ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΕΚΔΟΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ

(-Αρχικά στο Savoir Ville.
-Δημιούργησα page για το blog στο facebook, όποιος θέλει να ακολουθήσει.)

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Το Κορίτσι του Τρένου, Paula Hawkins
Το Κορίτσι που Άφησες Πίσω, Jojo Moyes (2 Απριλίου)
Ο Θαμμένος Γίγαντας, Kazouo Ishiguro (2 Απριλίου)
Φύλλο Μηδέν, Umberto Eco (23 Απριλίου)

Προτείνω:

Δεν Είμαι Τέτοιο Κορίτσι, Lena Dunham (19 Μαρτίου)

9786180108040

ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Απόδραση, Alice Munro
O Γιος, Jo Nesbo
Μαύρη σαν τον Έβενο (Η Τριλογία της Χιονάτης #3), Salla Simukka (23 Μαρτίου)
Η Επινόηση της Μοναξιάς, Paul Auster (20 Μαρτίου)
Αίμα στο Χιόνι, Jo Nesbo (18 Μαΐου)
Ο Ιππότης των Επτά Βασιλείων (A Knight of the Seven Kingdoms), George R.R. Martin (Ιούνιος)

Προτείνω:
Τα καινούρια αστυνομικά που εκδίδονται πλέον σε οικονομικά pocket size editions:

metaixmio-pocket

ΜΙΝΩΑΣ

ALEX, Pierre Lemaitre (14 Σεπτεμβρίου)

Προτείνω:

Εμείς, David Nicholls

35212

BELL

The Black Box, Michael Connelly, (3 Απριλίου)
The Killing Lessons, Saul Black (17 Απριλίου)
Alex Cross, Run, James Patterson (29 Μαΐου )
The Scarlet Gospels, Clive Barker (5 Ιουνίου)

Προτείνω:

Revival, Stephen King (4 Μαΐου)

1397787_707814519325545_5244755474696631437_o

ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ

Προτείνω:

Δυο Λέξεις Μόνο (Eleanor & Park), Rainbow Rowell

dio_lexeis_mono

ΔΙΟΠΤΡΑ

Στην Άκρη του Ουράνιου Τόξου, Cecelia Ahern

Προτείνω:

Ο Προσκυνητής (I am Pilgrim), Terry Hayes

I-Am-Pilgrim

ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ

Έμφυτο Ελάττωμα, Thomas Pynchon
Τα κοσμοκωμικά, Italo Calvino
Τα νησία της Καραϊβικής, Hemingway Ernest
Οι αιρετικοί, Leonardo Padura

Προτείνω:

Πώς να Είσαι Δύο, Ali Smith

how-to-be-both-by-ali-smith

ΛΙΒΑΝΗΣ

Κάθε Στιγμή Μετράει (Still Alice), Lisa Genova
Οι Οικότροφοι, Sarah Waters (Απρίλιος)

Προτείνω:

ΧΑΡΤΙΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ, John Green (Απρίλιος)

Paper-towns

ΙΚΑΡΟΣ

Δώσε μου Λίγη Ζωή, Paolo di Paolo
Δεκάτη Δεκεμβρίου, George Saunders (Απρίλιος)
Οι Πληροφοριοδότες, Juan Gabriel Vasquez (Μάιος)
Νωρίς Ένα Πρωί, Ginny Baily (Οκτώβριος)

Προτείνω:

Station Eleven (Σταθμός Έντεκα), Emily St. John Mandel (Σεπτέμβριος)

station-eleven_zpsa53d38f7

ΠΑΤΑΚΗΣ

Οι Αγώνες του Σκορπιού, Maggie Stiefvater
Η θάλασσα τ’ αδέρφι μου, Jack Keruac
Μαλάλα, πώς ένα κορίτσι υπερασπίστηκε το δικαίωμα στην εκπαίδευση και άλλαξε τον κόσμο (έκδοση για νέους αναγνώστες), Malala Yusafzai

Προτείνω:

Να Πως Χάνεις Μια Γυναίκα, Junot Diaz

aacfb8ca1068146feab73d4a9671b898

ANUBIS

Η Μοχθηρία της Μοίρας (The Malice of Fortune), Michael Ennis
Το Τελευταίο Κρασί (The Last of the Wine), Mary Renault
Όσα Φοβούνται οι Σοφοί (The Wise Man’s Fear #2), Patrick Rothfuss

**Εσείς ποιό ανυπομονείτε να διαβάσετε…; 

 

18 Comments

      1. Nai!!Εγω το καταλαβα μονο οταν ειδα οτι ειναι η συγγραφεας αυτη και σκεφτηκα οτι εχει βγαλει νεο βιβλιο και τελικα καταλαβα οτι ειναι αυτο!

