Bookish Resolutions

Χάζευα τα στατιστικά στο goodreads και συνειδητοποίησα πως φέτος δεν έδωσα σε κανένα βιβλίο 1 ή και 2 αστέρια. Δεν με απογοήτευσε τίποτα, που σημαίνει ότι έχω καταλάβει λίγο πολύ τι μ’αρέσει να διαβάζω και τι θα ήταν καλό ν’αποφεύγω. Παρατήρησα επίσης κι άλλα πραγματάκια που αποφάσισα να τα μετατρέψω σε resolutions. Για το 2016 λοιπόν:

Περισσότερες βόλτες σε βιβλιοπωλεία.

tumblr_ndkqogTRAB1trmh0fo1_500

Τα καλύτερα βιβλία που διάβασα φέτος, τα βρήκα τριγυρίζοντας άσκοπα στα ράφια βιβλιοπωλείων. Δεν τα είχα ξανακούσει, αλλά με τράβηξε το εξώφυλλο τους, η ιστορία τους, τα λόγια για τους συγγραφείς τους. Σκέφτηκα λοιπόν να σταματήσω για λίγο καιρό τις on line παραγγελίες, και να χαθώ σε όποια βιβλία με μαγεύουν όταν πέφτουν στα χέρια μου.

Περισσότερα κλασσικά.

tumblr_m59nb3URmL1rwc5b7o1_500

Το ’14 είχα διαβάσει αρκετά κλασσικά που με ενθουσίασαν (κυρίως Shakespeare), ενώ το ’15 δεν διάβασα κανένα. Και σκέφτηκα ότι ήρθε η χρονιά να συνεχίσω τα αριστουργήματα, να νιώσω ότι διαβάζω βιβλία που σχημάτισαν τη λογοτεχνία. Θ’αρχίσω με την Toni Morrison και το Beloved.

Περισσότερη ποίηση. 

tumblr_mxrxeySlaH1rhltgxo1_500

Λίγη Sylvia Plath (βασικά το Ariel), λίγη Dorothy Parker, λίγο poetry slam. Λίγο από φεμινισμό και κοινωνικές αλλαγές.

Περισσότερα non-fiction.

tumblr_muyf0zY9nK1qdaxg7o1_500

Γιατί από τότε που τελείωσα με τη σχολή δεν μαθαίνω καινούρια πράγματα. Τουλάχιστον όχι στο βαθμό που θέλω, σκέφτηκα να αρχίσω να διαβάζω περιοδικά National Geographic (που λατρεύω) και οτιδήποτε έχει μεταφραστεί από τον Noam Chomsky.

Μείωσα τη λίστα των to-read στον πιο πραγματοποιήσιμο αριθμό των 180 βιβλίων, κρατώντας μόνο εκείνα που πεθαίνω να διαβάσω, έβαλα το challenge των 50 βιβλίων και σχημάτισα τη φετινή wishlist:

Black Hole
The Country of Ice Cream Star
Essex County.

8 Comments

  1. Οι βόλτες στο βιβλιοπωλείο κρύβουν όντως διαμαντάκια. Το καλό με τις παραγγελίες είναι οι προσφορές αλλά και το τριγύρισμα στους διαδρόμους με το ψάξιμο ανάμεσα στα ράφια είναι το κάτι άλλο. Έχεις δίκιο, πρέπει να μην το ξεχνάμε, έχω πολύ καιρό να το κάνω. Καλή χρονιά, χρόνια πολλά. May the bookish force be with you! 🙂 🙂

  2. Οι βόλτες στα βιβλιοπωλεια και στα second hand βιβλιοπωλεία ειναι το χόμπι μου.Κλασσικα και non fiction θελω και εγω να διαβασω και εγω.

  3. Τίποτα δεν συγκρίνεται με την ανακάλυψη ενός βιβλίου στα ράφια κάποιου βιβλιοπωλείου!Καλή χρόνια κι εύχομαι να πετυχεις όλα τα resolutions 😉

  4. Χρόνια Πολλά! Ευτυχισμένο 2016 να έχουμε. Με υγεία, χαμόγελα και πολλές αξέχαστες στιγμές!
    Πολύ όμορφη λίστα! Η περιπλάνηση στα βιβλιοπωλεία είναι για λίγα λεπτά ή ώρες ένα μαγικό ταξίδι για μένα. Έχει άλλη μαγεία όπως και να το κάνουμε. Από το Beloved είχα δει την ταινία παλιότερα. Δεν μου είχε αρέσει και ιδιαίτερα αλλά ήμουν και μικρή.

    1. Δεν ήξερα ότι υπάρχει και ταινία, έχω ακούσει μεικτά λόγια από όλους γι’αυτό το βιβλίο… Η’ με το Beloved ή με το The Bluest Eye θα ξεκινήσω, αλλά σίγουρα θα διαβάσω κάτι δικό της… Καλή σου χρονιά αγάπη μου! 🙂

Σχολιάστε