June Book Haul

Πέντε βιβλία που με έχετε παρακινήσει εσείς να διαβάσω:

Η Ιδιωτική Ζωή των Δέντρων, ένα πολύ μικρό διήγημα του Alehandro Zambra, ο οποίος έχει γράψει και το Τρόποι να Γυρίζεις Σπίτι που θέλω επίσης πολύ να διαβάσω. Τον Χιλιανό συγγραφέα έχουν μεταφράσει οι εκδόσεις Ίκαρος και το συγκεκριμένο ονειρικό εξώφυλλο έχει σχεδιάσει ο Χρήστος Κούρτογλου. Η αρχή του μου θύμισε παραμύθι, με είχε βάλει εξ’αρχής σε πειρασμό η Σοφία.

Τα Κορίτσια, το πολυαναμενόμενο best seller της Emma Claine για μία αίρεση στην California του ’60 που σόκαρε την κοινότητα. Διαβάζεται σαν ζάλη, κρύβει πολύ σκοτάδι. (Περισσότερα εδώ.)

Η Αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα, ένα πολιτικό μυθιστόρημα που θα μπορούσε να είναι και αυτοβιογραφία της Άλκης Ζέη. Μου σύστησε η Zizeloni να το αρχίσω.

Το Βιβλίο της Κατερίνας του Κορτώ. Ω ναι, αποφάσισα να τον διαβάσω επιτέλους. Με πείσατε όλες.

Γράμμα στον Κωστή της Ξένια Καλογεροπούλου. Ένα γράμμα κάθε μέρα για τον -επί 37 χρόνια- σύντροφο της που έχασε πριν τέσσερα χρόνια. Ένα μεγάλο ταξίδι από τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του ’40 στην Αθήνα ως το παρόν. Αυτή τη φορά με παρακίνησε η Εύα.

Είμαι πολύ περήφανη με τις επιλογές μου αυτό το μήνα!

9 thoughts on “June Book Haul

  1. Η αρραβωνιαστικια του αχιλλεα ειναι πολυ ωραιο, τα Κοριτσια μου αρεσαν, ειχε πολλα στοιχεια που μου αρεσουν. Και η Κατερινα μου αρεσε. Τα αλλα δυο δεν τα εχω διαβασει, θα τα κοιταξω 🙂

    1. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για τα άλλα δύο! Τώρα διαβάζω το «Η Ιδιωτική Ζωή των Δέντρων» κ είναι πολύ cute. Το βιβλίο «Τα Κορίτσια» μου φάνηκε πολύ περίεργο, όχι τόσο ενδιαφέρον όσο το περίμενα και η γραφή του λίγο επιτηδευμένη, λίγο κούφια… αλλά γενικά μου άρεσε, το διάβασα όλο μέσα σε δυο μέρες, με κράτησε!

      1. Ναι συμφωνω για τα Κοριτσια, αν και εβαλα 5 αστερακια ξερω οτι ηταν εντελως υποκειμενικο, μου αρεσε η ατμοσφαιρα, η καλιφορνια, η εφηβεια, αλλα πολλα με απογοητευσαν και μετανιωσα τα αστερια μετα. Η αιρεση (πως το μεταφρεσαν το cult?) ηταν αρκετα βαρετη πιστευω, το ιδιο και ο αρχηγος.

        1. Κοίτα γενικά δεν πρέπει να ήταν πολύ βαρετή αν διαβάσεις στο wikipedia αλλά έβγαζε νόημα να ειναι έτσι, μου φανηκε ρεαλιστικό. Έχεις δει το Martha Marcy May Marlene? Είναι ίδια φάση με το βιβλίο, θα σου αρέσει σίγουρα 😉

  2. Όλες οι επιλογές είναι μία και μία! Είδα ότι τώρα διαβάζει την Ιδιωτική Ζωή των δέντρων. Ελπίζω να σου αρέσει! Για τα Κορίτσια έχω ακούσει πολύ διφορούμενα σχόλια και πλέον είμαι λίγο επιφυλακτική. Να μου πεις εντυπώσεις για την Αρραβωνιαστικά του Αχιλλέα, την έχω βάλει στο μάτι. Για την Κατερίνα θα σου πω απλά κουράγιο. Είδα την παράσταση, δεν έχω διαβάσει το βιβλίο, και ήταν πολύ δυνατή αλλά πλάκωμα από τα λίγα.

    1. Ωχ τόσο πολύ ε? Κοίτα… γενικά δεν με πειράζει να διαβάζω «βαριά» βιβλία, όχι ότι δεν με επηρεάζουν αλλά δεν θα με σταματήσει αυτό, κατάλαβες… Θα δείξει :p «Η Ιδιωτική…» είναι πολύ ωραίο ως τώρα 😀 Τα Κορίτσια δεν ξέρω, νομίζω οτι θα στο πρότεινα αλλά οχι οτι είναι κάποιο αριστούργημα ή οτι αξίζει τα 20€….

Σχολιάστε