  1. ΩΩΩ τι ωραία νέα 🙂 Για κάποιο λόγο πίστευα ότι την Rowell θα τη διεκδικήσει ο Ψυχογιός ή οι εκδόσεις Λιβάνη που έχουν αναλάβει του John Green. Ενδιαφέρον.
    Χαίρομαι πολύ για το Not That Kind of Girl της Lena Dunham! Περιμένω το Station Eleven και τον θαμμένο γίγαντα.
    (Δεν θα σχολιάσω το εξώφυλλο για Eleanor & Park. Όχι δεν θα το κάνω 🙂 :p )

    1. Άσε, άσε! Εμένα πιο πολύ με πόνεσε ο τίτλος, παρά το εξώφυλλο! Μα πως είναι δυνατόν να ξέρει ο κόσμος ότι είναι το Eleanor & Park…! Ως τώρα πάντως δεν έχει ακουστεί ότι θα μεταφραστεί κάποιο άλλο βιβλίο της…. (φαντάζεσαι να άλλαζαν και το εξώφυλλο του Fangirl?! – τρόμος!) Το Station Eleven θέλω τόσο πολύ να το διαβάσει ο κόσμος, είναι απίστευτη ιστορία!

      1. Και για τον τίτλο συμφωνώ απολύτως.. να σου πω την αλήθεια, ενστικτωδώς μπήκα στο gooδreads να δω μήπως πρόκειται για παλαιότερο βιβλίο της γιατί δεν κατάλαβα ποιο το ήταν.. Το κάνουν επίτηδες στην Ελλάδα? Δεν ξέρω :p
        To Station Eleven με βλέπω να το διαβάζω στα Αγγλικά. (Είναι η αρχή κάποιας τριλογίας?) Ο Σεπτέμβρης φαντάζει μακρινός. Αν η γραφή του είναι εύκολη, συμφέρει και από οικονομική άποψη συνήθως.

        1. Όχι είναι stand alone το Station Eleven, δεν έχει συνέχεια. Είναι φανταστικό, αλλά να σου πω την αλήθεια είναι ψιλο-δύσκολο το λεξιλόγιο του, γιατί δεν είναι ya… Αχ ναι ναι να το διαβάσεις 😀 😀

      1. Αλήθεια; Ωχ αυτό δεν το περίμενα. Έχω διαβάσει το λάθος αστέρι και το looking for alaska και μου άρεσαν πάρα πολύ, επομένως σκεφτόμουν ότι και αυτό θα μου άρεσε το ίδιο. Δεν είναι το ίδιο καλό με τα άλλα δύο;

        1. Βασικά μοιάζει πάρα πολύ με το Looking for Alaska, οπότε αν σ’άρεσε αυτό, θα ευχαριστηθείς και το Paper Towns 🙂 Εμένα δεν με τρέλαναν, είχαν βέβαια τα καλά τους σημεία -ο John Green είναι master των quotes, αλλά δεν με άγγιξαν όσο το TFIOS…

  2. Πολλά νέα βιβλία! Χαίρομαι αφάνταστα που θα δούμε το Station Eleven στα Ελληνικά!
    Νομίζω πάντως πως περιμένω περισσότερο το I am Pilgrim, ακούω παντού τα καλύτερα! Το έχεις διαβάσει εσύ? Όσο για το Paper Towns εμένα μ’άρεσε πάρα πολύ! Αλλά δεν έχω διαβάσει ακόμα κανέναν άλλο βιβλίο του John Green ίσως παίζει κ αυτό το ρόλο του….

    1. Κι εγώ έχω ενθουσιαστεί με το Station Eleven! Μόλις βγει στα ελληνικά, θα το πάρω αμέσως δώρο στη μαμά μου:p Για το I Am Pilgrim κι εγώ έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, αλλά δεν το έχω διαβάσει ακόμη… Αλήθεια σ’άρεσε το Paper Towns? Τότε θα σ’αρέσουν και τα άλλα δύο που έχει γράψει 😉 Εμένα απλά δεν με άγγιξε, όχι ότι είχα συγκεκριμένο λόγο που δεν μ’άρεσε, νομίζω πως δεν ήταν για μένα:/

Σχολιάστε