Νέες Κυκλοφορίες #Books2016

Πέντε βιβλία που ανυπομονώ να φτάσουν στα χέρια μου:

26859175

Το πρώτο μυθιστόρημα της ποιήτριας, live performer (ίσως και rapper, απλά άκου!) Kate Tempest. Η αστική ζωή στο ηθικό μικροσκόπιο, από καθημερινούς ανθρώπους με προσωπικές ιστορίες φιλοδοξίας, απογοήτευσης, και αποτυχίας. Ακούγεται φοβερά ενδιαφέρον, βασικά οτιδήποτε κάνει η Tempest ακούγεται ενδιαφέρον. Release date: 7 Απριλίου.

25810500

Δεν έχω καταλάβει με τι ακριβώς έχει να κάνει αυτό το βιβλίο… Εξερευνά τα σύνορα ανάμεσα σε δύο πραγματικότητες, με ένα κλειδί που κρύβει πολλές σημασίες και μιλά για παραμύθια, τεράστιες βιβλιοθήκες και τον έρωτα… Όσοι το έχουν διαβάσει, έχουν μαγευτεί με τον αλληγορισμό του! Release Date: 8 Μαρτίου.

26210512

Λέγεται ότι η Random House έδωσε 2 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει τα δικαιώματα αυτού του βιβλίου. Ήδη ψάχνουν cast για την ταινία. Η συγγραφέας είναι μόλις 25 χρονών, η υπόθεση για την οποία γράφει είναι εν μέρει αληθινή και αφορά μία θρησκευτική αίρεση στην Αμερική, στην οποία ενεπλάκησαν έφηβες κοπέλες. Σκέφτομαι ότι θα είναι ένα πολύ δυνατό θρίλερ/ αστυνομικό, κάτι ανάμεσα σε Martha May Marcy Marlene και The Virgin Suicides του Ευγενίδη. Release Date: 16 Ιουνίου.

25614492

Το καινούριο μυθιστόρημα που έγραψε η αγαπημένη μου Ruta Sepetys («Παγωμένες Σκιές») για τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Έχω διαβάσει δύο δικά της βιβλία και τα έχω λατρέψει, έχει προσγειωμένη γραφή που σε επηρεάζει με παράξενο τρόπο. Release date: 2 Φεβρουαρίου.

Και φυσικά:

27279036

Το έκτο τεύχος του Saga, το οποίο θα κυκλοφορήσει γύρω στα μέσα Ιουλίου!

9 Comments

  1. Τόσο αργά το Saga;;; Πάλι καλά που πήρα το Y: The Last Man για υποκατάστατο. Αυτό της Oyeyemi φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.

    1. Και εμένα μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον! Το Saga υποτίθεται ότι κυκλοφορεί κάθε έξι μήνες, αλλά μπορείς να βρεις τρία καινούρια single issues που έχουν βγει ήδη αν θες (εγώ περιμένω το volume, να το ευχαριστηθώ! ^^). Το Y:The Last Man να σου πω την αλήθεια δεν με τρέλανε, είχα διαβάσει μόνο το πρώτο βέβαια και όλοι λένε ότι τα επόμενα είναι εκπληκτικά, αλλά δεν μου άρεσε το σχέδιο ούτε το στορυ… Εσένα πως σου φαίνεται…?

      1. Δεν το άρχισα ακόμα, το έχω κρατήσει για σ/κ αν προλάβω. Δεν μπορώ με τα singles, ίσα που σου ανοίγουν την όρεξη. Είμαι του trade paperback κι εγώ. Αλλά αυτό το εξάμηνο με σκοτώνει!

  2. Ωραία βιβλία έρχονται τον επόμενο καιρό. Το Saga το περιμένω πως και πως.
    Πολύ καλά μου φάνηκαν και τα The Girls και What is not yours is not yours. Καλες αναγνώσεις να έχουμε 😀

  3. Η Oyeyemi έχει γράψει και το «White is for witching» πού είναι γνωστό. Το έχεις διαβάσει; Και αν ναι, το προτείνεις?

    1. Δεν το έχω διαβάσει, κι έχω ακούσει και mixed κριτικές να σου πω την αλήθεια… Για το καινούριο έχω ακούσει πολύ καλά λόγια! 🙂

Σχολιάστε