Unburnable, Identity and Smoke

Σήμερα άρχισα ένα εκπληκτικό podcast από το Radiowolfgang που ονομάζεται Unburnable και χρονογραφεί τη δικαστική μάχη περιβαλλοντικών οργανώσεων ενάντια στη Νορβηγική κυβέρνηση όπου παραχώρησε πολλές(!) άδειες εξόρυξης πετρελαίου στην Αρκτική θάλασσα. Είναι πολύ ενδιαφέρον και σίγουρα από τα καλύτερα podcasts -από άποψη παραγωγής- που έχω ακούσει.

Έψαχνα κι άλλα πράγματα να ακούσω στη προσπάθεια μου να αντικαταστήσω το κενό που άφησε το The High Low κι ενώ πέρασα από αρκετά που τα έκοβα στη μέση, άλλα πάλευα να τα συμπαθήσω αλλά δεν με κέρδιζαν, τελικά βρήκα ευτυχώς ένα podcast που έχει δημιουργήσει η Emma Gannon (του Ctrl Alt Delete) μαζί με την Lliana Bird. Το Get It Off Your Br**sts στο οποίο συζητάνε με πολύ καταξιωμένους ανθρώπους για θέματα που απασχολούν τη σύγχρονη κοινωνία. Από τα αγαπημένα μου επεισόδια ήταν το On Clean Eating, όπου αμφισβήτησαν όλες τις καινούριες bloggers που έχουν έρθει να «επιβάλλουν» τη διατροφή τους και είδα τη χορτοφαγία και το βιγκανισμό από μία άλλη οπτική γωνία που για να είμαι ειλικρινής δεν είχα σκεφτεί καθόλου. Με έκανε να αναθεωρήσω μερικά πράγματα. Και μ’άρεσε πάρα πολύ και το Celeb-Shaming, όπου ανέλυσαν το θέμα των trolls και το κατά πόσο όλη η κουλτούρα των celebrity είναι κάτι που θα έπρεπε να μας προβληματίζει.

Τέλος για τα podcasts θα κάνω μια τιμητική αναφορά στο τελευταίο επεισόδιο της Esteé, Identity, όπου συζήτησε με την Kayla Briët (την οποία έχει φιλοξενήσει και το National Geographic!) για το βίντεο που είχε δημιουργήσει πριν ένα χρόνο για τη φυλή της που κοντεύει να εξαφανιστεί. Μίλησαν για το τι είναι αυτό που αποτελεί τη ταυτότητα του καθενός (η οικογένεια, το μέρος που γεννήθηκες, οι φίλοι που επέλεξες) και πως αυτό αλλάζει με τα χρόνια. Ήταν αρκετά συγκινητικό και με βοήθησε να καταλάβω λίγο καλύτερα τι έχει διαμορφώσει τη δική μου προσωπικότητα. (Αν μη τι άλλο δες το σαν δωρεάν μάθημα ψυχοθεραπείας.)

Θα αφήσω και το βίντεο εδώ γιατί μου άρεσε πολύ:

Είδα δύο ακόμη επεισόδια από τη τρίτη σεζόν του Black Mirror. Το τρίτο επεισόδιο κράτησε αρκετά το ενδιαφέρον μου και ήμουν ok μέχρι που ήρθε το τέλος και έκανε ένα τρελό τρελό twist που μου άλλαξε την ηθική αυτόματα και ένιωσα την υποκρισία μέσα μου να σχηματίζεται σε δευτερόλεπτα. Ήταν λαμπρό και μόνο γι’αυτό το τέλος αξίζει όλη η σειρά! Φανταστικό! (Το τέταρτο επεισόδιο το βαρέθηκα αρκετά αν και ήταν γλυκούλι.)

Διαβάζω κάθε βδομάδα το αφιέρωμα που κάνει ο So Much Reading στο Popcode για τα βιβλία και σκέφτηκα να το αναφέρω εδώ για να το διαβάζετε κι εσείς αν θέλετε, είναι γεμάτο links και νέα από το βιβλιοχώρο και αυτή τη φορά ξεχώρισα ένα άρθρο που έγραψε η Maggie Stiefvater για τη πειρατεία των e-books και πως αυτή επηρεάζει την εκδοτική σκηνή. Ήταν σοκαριστική η δική της ιστορία και μου άνοιξε τα μάτια.

Πείτε μου αν δείτε/ ακούσετε/ διαβάσετε κάτι από τα από πάνω. Α! Να σας πω ότι ανακάλυψα και μια καινούρια συνταγή για κέικ με μέλι αν θέλετε να δοκιμάσετε από εδώ (εγώ δεν βάζω ινδοκάρυδο, αλλά σταφίδες), αυτά για την ώρα, bye bye!!

*Illustration by Francesca Buchko.

2 thoughts on “Unburnable, Identity and Smoke

  1. Της Esteé τα podcasts μου αρέσουν πολύ γιατί έχουν μια ηρεμία και πάντα έναν διδακτικό χαρακτήρα, χωρίς όμως την τάση να επιβάλουν τα όσα λένε. Δεν έχω βρει άλλα που να μου αρέσουν να σου πω την αλήθεια. Τα περισσότερα τα ξεκινάω και τα κλείνω γιατί ή φωνάζουν/ίσα που ακούγονται οι παρουσιαστές ή με κουράζει ο ρυθμός τους ή πολύ απλά δε μπορώ να ακολουθήσω όσα λένε… Θα κοιτάξω όμως όσα προτείνεις! ☺

    1. Να σου πω την αλήθεια δεν περίμενα να μου αρέσει το podcast της Estee αλλά τελικά με αγγιξε περισσότερο από τα αλλά! Στο Mom έκλαιγα στο τέλος :p το Identity το σκεφτόμουν ώρες μετά. Σήμερα νομίζω είναι και το τελευταίο επεισόδιο της πρώτης σεζόν. Από αυτήν ανακάλυψα το wolfgangradio και έπειτα το podcast Unburnable. Χμμμ… θα σου πρότεινα να δώσεις μια ευκαιρία στο Ctrl Alt Delete και στο High Low και να μου πεις 🙂

Σχολιάστε

