Ένα χρόνο χωρίς να αγοράσω βιβλία;

Σκεφτόμουν να πεταχτώ στο Public και να πάρω κάποια βιβλία για τις διακοπές μου και τελείως τυχαία έπιασα από το ράφι της βιβλιοθήκης μου την Αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα της Άλκης Ζέη, το ξεκίνησα και τώρα δεν μπορώ να το αφήσω κάτω. Και άρχισα να αναρωτιέμαι πόσα βιβλία ήδη έχω που δεν έχω προλάβει να αρχίσω επειδή πάντα παίρνω κάποιο άλλο, άλλο και άλλο. Και σκέφτηκα… πως ίσως θα μπορούσα να διαβάσω -ή τουλάχιστον να αρχίσω και να δω αν μου αρέσουν- τα αδιάβαστα βιβλία που τόσα χρόνια περιμένουν στα ράφια μου. Ίσως ανακαλύψω θησαυρούς ή τον παλιό ενθουσιασμό που με έκανε να τα αγοράσω εξαρχής.

Λέω λοιπόν να μην αγοράσω για λίγο καιρό κάποιο καινούριο βιβλίο -με εξαίρεση το Ariel της Sylvia Plath και το The End We Start From που είχα παραγγείλει πριν βδομάδες και περιμένω να έρθουν προς το τέλος του μήνα και εννοείται το τέταρτο βιβλίο της Ferrante, όποτε και αν μας τιμήσει με τη παρουσία του -εκτός λοιπόν από αυτά, λέω να μην αγοράσω κάποιο βιβλίο αν συνεχίσουν να μου αρέσουν αυτά που στέκονται στα ράφια μου…

Και με αυτή τη σκέψη ξαφνικά με έπιασε ένας ενθουσιασμός, ίσως φταίει ότι είναι τόσο καλό το βιβλίο της Άλκης Ζέη και με κάνει να πιστεύω ότι και τα υπόλοιπα θα είναι εξίσου ενδιαφέροντα. Μακάρι! Ίσως μειώσω όλα αυτά που θέλω καιρό να διαβάσω, ίσως ανακαλύψω διαμαντάκια.. Ίσως βαρεθώ τα πάντα και πάω στο Public :p

*To gif είναι από εδώ

9 thoughts on “Ένα χρόνο χωρίς να αγοράσω βιβλία;

  1. Πράγματι καλή δύναμη! Λέω να κάνω και εγώ ένα παρόμοιο challenge μετά τον Σεμπτέμβρη, αρκεί να αγοράσω πιο πριν τον Αύγουστο του John Williams!

  2. Κι εγώ προσπαθώ να κάνω το ίδιο… Πολύ δύσκολο. Έχω κάνει μερικές παρασπονδίες, αλλά από τον Μάρτιο δεν έχω ξαναγοράσει κάτι, οπότε τα πάω πολύ καλά νομίζω. Τώρα μέσα στον Αύγουστο, επειδή έχω γενέθλια, θα λάβω αρκετά βιβλία δώρο, αλλά αφού δε τα αγοράζω εγώ δε μετράει ε;;;
    Καλή δύναμη! Βάστα γερά! 😉

    1. Ωωω αντεξες 4 μήνες?! Μια χαρά! Εγώ νομίζω θα λυγίζω σε λιγότερο, βασικά αν είναι ένα δύο που θα διαβάσω αμέσως δεν με πειράζει. Να τα εκατοστήσεις 😀

  3. Χα χα χα, έχει τύχει να μην αγοράζω βιβλία για καιρό για διάφορους λόγους αλλά δεν το έχω μετρήσει συνειδητά άσε έχω τόσα αδιάβαστα που δεν το καταλαβαίνω.

  4. Καλή δύναμη! Όλα βέβαια στο μυαλό μας είναι!
    Εγώ αυτό που έκανα ήταν να περιορίσω τον αριθμό των καινούργιων βιβλίων που αγόραζα κάθε μήνα σε 2, και παράλληλα να «ψωνίζω» απ’ την βιβλιοθήκη μου 1 βιβλίο που βρισκόταν στα ράφια πάνω από χρόνο.
    Αυτό ήταν αρκετά αποτελεσματικό. Υπήρξαν και μήνες που δεν αγόρασα κανένα βιβλίο.
    Μέχρι το τέλος του 2017 έχω στόχο να διαβάσω τη στοίβα που έχω δίπλα στο γραφείο μου, και νομίζω ότι θα το πετύχω.

  5. Είχα περίπου τρεις μήνες χωρίς να αγοράσω βιβλία.. Πριν λίγες μέρες βγήκα στα μαγαζιά..Δεν άντεξα αγόρασα, δύο νέα βιβλία. Καλή δύναμη.. 🙂

  6. Καλά αν αντέξεις 1 χρόνο χωρίς να αγοράσεις βιβλία θα είσαι ηρωίδα, θεά, θα προσκυνήσω! Εγώ δεν αγοράζω πολύ συχνά βιβλία αλλά όταν το κάνω του δίνω και καταλαβαίνει! Να λοιπόν τα αδιάβαστα βιβλία σε στίβες! Πρέπει κι εγώ να συμορφωθώ κάποια στιγμή! Θα προσπαθήσω μετά την παραγγελία που προγραμματίζω στις αρχές Σεπτέμβρη να κρατηθώ έστω έως το τέλος του 2017 και να μην πάρω κάτι άλλο. Μετά βλέπουμε πόσο ακόμα μπορώ ν’ αντέξω 😉

Σχολιάστε

