της Jain, τo video clip της είναι οργασμός στα μάτια. Έπειτα ακολουθεί το Firefight της Tommy και το Rainbow της Lola Marsh, ιδιαίτεροι ήχοι που θυμίζουν έντονα κάτι που θα άκουγες στον Pepper ή σε κάποιο μικρό, ψαγμένο μπαράκι του κέντρου.

Αυτό το μήνα είδα το Before the Flood, το ντοκιμαντέρ που δημιούργησε ο Fisher με τον DiCaprio για την κλιματική αλλαγή και την υπερθέρμανση του πλανήτη. Με κατατρόμαξε, μου έμαθε πολλά, αλλά κυρίως μου έδειξε λύσεις. Ήταν συγκλονιστικό, να το δείτε (σας άφησα link από πάνω).

Τα καλύτερα βιβλία που διάβασα ήταν εκείνα της Ferrante, «Η Υπέροχη Φίλη Μου» και «Το Νέο Όνομα» που κλείνουν τη μισή τετραλογία. Τα αγάπησα για όλα όσα ήταν, ειδικά το δεύτερο. Δεν εκτιμώ μόνο το ότι είναι η πρώτη ιστορία που διαβάζω για τη φιλία δύο γυναικών, αλλά και το ότι ήταν τόσο βαθιά, αληθινή, ψυχογραφική, φεμινιστική. Ήταν όλα όσα της άρμοζαν.

To τεστ 16 personalities το έχετε ακούσει; Εγώ δεν είχα ιδέα και τελικά ήταν τρομακτικά έγκυρο -βγήκα ENFP, πείτε μου και τα δικά σας αποτελέσματα!

Με τους vegan πως τα πάτε; Ανακάλυψα την Olivia από το Liv’s Healthy Life και λάτρεψα όλες τις συνταγές της, προς το παρόν έχω δοκιμάσει αυτά κι εκείνα. Μπορείτε να ακολουθήσετε και το instagram της, είναι υπέροχο! Η καλύτερη συνταγή του μήνα ωστόσο (σύμφωνα με τους φίλους μου) είναι τα muffins με φράουλα που τους έφτιαξα.

Από σειρές το μόνο που έχω να πω είναι ξεκάθαρα *This is Us* δεν αξίζει να δείτε τίποτα άλλο αν δεν αρχίσετε πρώτα αυτό. Πριν λίγες μέρες έπαιξε το finale του και μας έσπασε για ακόμη μια φορά.

Σε περίπτωση που δεν τον γνωρίζετε (δύσκολο), σκέφτηκα να σας συστήσω τον Casey Neistat, ο οποίος δημιούργησε ένα από τα αγαπημένα μου video αυτό το μήνα, Do What You Can’t, μία ωδή προς τους youtubers! Επίσης ανακάλυψα τη Garden Answer καθώς έψαχνα tips για να μεγαλώσω κακτάκια, είναι ειδήμων στο θέμα και τον Nerd Writer που κάνει κριτική (to the point) και αποδομεί διάφορα φαινόμενα της ποπ κουλτούρας. Ότι και να σας λέω παρ’όλα αυτά, μία παραμένει στη κορυφή και εκεί θα βρίσκεται κάθε φορά που βγάζει καινούριο βίντεο, η Sosonia φυσικά:

*Δυστυχώς δεν γνωρίζω από που είναι το σημερινό gif.

17 thoughts on “March Favorites

  1. Φυσικααααα και ξέρουμε το 16personalities και μιας και ρώτησες…. είμαι infp.Η sosonia κάθε φορά που βγάζει βίντεο και εμένα με κάνει να τη θαυμάζωωω και μην αγχώνεσαι οτι και να σου συμβαίνει είναι κατι περαστικό προσπάθησε να πάρεις ο,τι θετικά υπάρχουν😘😘😘😘😘

      1. Δεν ξερωωωωωω έχω κάνει το τεστ πολλές φορές γτ δεν μπορούσα να το δεκτό στην αρχή …. εξαρτάται τις περιστάσεις υποθετωωωωω όσο για το διάβασμα θα έλεγα οτι διαβάζω επιλεκτικά και οτι χρειάζομαι διακοπές ……. αλλά ο στόχος μου goodreads άλλα λέει😂😂 εσύ πως είσαι γενικότερα?

          1. Πρέπει να διαβάσεις στάνταρ το the princesses saves herself in this one είναι μικρό και γρήγορο στο έχω κάνει recommend στο goodreads και όσο και αν σου φανεί περίεργο τσέκαρε το bones τη σειρά εγώ έχω κολλήσει

    1. Το πάω μια ακόμη φορά με πιο σωστή σύνταξη γιατί δεν μπορώ να τη διορθώσω παρπάνω :p Μάλλον ούτε εγώ μπορώ να βοηθήσω πολύ στα θετικά vibes αυτή την εβδομάδα, μα βγήκαμε το ίδιο στο τεστ!

      1. Αλήθεια?!! Είσαι ENFP? Awwwww! Ψαξ’το γενικά, καλύτερα στα αγγλικά, έχει πολλά tips για το πως να αντιμετωπίζεις καταστάσεις ή αδυναμίες. Εμένα ακόμη με στοιχειώνει το «you are independent to a fault». Πωπω πολύ χάρηκα τώρα!
        Άντε να φύγει αυτός ο σκατομήνας!:p

  2. Τι γίνεται; Επιδημία αρνητισμού και νεύρων έχει πέσει αυτό το μήνα και είμαστε όλοι έτσι; Αγαπώ τη μουσική σου!!! Δε τα γνώριζα τα τραγουδάκια και προφανώς θα μπουν στο repeat πλέον. Πάω να κάνω το τεστάκι 😉

      1. Αλήθεια?! Έχουμε κοινά τα nfp! Δεν ήταν αρκετά εύστοχο? Εγώ σκέψου τα κοροϊδεύω κάτι τέτοια, αλλά το συγκεκριμένο με εξέπληξε! Φαίνεται σωστά researched.
        *Το Makeba ειναι τελειοοοοο

        1. Ναι κι εγώ δε το περίμενα! Είδα την αγγλική version που έχει περισσότερες πληροφορίες και είναι πολύ καλό. Και τα 3 τραγούδια είναι απίστευτα! Το Makeba έχει μια καλοκαιρινή φρεσκάδα 😉

          1. H Jain του Makeba είναι από τη Νότια Αφρική νομίζω και η λέξη Makeba έχει τόσες ωραίες έννοιες αλλα πρέπει να αναφέρεται συγκεκριμένα σε μια καλλιτέχνιδα που ονομαζόταν Mama Africa. Μ’αρεσει πολύ! Το Firefight το βρήκα απο ένα vegan κανάλι στο youtube, Cam & Nina λέγονται, ειναι τέλειοι! Τη Lola Marsh τυχαία την ανακάλυψα στο Spotify…

Σχολιάστε

